به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۷۲۸۱۲

مدیرکل اوقاف استان تهران بازداشت شد!

گروه سياسي: خبرگزاری آنا (خبرگزاری دانشگاه آزاد) گزارش داد: «ظهر یکشنبه (۲۸ بهمن) مأموران امنیتی و قضائی تهران حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران را بازداشت کردند. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری آنا خبر بازداشت حجت‌الاسلام محمدزاده را تأیید کرد، اما هنوز علت بازداشت وی توسط مأموران امنیتی اعلام نشده است. نکته‌ای که مهم و اساسی محسوب می‌شود برخورد قاطع دستگاه قضائی با تخلفات احتمالی سازمان اوقاف است که اگر به بهترین نحو ممکن انجام شود، می‌تواند نتایج مثبتی را داشته باشد؛ چراکه سازمان اوقاف باید زمین‌ها و مکان‌ها را برای استفاده مردم مهیا کند و اگر در این جهت عده‌ای سودجو به فکر اهداف پلید خود باشند، قطعاً حق مردم را ضایع کرده‌اند».

ديروز هم امام جمعه لواسان گفت: دو مسئول اوقاف در شمیرانات و نیز یک نفر در استان تهران به علت سوءاستفاده از موقعیت شغلی بازداشت شدند. حجت الاسلام سید سعید لواسانی ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حال بررسی پرونده این افراد هستند. وی افزود: اطلاعات تکمیلی پس از بررسی از سوی مراکز ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه لواسانات، شامگاه دوشنبه نیز با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود از آغاز برخورد با فساد در شمیرانات خبر داده بود. وی نوشته بود: برخورد با فساد در لواسانات و شمیرانات به مرحله عمل وارد شد و لباس و جایگاه هم نمی شناسد؛ درود بر سربازان گمنام امام زمان که پای انقلاب ایستاده اند؛ خبرهای خوبی در راه است.

تاکنون منابع رسمی درباره جزییات بیشتر و علت دقیق بازداشت این افراد اظهارنظر نکرده اند اما برخی منابع غیررسمی بویژه در فضای مجازی علت را با تکیه بر توئیت امام جمعه لواسانات، فساد مالی مرتبط با واگذاری زمین گمانه زنی کرده اند. شهرستان شمیرانات دارای دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
 
برچسب ها: مدیرکل اوقاف