به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۱۷۲۸۸۲
هفته نوزدهم لیگ برتر؛ پیروزی پدیده مقابل سپیدرود

اولین باخت فولاد با قطبی بعد از ۴ هفته

گروه ورزشی: تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ترمز موفقیت‌های فولاد خوزستان را کشید. پیکان هم از زمان سرمربیگری حسین فرکی توانست به اولین برد خود دست یابد.
اولین باخت فولاد با قطبی بعد از ۴ هفته
در ادامه مسابقات هفته  نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه تیم نساجی در خانه خود میزبان فولاد خوزستان بود و در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد. مهرداد عبدی (۳۴) و جورجی ولسیانی (۷۲ - پنالتی) برای نساجی گلزنی کردند تا نوار موفقیت های فولاد با افشین قطبی پاره شود. قطبی از زمان حضورش در فولاد از چهار مسابقه، صاحب سه پیروزی و یک تساوی شده بود. در دیگر بازی همزمان، تیم پیکان در تبریز به مصاف ماشین سازی رفت و توانست با یک گل میزبانش را از پیش رو بردارد. این اولین برد پیکان با حسین فرکی از دو بازی گذشته بوده است. سعید واسعی (۴۴) برای پیکان گلزنی کرد تا زمینه ساز کسب سه امتیاز تیم پیکان شود.  پیش از این هم دیدار استقلال خوزستان با صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی یک - یک تمام شده بود.

شاگردان یحیی جای پرسپولیس را گرفتند
تیم پدیده مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با شکست سپیدرود رشت، جای پرسپولیس را در جدول رده بندی گرفت. تیم های فوتبال پدیده مشهد و سپیدرود رشت از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز جمعه در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پدیده به اتمام رسید. تیم پدیده مشهد در دقیقه ۳۸ توسط یونس شاکری به گل رسید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم نیز تیم پدیده در دقیقه ۸۰ با گلزنی یونس شاکری همراه بود تا در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان علی کریمی بگذرد.
به این ترتیب پدیده ۳۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت.