به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۷۳۷۷

فرگوسن: دیگر به مربیگری برنمی‌گردم

گروه ورزشی: سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد فاش کرد مالک متمول باشگاه چلسی خواهان استخدامش بوده اما وی حاضر به همکاری با آبی‌های لندن نشده است.
فرگوسن: دیگر به مربیگری برنمی‌گردم
سرالکس فرگوسن که در پایان فصل گذشته پس از 26 سال مربیگری در اولدترافورد، منچستر یونایتد را ترک کرد و سکان هدایت شیاطین سرخ را به دیوید مویس سپرد، اعتراف کرد رومن آبراموویچ در سال 2003 پس از خرید باشگاه چلسی به او پیشنهاد داده تا هدایت آبی پوشان لندن را برعهده بگیرد و جانشین کلودیو رانیری شود اما وی بلافاصله پیشنهاد این میلیاردر روس را رد کرده است. فرگوسن در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیون آمریکا اظهار داشت: بلافاصله بعد از آنکه آبراموویچ چلسی را خرید، مسئولان این باشگاه با من تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری دادند و من هم گفتم هیچ شانسی برای این کار ندارند. فرگوسن سپس به انتخاب دیوید مویس به عنوان جانشین خود در اولدترافورد اشاره و با وجود نتایج نه چندان مطلوب او، از هموطن خود دفاع کرد. فرگوسن 71 ساله در حمایت از مویس که شاگردانش در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند، اظهار داشت: یونایتد با دیوید مویس موفق می‌شود. برای او همه چیزی رو به راه می‌شود چون مربی خوبی است.

آیا فرگوسن دوباره به دنیای مربیگری بازخواهد گشت؟ این سوالی بود که اسطوره شیاطین سرخ به آن اینگونه پاسخ داد: خیر. من دیگر به مربیگری یا درگیر کردن خود با اتفاقاتی که برای منچستریونایتد رخ می‌دهد، علاقه‌ای ندارم. شما فقط پول‌تان را در جوی ریخته‌اید اگر بخواهید ذره‌ای از آن را برای برگرداندن من به فوتبال هزینه کنید. من تصمیم را گرفته‌ام. بازنشستگی‌ام در بهترین زمان صورت گرفته است. سرمربی پیشین شیاطین سرخ که به همراه این تیم 38 جام از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کسب کرد، گفت: برای من هیچ راه برگشتی وجود ندارد. زندگی جدیدی را شروع کرده‌ام و می خواهم خوش بگذرانم.

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۱۸
رییس دوست دارم (140118)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۰۰:۱۲
فرگوسن هورااااااااااااا (140315)