به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۱۷۲۵۷
جلوی اين جریانات گرفته نشود ترور خواهند كرد

خاتمی: حوادث مهرآباد سازماندهی شده بود

گروه سياسي: رئیس دولت اصلاحات حوادث پیش آمده در حاشیه استقبال از رئیس جمهور را سازماندهی شده دانست و هشدار داد: اگر جلوی جریانات تخریبی گرفته نشود مثل زمان اصلاحات می‌شود که اوایل این طور بود و بالاخره منجر به ترور شد.
خاتمی: حوادث مهرآباد سازماندهی شده بود
به گزارش روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات با انتقاد شدید از حوادث پیش آمده در حاشیه استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد، این جریانات تخریبی را سازماندهی شده و نه خودسر دانست و با بیان اینکه مطمئنم رهبری راضی به این کارها نیستند، هشدار داد: اگر جلوی جریانات تخریبی گرفته نشود مثل زمان اصلاحات می‌شود که اوایل این طور بود و بالاخره منجر به ترور شد.

حجت الاسلام خاتمی در دیدار با جمعی از ایثارگران و جانبازان و آزادگان گفت: یکی از بهترین خاطرات من سال ٨٣ بود که در دانشگاه تهران به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی و دومین مقام کشور صحبت می کردم و دانشجویان اعتراض‌های تندی کردند و من مطمئن بودم جوانی که بلند شده و اعتراض می کند ذره‌ای نگران نیست که با او برخورد خواهد شد؛این فضا باید گسترده‌تر شود. رئیس دولت اصلاحات هشدار داد: نقد با تخریب متفاوت است. اگر جلوی جریانات تخریبی گرفته نشود مثل زمان اصلاحات می‌شود که اوایل این طور بود و بالاخره منجر به ترور شد.

وی ادامه داد:این جریان خشونت گرای بی‌منطق نقد نمی‌کند تخریب می کند. این جریان درموقعیتی که رییس جمهور رفته و از ملت و عزت آن دفاع می‌کند و مورد تایید رهبری است به روش هایی که به شدت مورد نقد مقام معظم رهبری است به تخریب دولت دست زده‌اند. نمونه اش در قم بود، اینجا دوباره این مسائل تکرار می شود که قابل قبول نیست. فعلا کاری ندارم به اینکه نیت‌ها چیست؟ممکن است خیر بوده باشد گرچه اینها را خودسر نمی‌دانم بلکه آنرا سازماندهی شده می‌دانم.

خاتمی با بیان اینکه وزارت اطلاعات و قوه قضاییه مسئول است که این امر را پیگیری کنند، تصریح کرد: من از آقای روحانی دفاع نمی‌کنم بلکه از حق ملت، مصلحت و امنیت ملت دفاع می کنم، این جریانات امنیت ملت را به هم می‌زنند تعداد اقدام کنندگان کم است ولی زور شان زیاد است!

رئیس‌جمهور اسبق کشورمان ادامه داد: وجود این جریانات طالبانی، خشن، نشانه آزادی بیان و آزادی فکر نیست، نشانه تخریب و دهن کجی به آرای ملت و تصمیمات رهبری و فضایی است که در جامعه ما ایجاد شده است. با بیان اینکه جنگ خیلی کلمه زشت و نفرت آوری است و آثار و نتایجش بسیار مصیبت بار و خسارت آور است، اظهار داشت:اما اغلب یا در بیشتر موارد جنگ سبب می شود زیبایی های بزرگی هم آفریده شود، چون جنگ دو سو دارد یکی کسی که زور می گوید و ظلم و تجاوز و توسعه طلبی می کند و از حقوق خودش پا فراتر می گذارد و قصد تصاحب چیزهایی دارد که متعلق به دیگران است
اگر جلوی جریانات تخریبی گرفته نشود مثل زمان اصلاحات می‌شود که اوایل این طور بود و بالاخره منجر به ترور شد.
و راه و روش خشونت و خون و زور و سلاح را در پیش می گیرد و این نهایت زشتی است که در جنگ وجود دارد.

رئیس بنیاد باران تصریح کرد: ولی طرف دیگر کسی است که دفاع می کند، دفاع می کند از سربلندی ،استقلال و عزت و اینجاست که در دل جنگ زشت و نفرت آور، زیبا ترین زیبایی ها آفریده می شود؛انسانی که برای عزت خودش می ایستد یعنی جان می دهد که عزت او پایمال نشود جان می دهد که ملت او حقیر و وابسته نشود جان می دهد که خاک و سرزمینش آزاد بماند جان می دهد که مردم بتوانند در درون مرزهای خودشان کریمانه آزادانه و بزرگوارانه زندگی کنند؛خیلی ارزشمند است او از همه چیز خودش می‌گذرد تا همه چیز را از ملتش نگیرند این زیبایی هایی است که شهیدان و ایثارگران و جانبازان و آزادگان ما خلق کرده‌اند.

خاتمی تاکید کرد: ایثارگری ابزار نیست هدف است، ایثارگری اگر ارج نهادن اخلاق و فداکاری است برای مساله‌ای که بزرگ‌تر از خود انسان است و تسلط بر نفس برای اینکه به یک هدف بزرگ غیر از هدفی که در محدوده زندگی شخصی هست برسیم (که روح اخلاق هم همین است) حرمت نهادن به ایثارگری این است که اخلاق را در جامعه درست بکنیم.

خاتمی یادآور شد:«من بارها گفته‌ام اینجا هم می‌گویم ظاهرا در سال 64 بود که دوستان ما در جنگ چند میلیارد پول دلار می‌خواستند. کل در آمد کشور 6 میلیارد دلار بود یعنی بیش از کل درآمد، برای اداره جنگ بودجه می‌خواستند؛این امکان نداشت اما به خاطر دارم بیش از نیمی از کل درامد ارزی کشور در اختیار جنگ گذاشته شد و با حدود 3 میلیارد دلار آقای موسوی مملکت را اداره کرد.

خاتمی تصریح کرد: با این مقدار پول ، دشوار بود که کارهای عمرانی زیادی بشود ولی در عین حال می‌بینیم که در همان دوران جنگ، بسیاری از آبادانی‌ها صورت گرفت و جامعه نیز بخوبی اداره شد، انتظار این بود پس از جنگ ما همه امکاناتمان در مسیر ساختن بکار بیفتد .

آنها می خواستند ویران کنند وکردند ما بایستی بسازیم آنها می خواستند کل ملت ما را اسیر کنند ما می خواستیم طبق قانون اساسی آزادی ها را در جامعه گسترش دهیم.آنها می خواستند حق حاکمیت مردم بر سرنوشت را بگیرند ما می خواستیم با تقویت انتخابات و مجلس شورای اسلامی یااین حق را بیشتر تثبیت کنیم در دوران سازندگی با اینکه مملکت ویران بود ولی کارهای خوبی صورت گرفت.

وی با طرح این پرسش که اگر آن کارها و کارهایی که در دولت پس از آن شد، نبود، مملکت امروز در چه وضعی بود؟، اظهار داشت: این راه‌ها، بندرها، سدها و زیر بناهای دیگر با چه خون دلی در دوران سازندگی ساخته شد و در دوران اصلاحات تقویت شد و در این هشت سال نمی‌خواهم بگویم، خرابکاری می گویم با عدم تدبیر واقعا زمینه‌های پیشرفت مملکت مسدود شد اما با تمام این اوصاف، از نظر زیرساخت‌ها، کشور با کارهای صورت گرفته
وجود این جریانات طالبانی، خشن، نشانه آزادی بیان و آزادی فکر نیست، نشانه تخریب و دهن کجی به آرای ملت و تصمیمات رهبری و فضایی است که در جامعه ما ایجاد شده است
از بعد از جنگ تاکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

خاتمی با بیان اینکه مهمترین وجهه اصلاحات این بود و الان هم هست که چهره رحمانی دین را نشان بدهد ، گفت:الان هم معتقدم این درگیری ها کشتارها بخصوص شیعیان عزیز که دارند کشته می‌شوند، ناشی از دیدگاه‌های تنگ نظرانه و ارتجاعی و غلطی است که از اسلام وجود دارد و دشمن خارجی هم از اینها سوء استفاده می‌کند. دید روشن بینانه، دید رحمانی، دید انسانی از دین بسیار مهم است.

