کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حواشی دیدار استقلال - تراکتورسازی تبریز

ایسنا , 26 بهمن 1397 ساعت 17:41

گروه ورزشی: سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال که رکورددار بیشترین دقایق گل نخوردن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود، بعد از ۵۰۴ دقیقه دروازه‌اش باز شد.


سید مهدی رحمتی که دارای بیشترین تعداد کلین شیت و کمترین تعداد گل خورده در این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در دقیقه ۵۲ دیدار مقابل تراکتورسازی دروازه اش باز شد تا طلسم وی بعد از ۵۰۴ دقیقه شکسته شود. آخرین باری که دروازه رحمتی در این فصل لیگ باز شده بود، هفته ششم و دیدار با نفت مسجد سلیمان بود. این گل در دقیقه ۸۸ و از روی نقطه پنالتی به دست آمده بود. امروز جمعه و در جریان دیدار تراکتورسازی و استقلال اشکان دژاگه در دقیقه ۵۲ دروازه رحمتی را باز کرد تا کاپیتان استقلال پس از ۵۰۴ دقیقه گل بخورد.

تیم فوتبال استقلال در حالی دیدار برابر تراکتورسازی را آغاز کرد که تنها یک مهاجم در ترکیب ثابت آنها به چشم می‌خورد. در حساس ترین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در تبریز به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی تمام شد. شفر در حالی تیمش را برای این بازی به میدان فرستاد که در ترکیب ثابت آنها تنها یک مهاجم قرار داشت. مرتض تبریزی تنها مهاجم آبی پوشان بود که در کنار دیگر مهره‌های این تیم بازی را آغاز کرد. اما شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که شفر ناچار شد در دقایق پایانی بر تعداد مهاجمانش اضافه کند. اضافه شدن منشا، جایگزینی ایسما با تبریزی و در نهایت به میدان آمدن اللهیار صیادمنش باعث تا آبی پوشان دقایق پایانی را با ۳ مهاجم ادامه دهند.  شرایط این بازی به گونه‌ای بود که شفر در این دیدار حساس ناچار شد از همه داشته‌های تهاجمی اش در زمین استفاده کند، اما در نهایت حضور این تعداد مهاجم هم منجر به باز شدن دروازه تراکتورسازی نشد.  دیدار دو تیم در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید تا آبی پوشان سومین شکست فصل خود را هم تحمل کنند. 

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل به شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان ادای احترام داشتند.
* علیرغم این که ساعت آغاز بازی ۱۵:۳۰ اعلام شده بود، بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد. 
* قبل از آغاز بازی محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی برخورد گرمی با بازیکنان استقلال داشت و با اغلب بازیکنان این تیم خوش و بش گرمی انجام داد.
* برخورد مربیان دو تیم در نوع خود جالب توجه بود. لیکنز و شفر که از مسن ترین مربیان شاغل در فوتبال ایران هستند پیش از آغاز بازی با یکدیگر دیدار داشتند.
* بازی دو تیم در نیمه نخست پر برخورد و پر خطا بود و مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتورسازی در متن اکثر این برخوردها و خطاها در زمین حضور داشت.
* اعتراضات شدید داریوش شجاعیان به باعث شد تا اشکان خورشیدی داور مسابقه اولین اخطار بازی را به هافبک آبی پوشان بدهد.
* در دقیقه پایانی نیمه نخست هم اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی به خاطر حرکت امید نورافکن بازیکن استقلال، به این بازیکن یک لگد زد و باعث شد بازی لحظاتی ملتهب شود. داور هم به دژاگه کارت زرد نشان داد. 


کد مطلب: 172266

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/172266/حواشی-دیدار-استقلال-تراکتورسازی-تبریز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir