به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۷۲۹۱۳
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

واگذاری «شركت نيشكر هفت‌تپه» خیانت بود

گروه اقتصادي: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این‌که واگذاری‌ فروشگاه‌های رفاه، آلومینیوم، نیشکر هفت تپه خیانت بود، گفت:‌ سازمان خصوصی‌سازی یکی از مراکز خطر برای انقلاب اسلامی است.
حسن نوروزی با انتقاد از واگذاری‌های صورت گرفته و مدیریت ناکارآمد در کشور، اظهار کرد:‌ مدیریت یعنی این‌که از همان اول آقای شریعتمداری را به وزارت کار و آقای اسلامی را به وزارت راه و شهرسازی می‌آوردیم. باید بگردیم و نیروهای کاردان، کارگشا، فهیم، بسیجی، سخت کوش و انقلابی را پیدا کرده و آنها را به کار بگیریم. اگر گزینش‌ها درست باشد، به راحتی می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.
 
وی ادامه داد:‌ یک روز به سلطان سنجر گفتند به چه دلیل شکست خوردی، گفت:‌ مردان بزرگ را در کارهای کوچک و مردان کوچک را در کارهای بزرگ به کار گرفتم. اگر ما در کارهای بزرگ از مردان بزرگ و در کارهای کوچک از مردان کوچک استفاده کنیم، صد درصد موفق خواهیم شد. نوروزی همچنین با انتقاد از روند خصوصی‌سازی طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: خصوصی‌سازی به نحوی که رئیس سازمان خصوصی سازی انجام داده و خودش هم به آن ورود پیدا کرده، 100 درصد غلط است. اینجا یکی از مراکز ایجاد خطر انقلاب اسلامی است، افرادی مانند رئیس سازمان خصوصی سازی که یک گشتارگاه را خریداری کرده کار غلطی را انجام داده است. ضمن این‌که واگذاری فروشگاه‌های رفاه، آلومینیوم اراک، نیشکر هفت تپه و... یک خیانت بود. وی با تاکید بر این‌که باید این واگذاری‌ها با دقت به افراد لایق صورت می‌گرفت، بیان کرد:‌ در مجلس پیگیر تغییر مدیران نالایق اقتصادی هستیم.