خاتمی ادامه داد: ما که حکومت اسلامی داریم می‌خواهیم چه چهره‌ای از اسلام در دنیا نشان دهیم؟ چهره خشونت، ترور، زدن، بستن، ارتجاع، جریاناتی که جز کشتار و کشتن انجام نمی دهند یا اینکه ما نماینده صلح در دنیا هستیم؟

رئیس موسسه بین المللی گفت‌و گوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، تاکید کرد: امروز خوشحالیم که آقای رییس جمهور به سازمان ملل می‌رود و ندای صلح می‌دهد آن هم نه از موضع ذلت که از موضع عزت! ما نمی‌خواهیم با دنیا جنگ کنیم، ما نمی‌خواهیم با دنیا تنش داشته باشیم، حقوقی داریم که روی آن می‌ایستیم؟ ملت منافعی دارد که از آن کوتاه نیامده و نمی‌آییم.اما آیا روش تشدید دشمنی‌ها درست است ؟ آیا روش نشان دادن چهره خشن و بهانه دادن به دست آنها که فشار را بیشتر کنند، تنگنا را زیادتر کنند، تشدید کنند و به اسلام هراسی و ایران هراسی دامن بزنند درست است؟

وی با بیان اینکه با نشان دادن چهره صلح آمیز و انسانی اسلام است که می شود خیلی از دشمنی‌های غرب را افشا کرد و جلوی آنها را گرفت، تصریح کرد: امروز ما خشنودیم که این رویکرد، یعنی رویکرد اصلاح امور و تدبیر امور و رویکرد حرمت مردم، رعایت حقوق مردم و رعایت آزادی‌های مردم در داخل و هم تنش زدایی و صلح خواهی در خارج با تکیه بر مصالح و منافعی که مملکت ما در حال غالب شدن است.

رئیس‌جمهور اسبق کشورمان تاکید کرد: چرا باید این طور حساب کنیم که منطقی رفتارکردن یعنی گذشتن از حقوق ملت؟ خیر اینگونه نیست، آنچه مهم است تامین حقوق ملت است و اگر خشونت گرایی و جنگ گرایی سبب بشود این حقوق ضایع شود این ضد انقلاب و غیر انقلابی است. وی افزود: غرب باید ستمی که به این ملت شده است بپذیرد و حاضر باشد از آن دست بردارد و حقوق ایران را بشناسد، البته که ایران هم باید نهایت تلاشش را برای ایجاد اعتماد بیشتر و گسترش این اعتمادبکند، غرب هم عملا رسیده است به اینکه ایران نمی‌خواهد بمب بسازد.

رئیس دولت اصلاحات تصریح کرد: بنده به عنوان کسی که توسعه فناوری هسته‌ای در زمان ما بود اعلام می‌کنم اتهام ایران به اینکه قصد دارد سلاح اتمی بسازد نارواست. اگر حقوق قانونی ما طبق قوانین بین الملل شناخته شود، این طرف هم بهانه دست آنها ندهیم که الحمدالله این دولت در این مسیر حرکت می کند، می‌توان امیدوار بود که بتوان گامی در جهت حل مسائل برداریم و کشور را از این مشکلاتی که در داخل و خارج دارد اندک اندک نجات دهیم.

