به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۷۲۵۴۸

انواع دیوارپوش

گروه اقتصادی: دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها دارای سبک و ریزه‌کاری‌‌‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌‌ها و نیازهای دوران دستخوش تغییر می‌شود. به عبارت دیگر انتخاب درست دکور موجب بهينه سازی فضاهاي داخلی ساختمان‌‌ها به منظور انجام فعاليت‌‌های روزمره يعنی زندگی و کار‌‌ می‌شود. دیوارها مانند بوم سفیدی‌‌ می‌باشند که نگاه، تفکر، سبک، شخصیت و خلاقیت شما بر آن نقش می‌بندد. تنوع و گستردگی گزینه‌‌‌های دیوارپوش سبب‌‌ می‌گردد که با دقت بیشتری به انتخاب گزینه مناسب برای پوشش دیوار بپردازیم. در این نوشته قصد داریم تا به بررسی انواع دیوارپوش بپردازیم.

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
در یک دو سه سازه مجموعه ای از برترین طرح‌‌های سنگ دنیا در قالب پنل پی وی سی که در بازار با نام ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی هم شناخته‌‌ می‌شوند عرضه شده است. پنل‌‌های پی وی سی طرح سنگ از لحاظ شكل، انعطاف پذيري، مقاومت در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و باكتري‌‌ها نسبت به هر متريال ديگري در به كارگيري به عنوان دیوارپوش برتري داشته و بسيار مقرون به صرفه تر از سنگ طبيعي و محصولات مشابه مي باشد. لذا امروزه خرید دیوارپوش از مقبولیت بالایی در میان معماران و طراحان فضاهای داخلی برخوردار شده است.

تنوع بالای طرح‌‌های این محصول موجب شده که جایگزین بسیار مناسبی برای سایر پوشش‌‌هامثل سنگ‌‌های ساختمانی، سرامیک‌‌های پرسلانی، پوشش‌‌های ام دی اف و فایبرگلاس در اجرای سازه گردد. ماربل شیت با ظاهري بسیار زیبا بهترین گزینه برای ساخت نماي داخلي شيك و مجلل در ساختمان‌‌هاي تجاري، اداري، مساجد، طراحی داخلي هتل‌‌ها و بیمارستان‌‌ها تلقی‌‌ می‌گردد.

دیوارپوش پی وی سی طرح چوب
دیوارپوش پی وی سی طرح چوب که در اصل از میان برترین دیوارپوش‌‌های طرح چوب انتخاب شده اند در یک دو سه سازه ارائه گردیده است. دیوارپوش طرح چوب دارای وزن بسیار سبک، قابلیت شستشو، ضخامت 8 میلیمتر، عرض 20 سانت و طول 6 متر، قابلیت برش، سوراخ کاری، عایق بودن صدا، حرارت و برودت‌‌ می‌باشند. همچنین نصب سریع و آسان و مقاومت در برابر حرارت غیرمستقیم تا 70 درجه سانتی گراد از دیگر خصوصیات این دیوارپوش‌‌ها‌‌ می‌باشد.
 
دیوارپوش پی وی سی تک رنگ
دیوارپوش پی وی سی تک رنگ با رنگ‌‌های بسیار متنوع و قیمت بسیار مقرون به صرفه در سایت یک دو سه سازه عرضه شده اند. این د یوارپوش‌‌ها نیز همانند دیوارپوش‌‌های طرح چوب دارای وزن بسیار سبک، قابلیت شستشو، ضخامت 8 میلیمتر، عرض 20 سانت و طول 6 متر، قابلیت برش، سوراخ کاری، عایق بودن صدا، حرارت و برودت‌‌ می‌باشند. همچنین نصب سریع و آسان و مقاومت در برابر حرارت غیرمستقیم تا 70 درجه سانتی گراد از دیگر خصوصیات این دیوارپوش‌‌ها‌‌ می‌باشد.

دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی پوشش مدولاری برای پوشاندن دیوار یا بخشی از آن‌‌ می‌باشد. این پنل‌‌های لاکچری دکوراتیو ضد آب بوده، در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و نصب آنها بسیار آسان‌‌ می‌باشد. هنگامیکه صحبت از ایده‌‌های خلاقانه برای طراحی دیوار به میان می‌آید، دیوارپوش دکوراتیو جزو جدیدترین گزینه‌‌ها محسوب‌‌ می‌شوند.

خرید محصولات معماری داخلی
سایت یک دو سه سازه با ساده سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی شما را یاری‌‌ می‌کند تا با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید. خرید آنلاین بادید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از وسایل دکوراسیون داخلی با بهترین قیمت و کیفیت را در بزرگترین مرکز تخصصی معماری و عمران کشورتجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر‌‌ می‌توانید در ساعات اداری با شماره‌‌های 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمائید.