به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۱۷۳۷۶

كمك داور سابق حرف خود را پس گرفت!

گروه ورزشی: کمک داور سابق فوتبال گفت: صحبت‌هایم در خصوص دریافت مبلغ 16 میلیون یورو توسط یکی از افراد بر اساس شنیده‌ها بوده و امیدوارم مسئولان این عذرخواهی مرا بپذیرند.
مرتضی کریمی  در خصوص اینکه در برنامه 90 صحبتی مبنی بر دریافت مبلغ 16 میلیون یورو توسط یکی از داوران انجام داده بود، اظهار داشت: من اوایل مهر ماه مقاله‌ای را در یکی از روزنامه‌ها خواندم که درباره کلاهبرداری داوران نوشته شده بود. از این موضوع ناراحت بودم و با توجه به اتفاقاتی هم که در هفته رخ داده بود ناراحت بودم. وی ادامه داد: پس از آن اتفاقاتی که در برنامه 90 رخ داد و ناخواسته روی خط آمدم صحبت‌هایی را که بر اساس شنیده‌هایم آن هم برای سال 1389 یعنی دو سال پیش بود مطرح کردم، من فقط شنیده بودم که یکی از افراد این مبلغ را دریافت کرده است بر اساس شنیده‌ها و به خاطر اتفاقاتی که مرا ناراحت کرده بود این صحبت را انجام دادم اما پس از آن دچار عذاب وجدان شدم که چرا چنین مطالبی را بدون مدرک و سند عنوان کردم. این کمک داور تصریح کرد: از دوستان سازمان لیگ، مسئولان فدراسیون و شخص مهدی تاج و هر کسی که ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم آ‌نها اشتباه مرا بپذیرند، نباید به شنیده‌ها اکتفا می‌کردم و چنین مسائلی را عنوان می‌کردم. این موضوع برای دو سال گذشته بود و به هر حال از تمام افراد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند.

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۸:۱۹
همیشه اسم مرتضی کریمی رو باید بشنویم ! جالبه ! (140134)
فراهانی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۸:۳۸
آقا چرا اصلاح نمی کنید 16 میلیون تومن به یورو گرفته نه اینکه 16 میلیون یرو اخه اصلا تا حالا حساب کردین این رقمی که تا حالا چند با آوردین تو اخباراتون چقد می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (140140)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۸:۴۶
آقای کریمی همان کمک داوری است که در شهر آورد معروف پرسپولیس و استقلال گل صحیح پرسپولیس را آفساید گرفت (140146)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۱:۱۷
١٦ ميليون يورو!!!؟؟؟؟؟؟

حدود شصت ميليارد تومن!؟ (140184)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۲:۳۷
نمیدونم چرا روزنامه ها به اشتباه نقل قول میکنند. در برنامه 90 خیلی واضح گفت 16 میلیون تومان به یورو! نه 16 میلیون یورو .
شاید این مطلب که میگم خیلی مربوط به قضیه نباشه ولی وقتی آدم سایتها رو میخونه و غلطهای بسیار زیاد و فاحش املایی رو میبینه ( بگذریم از غلطهای بسیار نگارشی) واقعا" متاسف میشه . البته سایت بهار نیوز غلط هاش کمتره! (140229)