به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۷۳۵۷

علیرضا امینی فیلم جدید سینمایی می‌سازد

گروه فرهنگ و هنر:​ علیرضا امینی ساخت جدیدترین فیلم سینمایی‌اش را که روی یک سکوی نفتی متروکه می‌گذرد، از ماه آینده آغاز می‌کند.
علیرضا امینی فیلم جدید سینمایی می‌سازد
این کارگردان سینما درباره این پروژه اظهار کرد: هنوز نامی برای این پروژه انتخاب نکرده‌ام. داستان این فیلم ماجرای دو قاتل است که روی یک سکوی نفتی متروکه گیر می‌افتند. با وارد شدن دختری به داستان ماجراهایی اتفاق می‌افتد و فیلم ما قرار است اتفاقات پیرامون این سه نفر را روایت کند. وی درباره زمان آغاز تولید این فیلم، توضیح داد: با بازیگران مورد نظر برای حضور در فیلم رایزنی کرده‌ایم و ان‌شاء الله در دو سه روز آینده حضور آنها در فیلم قطعی می‌شود و تمریناتمان را از روی شنبه آغاز خواهیم کرد. همچنین نگارش فیلمنامه نیز همراه با تمرین بازیگران انجام خواهد شد. امینی خاطرنشان کرد: نویسندگی‌، تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را خودم برعهده دارم و ان شاء‌الله آن را از آبان ماه کلید خواهم زد.

وی همچنین درباره وضعیت آماده سازی پروژه «بلوک 9 خروجی2» گفت: این فیلم اکنون در حال سپری کردن آخرین مراحل فنی صدا و موسیقی است و فکر می‌کنم، طی دو هفته آینده آماده نمایش شود. علیرضا امینی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره حضورش در بخش دوم سریال «میلیاردر» تصریح کرد: من از حضور در این فیلم انصراف دادم، چرا که شرایط تولید آن مناسب نبود.

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۱:۳۷
آقاي بابك زنجاني سرمايه گذاري نميكنن روي اين فيلم ؟!
مربوط به نفت و سكوي نفتي و اينا هم هست ... آقاي زنجاني علاقه داره آخه به نفت ! (139877)