به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۷۲۴۵۶

برانکو: می‌گویندبه پرسپولیس لطف شده است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از رویارویی با پدیده در جام حذفی، بعد از مدت‌ها فعلا گزینه قهرمانی نیستیم.
برانکو: می‌گویندبه پرسپولیس لطف شده است
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل پدیده شهرخودرو گفت: به هر حال مسابقات فشرده است و جام حذفی را فردا در پیش داریم بعد از مدت زیادی فعلا گزینه قهرمانی نیستیم.

* مقابل پدیده گزینه قهرمانی نیستیم
برانکو ادامه داد: بعد از مدت‌ها باید بگویم در این مسابقه گزینه قهرمانی نیستیم نه اینکه نمی‌خواهیم برنده بازی شویم بلکه به این خاطر مسابقات جام حذفی است و با تیمی بازی داریم که همین چند وقت پیش با آن بازی کردیم تیمی که در جمع صدرنشینان است و برای قهرمانی می‌جنگند. قبل از بازی با سپیدرود هم گفتم جام حذفی پر از حوادث غیرمترقبه است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتند.دلیلش هم این است که تیم داماش گیلانی‌ها به فینال رسیده است.

* دل‌مان می‌خواهید فینالیست شویم
وی تصریح کرد: خوشحالم از این بازی و به دنبال پیروزی هستیم و دلمان می‌خواهد به فینال برسیم. البته تا فینال راه خیلی خیلی سختی خواهیم داشت. به هر حال اگر پدیده را ببریم باید با سپاهان بازی کنیم. هدفمان قهرمانی در جام حذفی است. به همین خاطر هم در این مسابقه به دنبال مصلحت‌اندیشی و حساب‌گری نیستیم.

* همه سرحال هستند
برانکو در مورد وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: به جز ماهینی و انصاری که نیستند بقیه همه سرحال هستند ربیع‌خواه و رادوشوویچ هم مشکل کوچکی دارند که حل می‌شود.

* خبری از بازی کردن یا نکردن ترابی ندارم
برانکو در خصوص اینکه بحث بازی کردن مهدی ترابی و بازی نکردن او به گوش می‌رسد و اینکه اگر او بازی کند شاید باشگاه پدیده این مسئله را پیگیری کند ادامه داد: کسی درباره اینکه ترابی می‌تواند بازی کند یا نه، به من اطلاع نداده است.

*بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟!
وی در خصوص اظهارات برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با تراکتورسازی علیه تیم پرسپولیس افزود: در این باره حرف نمی‌زنم، ما با تیم پدیده بازی داریم و بازی استقلال و تراکتورسازی چه ارتباطی به من دارد؟ من حتی این بازی را هم ندیدم.

* با نفرات جدید نمی‌توان یک شبه همه مشکلات را حل کرد
برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان جدید این تیم هنوز هماهنگ نشده‌اند گفت: واقعیت این است که ما بازیکنان جدیدی داریم که یک شبه نمی‌توان مشکلات را حل کرد. برخی از مربیان معتقدند که بازیکنان جدید نیاز به 8 الی 10 ماه زمان دارند اما می‌دانم که همه ما دلمان می‌خواهد که بازیکنان جدید در 8 الی 10 دقیقه آماده شوند اما آنها روز به روز بهتر خواهند شد.

* هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است!
برانکو درباره اینکه بازی‌های آینده پرسپولیس در آسیا و لیگ خیلی فشرده است و همین مسئله باعث می‌شود برخی رقبای این تیم که در لیگ قهرمانان حضور ندارند نهایت استفاده را از این موضوع ببرند، گفت: بله، قطعاً همین‌طور است. برنامه‌ریزی که انجام شده خیلی به ضرر ماست، در حالی که ما هیچ وقت در هیچ شرایطی نخواستیم به برنامه‌ریزی لیگ لطمه بزنیم، حتی موقعی که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم. مشخص نبود اگر قهرمان آسیا می‌شدیم و در رقابت‌های باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد! نمی‌خواهم دوباره گله کنم، بلکه ما هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است که توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد، اما تنها تیمی هستیم که در جام حذفی و حتی بازی‌های لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کردیم. البته که در ادامه راهی که داریم مشکلات زیادی پیش روی‌مان وجود دارد، اما من به کادر بازیکنانم ایمان دارم و هراسی از آینده نداریم.

