به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۷۲۸۶۱
دایی:

سایپا در فوتبال ایران بچه یتیم است

گروه ورزشی: مربی سایپا در مورد شرایط این تیم و اعتصاب بازیکنان صحبت کرد.
سایپا در فوتبال ایران بچه یتیم است
محمد دایی در خصوص مشکلات سایپا و اعتصاب بازیکنان اظهار داشت: روز گذشته بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی تصمیم به اعتصاب گرفتند و متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد و تغییری در اوضاع به وجود نیامد و با این شرایط همانطور که از قبل گفته شده بود اعتصاب ادامه پیدا می‌کند و بعید هم می‌دانم تفاوتی حاصل شود چون اصلاً مسئولی وجود ندارد که بیاید پاسخگو باشد.وی افزود: بازیکنان یک پیش پرداخت اول فصل گرفتند و یک ده درصد هم در طول فصل به آنها پرداخت شده بود و دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد. خود علی آقا چند بار از جیبش برای تیم هزینه کرده و بازیکنان هم تا اینجا به خاطر ایشان دندان روی جگر گذاشتند ولی دیگر امکانش نبود صبر کنند و شب عیدشان است و به پول احتیاج دارند.مربی سایپا در ادامه گفت: اصلاً پول بازیکنان را ولش کنید. حتی یک زمین تمرین مناسب تیم ما ندارد و هر روز یک جا تمرین می‌کنیم و شرایطی داریم که حتی تیم دسته 3 هم فکر نمی‌کنم آن را تجربه کند. ما نماینده ایران در آسیا بودیم و شاید اگر فکری به حال تیم می‌شد و این مشکلات برطرف شده بود حذف نمی‌شدیم و صعود می‌کردیم ولی سایپا در فوتبال ایران بچه یتیم است و برخی تیم‌ها نورچشمی و آقازاده هستند.

دایی با اعتراض به عدم عدالت بین تیم‌های مختلف لیگ عنوان کرد: چند تیم لیگ برتری هستند که خوب هزینه می‌کنند و با پرواز چارتر سفر می‌کنند ولی شرایط برای تیم ما متفاوت است. اگر عدالت برقرار می‌شد اعتراضی نداشتیم و می‌گفتیم شرایط اقتصادی جامعه اینطور است و برای همه تیم‌ها همین است. حتی پول خروج ما از ایران را هم که مبلغ ناچیزی بود پرداخت نکرده بودند و وقتی داشتیم به قطر سفر می‌کردیم چند بار در صف عبور از گیت ایستادم و وقتی نوبتم شد گفتند پرداخت نشده و مدتی طول کشید تا بتوانیم خارج شویم. 3 بازیکن تیم ما 1500 دلار نداشتند تا اجازه خروج بگیرند و علی آقا آن را پرداخت کرد و در این شرایط ما به عنوان نماینده ایران به آسیا رفتیم.

وی افزود: چند بازیکن تیم ما جدا شدند، قلیزاده و ترابی رفتند، دانشگر و کنعانی‌زادگان رفتند و یک فهرست خرید دادیم که حتی یک نفر هم جذب تیم نشد. یک بازیکن خارجی خواستیم که حتی به ایران هم آمد و در تست پزشکی هم شرکت کرد ولی نمی‌دانیم چه شد که پشیمان شد و رفت. باید به عنوان تیم آسیایی تقویت می‌شدیم ولی این وضعیت ما شد. حتیدر قطر وضعیت اسکان مناسبی هم نداشتیم.مربی سایپا ادامه داد: این شانس ماست که به هر تیمی می‌رویم این شرایط برایش ایجاد می‌شود. صبا آنطور شد و نفت تهران هم که شرایطش را همه دیدند و حالا سایپا هم دچار این مشکل شده است. آقای درویش هم بنده خدا هرچقدر تلاش می‌کنید فایده ندارد و به جایی نمی‌رسد.دایی در پایان یادآور شد: ما در شرایط سخت‌تر از این هم کار کردیم و اهل جا زدن نیستیم ولی با این شرایط نمیدانیم آخرش چه می‌شود.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: سایپا