به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۱۷۲۲۱۹

استقلال خوزستان بازنده سربلند مقابل پرسپولیس

استقلال خوزستان بازنده سربلند مقابل پرسپولیس
گروه ورزشی: تیم استقلال خوزستان امروز علی رغم نمایش خوب برابر پرسپولیس، موفق نشد تا ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کند و شکست خورد.
 
به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان در یک دیدار حساس برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه ازادی قرار گرفت و در انتها با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. ابی های صنعتی اهواز که در ابتدای لیگ نمایش خوبی داشتند، رفته رفته مشکلات و حواشی شان زیاد شد و‌ باخت های متوالی باعث تغییر روی نیمکت تیمشان شد.کسر ۶ امتیاز به دلیل بازیکنی که هیچ سود خاصی در زمان حضورش برای این تیم نداشته نیز مزید بر علت شد تا ابی های اهواز تحت فشار بیشتری قرار بگیرند و در دیدارهایی که نمایش خوبی نیز داشتند، نتوانند نتیجه بگیرند و امتیازات حساس را مفت از دست بدهند.
استقلال صنعتی راهی را می رود که استقلال سنتی و محبوب اهوازی ها رفت، مشکلات زیاد مالی و  امتیازاتی که مفت از دست رفت باعث می شود که این تیم دوست داشتنی به سمت لیگ یک قدم بردارد اما بازیکنان استقلال خوزستان باید بداند هنوز وقت برای جبران وجود دارد و همانگونه که سرمربی شان بوستانی نیز گفت با دو برد به لیگ باز می گردند، درست است که شش امتیاز را کسر کرده اند اما هنوز امید را از انها نگرفته اند! نمایش شاگردان بوستانی در تهران مثل سه چهار بازی قبلی آنها در لیگ آبرومندانه بود و آبی ها برای هیچ تیمی حریف ساده ای نخواهند بود حتی اگر دستشان از گل و امتیاز خالی باشد.