به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۷۳۴۵۹
مخالفت شدید با تغییر زمان دیدار با نساجی

برانکو: دیگر فیفا دی مهم نیست

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که حاضر به تغییر روز بازی تیمش با نساجی نیست.
برانکو: دیگر فیفا دی مهم نیست
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: دوباره به هوادارانمان این امکان را می‌دهیم که از تماشای بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان لذت ببرند. ما طوری کار می‌کنیم که گزینه برد در بازی‌ها باشیم. فرقی هم نمی‌کند حریف ما چه کسی باشد.

* چرا بازی را اول یا دوم فروردین نگذاشتند؟
او درباره تغییر تاریخ بازی نساجی و پرسپولیس هم بیان کرد: ما طوری که برنامه‌ریزی شده با نساجی بازی خواهیم کرد. تعجب می‌کنم که چرا بازی را اول یا دوم فروردین نگذاشتند؟ این گونه نیست که هر تاریخی اعلام کنند ما بازی کنیم. ما در همان تاریخ قبلی با نساجی بازی می‌کنیم. برنامه را آن‌طوری که خودشان می‌خواستند تنظیم کردند. چرا الکی توپ را در زمین ما می‌اندازند. گفتند این برنامه است و من پرسیدم آیا می‌شود عوضش کرد؟ به من گفتند نه نمی‌شود.

* کدام هماهنگی؟
او درباره اینکه می‌گویند یک جلسه هماهنگی با مربیان برگزار شد هم گفت: کدام هماهنگی؟ چرا می‌گویند بازی‌ها با موافقت ما بوده است؟ اگر امکانش هست الان چرا نمی‌توانند تغییر بدهند؟ چون روز ۵ فروردین تیم ملی باید اردو می‌داشت. قرار بود ظاهراً با چین بازی کند. ما سال قبل وقتی در فینال لیگ قهرمانان بازی کردیم و ظاهراً همه برنامه‌ها را به هم ریختیم چون به این فکر نکرده بودند اگر ما به نیمه‌نهایی و فینال برویم چه خواهد شد یا اگر قهرمان می‌شدیم و به جام باشگاه‌های جهان می‌رفتیم آن موقع چه می‌شد.

* دیگر فیفا دی مهم نیست
برانکو در ادامه گفت: ما پذیرفتیم که در جام حذفی بدون ملی‌پوشانمان بازی کنیم و این را من امضا کردم. با پیکان هم در روزهای فیفادی بازی کردیم که من با آن مخالف بودم و به ما تحمیل شد. توپ را به زمین ما نیندازند. بله درست است که همه تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل خواهند خورد. ما الان باید در هفت روز سه بازی انجام دهیم. در اینجا بحث مصدومیت به وجود می‌آید و کلاً برای بازیکنان مضر است. ما پروسه تمریناتمان را با برنامه تنظیم می‌کنیم و الان دیگر فیفادی هم مهم نیست و قبلاً مهم بود.

* جمعه بازی می‌کنیم!
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود تغییر روزهای بازی این هفته سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان با درخواست خودشان انجام شده است هم بیان کرد: ما جمعه بازی می‌کنیم چون وقت دیگری نداریم. من برنامه‌ام را یک ماه پیش مشخص کردم. بازی در تعطیلات مشکلاتی خواهد داشت و بعد از آن هم بلافاصله بازی داربی است.او در مورد بازی با پاختاکور هم گفت: کامیابی‌نیا وضعیتش خوب است و احتمالاً مصلح به بازی نمی‌رسد. بقیه هم خوب هستند. سید جلال مقداری حالت سرماخوردگی دارد. نادری هم همین طور ولی تا سه‌شنبه به جز ماهینی، مصلح و انصاری بقیه آماده هستند.

* دلیل جریمه هواداران را نمی‌دانم
برانکو در خصوص ارزان شدن بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی هم اظهار کرد: هواداران ما عالی هستند و در فینال هم خیلی عالی بودند. نمی‌دانم می‌خواهند پرسپولیس را چه جریمه‌ای بکنند. هواداران ما عالی بودند و عالی رفتار کردند و به حریف هم تبریک گفتند. نمی‌دانم دلیل جریمه چیست اما می‌دانم به خاطر هواداران نیست. بلیت ارزان‌تر شد تا افرادی بیشتری بیایند و همه با هم لذت ببریم.او در خصوص بازی با السد هم گفت: السد پارسال یکی از مهم‌ترین گزینه‌های قهرمانی آسیا بود و الان هم تقویت شده‌اند و یک تیم عالی هستند اما ما سه‌شنبه با پاختاکور بازی داریم.برانکو در خصوص وضعیت زمین تمرین تیمش هم بیان کرد: قرار است از ایام عید ترمیم بشود.
مرجع : ایسنا