به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۷۲۹۱

استقلال امروز در آزادي تاریخ‌ساز می‌شود؟

گروه ورزشی: یک پایگاه خبری درباره بازی استقلال و اف سی سئول نوشت استقلال در تهران به دنبال تاریخ‌سازی است.
استقلال امروز در آزادي تاریخ‌ساز می‌شود؟
استقلال ایران امروز چهارشنبه در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی برابر اف سی سئول به میدان خواهد رفت. سایت ledger-enquirer در آستانه بازی‌های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا درباره این بازی نوشت: استقلال در بازی فردا برای صعود به فینال به دنبال تاریخ‌سازی است. کره‌ای‌ها همیشه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده‌اند. تاکنون شش تیم کره‌ای توانسته‌اند به قهرمانی در آسیا برسند اما سئول هیچ وقت تا پیش از بازی‌های امسال نتوانسته بود از مرحله یک چهارم نهایی گذر کند. سئولی‌ها که سرشناس‌ترین بازیکنان‌شان دژان دامیانوویچ، هادائه سونگ و یون ایل روک هستند، می‌دانند که به هیچ وجه نباید خود را از پیش برنده بدانند.

سرمربی کره‌ای به بازیکنان خود هشدار می‌دهد که سال 2004 را فراموش نکنند. زمانی که سئونگنام کره موفق شد در بازی رفت الاتحاد عربستان را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دهد، اما در بازی برگشت شکست سنگین صفر بر پنج را در زمین تیم عربستانی تجربه کرد و حذف شد. بازیکنان سئول همچنین باید بازی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی و ارتفاع 1200 متری از سطح دریا را تجربه کنند. استقلال امروز ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان سئول کره‌جنوبی است.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۴:۰۷
به همين خيال باشيد ... (140010)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۳:۱۲
منتشر نمیکردی دیگه !!! مسخره (140262)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۴:۱۸
اقافرهاد انشاله که چندین گل بزنید زنده باشی و موفق (140016)
دكتر
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۵:۱۱
الان استقلالي بودن مهم نيست، ايراني بودن مهمه، بچه‌هايي كه براي تيم فوتبال استقلال ايران بازي مي‌كنيد(چه ايراني و چه غير ايراني) موفق باشيد. (140039)
s
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۴:۴۳
استقلال امشب میترکونه (140025)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۴:۴۹
خدا بزرگه ..انشالله میبریم (140029)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۵:۰۶
خوشبختانه یا متسفانه تیم آبی اوت میشه
تا همینجاش هم ناپلیونی اومده بود . . .
بازی رفت شانس آورد سه چهار دیگه نخورد. احتمال میدم بازی 1-1 بشه (140036)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۰:۰۰
گلم متأسفانه درسته سواد بد نیست؛ پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا رو داری با تیمی که بزرگترین افتخارش حضور در نیمه نهایی مقایسه میکنید؟ انصافت کجاست جوون؟ (140170)
حق بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۵:۱۵
بهار عزیز که میدونم اکثرتون پرسپولیسی هستید ولی برای ما اسقلالیها قهرمان بودن و تاریخساز شدن عادی شده . آرزو میکنیم روزگاری پرسپولیس هم به باشگاههای آسیایی برسه ما که بخیل نیستیم نوبتی هم باشه نوبت کوچکتراست!!!! (140040)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۵:۴۱
فرهاد کیه تو دهن خیلی از بچه ها میچرخه استقلالی دو آتیشه به یک بازیکن نمینازه به تیمش مینازه؛ امیدوارم یکبار دیگه با یاری خدا؛ درایت کادرفنی؛ همت بچه ها و تشویق یکصدای هوادران متعصب ایرانی پیش بسوی حماسه ای دیگر (140064)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۰۷
تیم استقلال ایران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم اف سی سئول کره جنوبی هست. تیمی که بازی رفت رو بر اساس یک برنامه دقیق در نیمه اول خودش رو چنان ضعیف نشون داد و البته با دقت و قدرت دفاع کرد که در نیمه دوم استقلال رو شوکه کرد و با نتیجه دو بر صفر استقلال ایران را شکست داد. یادم میاد چندین سال قبل دقیق یکی دیگه از تیم های کره ای در برابر تیم های ایرانی دقیقا همین استراتژی رو پیاده کرده بود .

به عنوان یک دوستدار تیم پرسپولیس آرزو می کنم تیم استقلال ایران امروز با تعداد گل های لازم این تیم قدرتمند رو شکست بده و در بازی های بعدی هم پیروز بشه و قهرمان آسیا بشه. چون :

۱- نماینده ایرانه.

۲- با بردش باعث افزایش سهمیه ایران در آسیا می شه.

۳- در بازی برگشت استقلال - پرسپولیس، تیم پرسپولیس قهرمان آسیا رو می بره ! و استقلالی ها متوجه می شن حتی اگه قهرمان آسیا هم بشن در برابر تیم پرسپولیس حرفی برای گفتن نخواهند داشت !

www.mmd.name (140074)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۹:۲۱
استقلالش را که داریم، استادیوم آزادی هم که هست، روزنامه جمهوری اسلامی هم که موجود است، پس ما به خواسته​هایمان برای انقلاب رسیده​ایم. (140157)