ناصر ( موج نو )
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۰۶
خاتمی عزیز و دوس داشتنی همیشه در قلب ملت ایران هستی
دوستت داریم . کاش حرفای تو را می فهمیدند (138931)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۴:۳۱
خدایی یه بار سخنرانی اش رفتی اصلا متن بالا رو خوندی؟
خدایی زمان خاتمی چند سالت بود ،
منظورم تو نیستی ها ولی به اصلاحات میگم رو اینجور طرفدارها حساب نکن اینا با یه لقمه نون نظرشون برمیکرده (139049)
مش غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۷:۵۰
ای کسی که اینجا منفی دادی یعنی میگی حرفای آقای خاتمی رامی فهمندوبعد
رفتارشون اینطوریه پس باید فهمیدن روطوردیگه ای تعریف کرد امیدوارم ازاین به بعد
باکمی فکرکردن منفی یااحیانا مثبت بدی (139070)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۳۶
من موندم چرا هر چی تندرو افراطی هستند به نوعی با سعید جلیل در ارتباطند.اون از سعید تاجیک اینم از شهبازی. (139087)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۴:۰۹
واقعا خاتمی راست گفته واقعا سازماندهی شده بود. خودم فیلم دانش آموزا رو که از مدرسه آورده بودند برای استقبال دیدم!!!!
هرچند نمی ذارید ولی بدونید مردم می فهمند (139314)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۷:۳۸
اقای جلیل باید سریع موضع خودشو مشخص بکنه
یا یا این افراد اشوبگر و تندرو و خشن برخورد بکنه یا حمایت (139427)
امین
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۱۰
خاتمی با غیرت
حرف تو حرف ملت (138932)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۱۷
درود بر تو خاتمی بزرگ
محبوب قلوب (138936)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۱۷
آقای جلیلی قبلن رییس شورای عالی امنیت ملی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (138937)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۶:۱۷
رییس نبود!دبیر شورا بود!! (139052)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۳
آقای جلیلی که دبیر شورا بودند نه سواد این کارو داشتند و نه کلاسشو البته بدبختانه (139075)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۲۱
نخیر ایشون دبیر شورا بودن!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه همع اینو میدونن که رییس جمهور رییس شورای امنیت ملی هست ولی اینم اضافه کنم که دبیر شورا مقام بالایی درون نظام داره و اختیارات اجرایی هم داره همون طور که آقای جلیلی توی مستند انتخاباتیش داشت به خاطر دستگیری ریگی بدون اجازه رییس شورا پز میداد!!!!! (139082)
ایثارگر دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۲۳
نتیجه ریاست ایشان بر شورای امنیت ملی کشورمان نیز این همه بدبختی بود و تحریم یم !!!! (139098)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۳۸
نه رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی بود (139101)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۳۶
مثل حوادث سال88 که اصلاح طلبان افراطی با همکاری جرج سوروس و اسراییل و امریکا و انگلیس سازمان دهی کردن (138950)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۵:۰۲
جمع کن بابا (139347)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۵:۴۵
عزیزم شما برو اول تحقیق کن سوروس کیه بعد اظهار نظر کن.آدم هرچی شنیده که تکرار نمیکنه که. (139371)
moh3n
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۹:۲۲
اینقدر دوس دارم کسی که این نظر رو گذاشته حین تایپ کردن می تونستم ببینم بخندم بهش :))))) (139473)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۹:۲۵
ساعت خواب سروس با شما ها روبيشتر مي پسنده شما ها همصو باصهيونيسم عمل مي كنيد (139476)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۳۶
فقط می تونم بگم افتخارم این است که خاتمی هموطن من است ودر عصری زندگی می کنم که او زندگی میکند. من نمی دونم چرا برخی اینقدر مخالف ایشان هستند تمام حرفهای سید محبوب بر اساس فطرت انسانی ماست... (138951)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۳:۴۶
آخه با حرف بهار نمیشه... (139294)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۳۷
همه باهم به استقبال آقای ظریف میرویم و حمایت میلیونی خود را از آقای روحانی و تیمشان اعلام میکنیم (138952)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۴۳
سید بزرگوار. این ها با تخریب و ترور زنده هستن. (138957)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۴۴
خاتمی از صمیم قلب دوستت داریم. (138958)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۴۵
من اتفاقا موقعی که داشتم فیلم استقبال از روحانی رو میدیدم با خودم میگفتم اقای روحانی اشتباه میکنن سرشونو از ماشین بیرون میارن جون اینا همونجور که سعید حجاریان رو زدن احتمال داره روحانی یا کس دیگری از دولت رو هم بزنن البته نباید به خاطر اینکه اینا براحتی ادم میکشن ازشون ترسید و منافع ملی و مطالبات مردم رو پیگیری نکرد ولی باید مسائل امنیتی رو رعایت کرد (138960)
مازیار
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۵۴
زنده باد خاتمی (138964)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۵۴
درود بر فرزندان ایران و دشمنان تندروها (138965)
همیشه سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۵۹
سلام و درود فراوان بر خاتمی (138972)
سعید
Switzerland
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۰۰
ای پدر معنوی ایران زمین .بزرگوارا ..هر آنچه گفتنی بوده است با خلوص نیت و دلسوزی زیاد بیان کرده اید . اما متاسفانه کو آن گوش شنوا. {تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است }. امیدواریم باز هم یا این نصایح آمرین جاهل و زر اندوز اینگونه جریانات .به خود آیند و از تعدادی جوان نیازمند به مادیات و تهی مغز چنین استفاده ابزاری ننمایند .و یا خداوند نابودشان گرداند... (138973)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۰۸
پیش بینی سید درسته، اینها برای منافع خود و برنداشتن تحریمها از آدم کشی واهمه ای ندارند (138982)
عشایر لرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۰۸
سید دوستت داریم از جان و دل (138983)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۱۶
با درود به هموطنان عزیزم .

با حضور ملت در صحنه و حمایت بیش از پیش مردم از رییس جمهور منتخب و مردمی از این به بعد ملت اجازه عرض اندام به این جماعت معلوم الحال و فتنه گر را نخواهد داد . (138987)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۱۹
آقاي خاتمي شما بنيانگذار تفكر صلح در ايران هستيد، بي شك (138989)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۱۹
به نظر من نبابد همان گونه که اصولگرایان در قدرت بودند و اجازه نمی دادند تجمعی در مخالفت با انها شکل بگیرد عمل کرد، باید اجازه داد مخالفین و منتقدین دولت در هر موضوعی و در هر جایی که خواستند بیایند تجمع کنند پلاکارد دست بگیرند و شعار هم سر دهند و در کنار ان نباید اجازه داد که حرکت های اغتشاشانه مانند پرتاب کفش و اعمال همراه با خشونت انجام شود به امید این که این گونه رفتار دولت موجب شود بستر برگزاری تجمعات مسالمت آمیز در هر موضوعی را برای همه افراد و گروه ها با هر طرز فکری در تمامی دولتهای آینده نهادینه کنند. (138990)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۲:۴۵
خاتمی دوستت داریم چون معتقدیم گفتار و عمل شما یکی است و الویت را بر ارزش های انسانی و عقلانی می گذارید ، حال نمی دانم چرا هنوز سایت رسمی ایشان فیلتر است! چرا واقعا" پایگاه اینترنتی شخصیتی که متعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و روزگاری بالاترین مسئولیت ها را داشت از دسترس عموم خارج است! آیا جز سنگ اندازی افراطیون نیست، آیا به دلیل منافع حزبی رقیبان نیست، الله علم ( خدا میداند) (139021)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۴:۲۷
خاتمی عزیز با شعبان بی مخها نمی توان زبان برنا صحبت کرد. این شعبانها را باید از ریشه سوزاند و تقریبا همه می دانند ریشه اینها از کجاست... (139046)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۶:۲۱
درود بر خاتمی. (139054)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۶:۲۵
کیه که قدر تورو بدونه سید (139058)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۴
اقای خاتمی خردمند / دلیل کارهای این خودسران سازماندهی شده به دلیل عدم رعایت قانون است در مورد همه قانون یکسان عمل نمی شود واین وظیفه رییس جمهور اقای روحانی است که سر سختانه از اجرای قانون اساسی که سوگند خورده اند دفاع کنند ایا اگر جوان دانشجویی که مخالف عقاید برخی از این اقایان تند رو هستندفقط صدایش را بلند می کرد واعتراض می نمود دسگیر وروانه زندان نمی شد ستاربهشتی که به کسی حمله نکرده بود فقط طرفداران گروههای تند رو وتمامیت خواه هستند که هر گاه خواسته باشند هر سخنرانی را به هم می زنند به هر کس بخواهند حمله می کنند وکسی کاری به کارشان ندارد (139076)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۵
سوال اينست چرا زماني كه منافع حداكثري ملت تضعيف مي شود هيچ حركتي و جرياني شكل نمي گيرد اما به محض به خطر افتادن منافع عده اي خاص و اندك انواع و اقسام فشارها، رفتارهاي سازماندهي شده تخريبي، كفن پوشيدنها، فرياد وااسلاما و ... بلند مي شود. اظهر من الشمس است كه اين نوع جريانها از قبل طراحي شده و سازماندهي شده است. اما دريغ از يك برخورد قاطع. كافي است تجمعي صنفي مثلا براي حقوق پرداخت نشده كارگري شكل بگيرد. برخوردهاي دوگانه را همه ما شاهديم. طوري با اين تجمعات برخورد مي شود كه شخص تا آخر عمر هوس اعتراض نكند. تا كي بايد تاوان اينگونه رفتارهاي نابخردانه، خودسرانه، كودكانه و شعبان گونه را بدهيم. شايد الان هم دير شده باشد زيرا دود آن به چشم همه رفته و خيلي مواقع دامن ساكتين به اين رفتارها را نيز گرفته است. به اميد روزي كه گفتمان و مذاكره جايگزين مشاجره و عربده كشي گردد. (139077)