* نمی‌دانم چرا می‌گویند پرسپولیس مشکل دارد!
وی افزود: نمی‌دانم چرا می‌گویند ما مشکل داریم؛ چرا که ما سپیدرود را بدون ملی‌پوش بردیم و تیم پدیده که رقیب مستقیم ماست را قاطعانه شکست دادیم. در اهواز به فولاد باختیم و این در حالی است که حق ما باخت نبود و استقلال خوزستان را خیلی مطمئن شکست دادیم اما در این بین شاید برخی‌ها انتظار دارند که ما هر بازی 4 الی 6 گل بزنیم که به نظرم این حرف‌ها تحقیر تیم‌های دیگر است. شما دیدید که استقلال خوزستان که عملا از لیگ حذف شده مقابل ما چقدر خوب ظاهر شد و بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند.

* برنامه فشرده به ضرر پرسپولیس است
وی در مورد رقبای پرسپولیس و اینکه برنامه بازی‌های آنها آسان‌تر از پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها برنامه فشرده‌ای دارند، گفت:‌ بله با نظر شما موافقم و این به ضرر ماست. به هر حال برنامه آن طور که تعیین شده انجام می‌شود و لطمه‌ای به برنامه نزدیم.حالا نمی‌دانم اگر ما قهرمان می‌شدیم و به فینال جام باشگاه‌های جهان می‌رفتیم چه اتفاقی رخ می‌داد. اما نمی‌خواهم گله کنم. هر کاری می‌کنیم می‌گویند به ما لطف دارند و کمک می‌کنند این در حالی است که ما تنها تیمی هستیم که جام حذفی را بدون ملی‌پوشان بازی کردیم مقابل پیکان هم در لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان به میدان رفتیم البته مشکل زیادی خواهیم داشت اما کادر و بازیکنان خوبی داریم و از هیچ چیز هراسی نداریم.

* صحبت‌های خوبی در مورد خلیلی شنیده ام
برانکو در مورد تغییر سرپرست این تیم و اینکه آیا این زمان مناسب بود یا نه اظهار داشت: این دیگر مربوط به سیاست‌های باشگاه است. محسن خلیلی را تا حدی می‌شناسم. فقط در مورد او حرف‌های خوبی شنیده‌ام. شخصا دو سه بار با او رودرو شده‌ام. مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که او بیاید قطعا آنالیز خوبی کرده‌اند. سرپرستی پست مهمی در باشگاه است کار پر مسئولیت و مهمی است و خیلی وقت‌ها هم کار سختی است.باید ارتباط خوبی بین سرپرست با بازیکنان، رسانه‌ها، کادر و باشگاه ایجاد شود. سرپرستی کار بسیار پر مشغله و پر مسئولیتی است امیدوارم این یک قدم بهتر رو به جلو باشد و در راستای بهبودی باشگاه یک قدم به جلو برداشته شده باشد.

* مشکل مالی پرسپولیس مثل دیگر جاها خوب نیست
وی در مورد نارضایتی بازیکنان از مسائل مالی اظهار داشت: وضعیت مالی مثل هر جای دیگر خوب نیست بیشتر از این نمی‌دانم چه باید بگویم.

* اعتراض رادوشوویچ را از عرب بپرسید
برانکو در مورد اینکه اعلام شده رادوشوویچ به خاطر پول معترض است و مدیریت باشگاه هم او را تنبیه کرده است گفت: این سوال را از عرب بپرسید نه از من.
مرجع : فارس