یزدادن ازخطه جنوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۱۴
درود برسید همه چیز دادن / چرا باید این گروه ها خودسر سازماندهی شده با نشده درکشور متمدن وپیشرفته ایران وج.ودداشده باشد. روحانی یک شخصیت دینی و اجرایی کشور ومورد توئجه مقام معظمرهبری وملت عزیز است چرا این آوباش ها واراذل بی فرهنگ ومنطقه اینگونه جسارت پیدامی کنند/ باید با این رفتارهای نابخردانه جدی برخورکرد زیرا بی تفاوتی از این حرکت اول آنها انگیزشی برای فتنه های دیگر آنها خواهدشد. این رویه سخیف و احمقانه فتنه ای است از نوع بدنرین های فتنه (139078)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۱۸
زیباترین کلمات را شما گفتید. (139080)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۲۱
حکومت تو بر قلب هاست سید بزرگ (139081)
vahan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۳۱
اتفاقا من هم فکر میکردم باید بیشتر از اقای ظریف و بقیه تیم نیویورکی مواظب بود .این طوری که این مدل آدمها شستشوی مغزی شده اند کفن پوشیدن براشون سخت نیست . تمام مغزهای متفکر و طلایی ایران که در گذشته داشتیم و الان نداریم توسط همین کلوخ اندازها از دست رفتند .همون طوری که سنگ انداز ، کلوخ انداز میشود اگه جلوش رو نگیریم همونطوری که مهر ها به لنگه کفش تبدیل شدند احتمال وقاحت بیشتری هم میرود (139085)
الف نباتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۳۱
گروه معلوم الحال ذكر شده در بيانات جنابعالي،باايجاد دشمني به نام آمريكا براي خود پايگاهي درست كرده اندوبه هرصورت نميخواهند جايگاه خود راازدست بدهند. با پايان تيرگي روابط ايران و ايالات متحده علت وخودي آنها از بين مي رود. بگذريم در اين ميان عوام الناسي كه ايمانشان را با تحقيق بدست نياورده اند،با ديدن اوضاع اين آقايان به اسلام بد بين ميشوند.چون متاسفانه اين آقايان ادعاي ايمان و وظيفه دارند (139086)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۴۱
انصافا خودتون لحنشو مقایسه کنید، مدام دم از صلح و برادری و احترام متقابل میزنه این لحن کجا لحن کینه توزانه و تند و بی منطق امثال احمدی نژاد و جلیلی کجا.....؟؟؟
انصافا کدوم به مسلمونی نزدیکتره؟؟؟؟ (139089)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۴۴
روزی که اکثر علما و نخبگان ما افکاری نزدیک افکار تو داشته باشند مسلما" و بدون کوچکترین تردید آن روز روز سعادتمندی و سرافرازی ملت ما خواهد بود .خاتمی عزیز مهر تو همچون مهر یک پدر دلسوز و بی ادعا در اعماق دل تک تک ما ایرانیان است و خواهد بود . سنخ دوستی ملت با تو متفاوت از هر سنخ دیگری است . ای سیدی که همچون مولایمان علی متعلق به تمام تاریخ بشریت هستی و از هم نسلی خود حداقل دویست سال پیشروتر . از صمیم قلب دوستت دارم ای سید همیشه خندان و مظلوم ! (139090)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۵۷
دلبندم دبیر با رئیس فرق می کند (139092)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۱۲
خاتمی پاینده باد (139095)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۱۵
امیدوارم زعمای قوم به سرعقل امده حرفهای بخردانه شما سیدبزرگوار راسرلوحه کارقرارداده ودست از تندرویهای نابجابرداشته ودین وملت درحریم امن قرارگیرند. (139096)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۴۰
سلام و دورد خداوند بر شما باد ای سید عالی قدر شما نماد مهربانی خوبی و علیه تمام زشتی های معاصری؟ شما اولاد به حق پیغمبری (139103)
طالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۴۱
انشا الله نوبت توست ای سید خندان که بعد از روحانی دوباره بر کرسی ریاست جمهوری بنشینی همیشه در قلب ما جوانان خواهی بود (139105)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۴۲
درود (139106)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۹:۴۷
خاتمی عشق منه (139107)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۰۲
بیشتر صحبت کنید تکرار اثر دارد (139116)
گوران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۱۰
درود بر خاتمی و یاران صدیق آن. (139120)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۱۵
آقای خاتمی برای این جماعت شما یا غیر شما وجود ندارد آنها با اندیشه ی اصلاح واعتدال مخالفند .آقایانی که به شما و آقای روحانی اتهام فرصت سوزی می زدند ببینند که با چه مشکلاتی درگیر هستید .این ها که داعی مسلمانی دارند هیچ بوی نه از اسلام و نه از انسانیت بردند. (139123)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۳۲
خاتمی همش میخوای بگی تو هم هستی! (139129)
شاهین ربیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۴۴
خاتمی تو آزاد مرد بزرگ تاریخ هستی از طرف بچهای آزادی خواه استان کرمانشاه خصوصا شهر معبد آناهیتا کنگاور...... (139133)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۰:۵۱
درود بررهبر اصلاحات بزرگمرد روشن فکر همیشه پایبلند وسر فراز باشی (139137)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۱:۰۸
همیشه رییس جمهور رییس شورای امنیت ملی هست آقای جلیلی دبیر شورای امنیت ملی بود قابل توجه دوستان (139150)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۱:۲۲
عاشقتم
دیوونتم (139165)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۱:۲۷
مگر ترور نکردند پس حجاریان بیچاره از فرط خوشی بیچاره شد!؟ (139168)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۱:۲۹
احسنت بر مرد روزهای سخت (139170)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۱:۳۶
تو در دل مردم جاه ،انصافا" تو خالصی و هم با تقوا و دانش (139176)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۳:۲۰
انصافا تنها راه نجات مملکت ما خاتمی است البته همه ی اصلاح طلبان خوبن ولی ظریف و خاتمی چیز دیگری من عاشق این دونفرم (139263)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۴:۱۴
همه بايد آزاد باشند حتي تندروها - به جاي اين حرفا جوابشونون بدين (139320)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۱۲
اقای خاتمی در قلب ملت ایران جا داره ولی اون زمان نگذاشتن کار کنه امیدوارم اقای روحانی تا حالا هم نشون داده بتونه به وعده های که به مردم داده جامه عمل بپوشانه درود بر روحانی (139384)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۱۵
اقای خاتمی دیگه ریس جمهور نیست بلکه رهبر اصطلاحات باید خواند درود بر رهبر اصطلاحات (139385)
ر-م
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۴۳
واقعا حرف تو حرف دل ملته دکتر دوست داریم (139402)
hamed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۷:۰۱
افراطی گری از هر جایی و هر کسی محکومه....
کاش اقای خاتمی این جرئت و شهامت رو داشتن و یک جوال دوز به خودشان هم می زدند که این حرکت های افراطی و حساب شده در دوران دوم خرداد هم چه و مصیبت ها به بار اورد!!!!
افراطی گری های مانند فتنه78 و88
ترورحجاریان و دخیل بودن افرادی از اصلاحات در این امر و غیره
ایا اعتدال هم مانند اصلاحات برای بقا خون می خواهد؟؟؟ (139416)