به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۷۴۱۳۶
نگاهی به جشنواره جام‌جم

خود را روی آنتن تبلیغ می‌کنند تا برنده شوند!

گروه فرهنگ و هنر: یک دوبلور معتقد است که کاندیداهای جشنواره تلویزیونی جام‌جم در شبکه‌های اجتماعی و روی آنتن خود را تبلیغ می‌کنند و این کار برای برنده شدن جالب نیست؛ مردم اگر بخواهند نامزد مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.
خود را روی آنتن تبلیغ می‌کنند تا برنده شوند!
سعید شیخ‌زاده درباره ماهیت جشنواره تلویزیونی جام جم و اضافه شدن بخش دوبله، گفت: خیلی خوب است که این بخش به جشنواره اضافه شده است. قطعاً جشنواره‌ای که تقدیر و جایزه دارد، خوب و جذاب است و باید شکل بگیرد اما این جشنواره بیش از اندازه برنامه‌های تلویزیون را تحت تأثیر قرار داده است. زمانی که تلویزیون را تماشا می‌کنم بیش از همه تبلیغات جشنواره و کاندیداها را می‌بینم.او ادامه داد: جشنواره رویداد عجیبی نیست که همه شبکه‌ها از صبح تا شب، برای کاندیداهای آن تبلیغ می‌روند. ما دو سال و نیم است که اجرای مسابقه نما به نما را در شبکه آی فیلم برعهده داریم که یکی از پربیننده‌ترین مسابقات تلویزیون است اما این شبکه را در جشنواره در نظر نگرفته‌اند در حالی که عوامل تلویزیون در آن مشغول فعالیت هستند.این دوبلور بیان کرد: ما در میان کاندیداها افرادی را می‌بینیم که چون برنامه‌شان روی آنتن بوده، کاندید شده‌اند؛ در واقع برای انتخاب چارچوبی وجود ندارد.

شیخ‌زاده تعداد نامزدهای حاضر در جشنواره تلویزیونی جام جم را زیاد دانست و اظهار کرد: هر شبکه تلویزیونی تعداد زیادی کاندیدا دارد. انگار جشنواره تلویزیونی جام جم فراتر از یک جشنواره است و چرا تا این حد به این جشنواره پر و بال داده شده و کل تلویزیون را فرا گرفته است؟ ما به جای اینکه برنامه‌های تلویزیون را ببینیم تبلیغات این نامزدهای جشنواره را می‌بینیم.این دوبلور بیان کرد: زمان رأی‌گیری و انتخاب برگزیده‌ها در جشنواره جام جم بسیار طولانی شده و کاش زمان آن یک هفته بود. مشخص است که برنامه‌های درجه یک در این جشنواره باید جایزه بگیرند و چرا برنامه‌هایی که در رده پایین‌تر هستند در این انتخابات قرار داده می‌شوند.
او در پایان تصریح کرد: طبیعتاً برنامه‌ای که کیفیت بالایی دارد و به دلیل صرف هزینه به کیفیت رسیده باید انتخاب شود، پس این تعداد کاندیدا برای چیست؟ انگار می‌خواهند همه را راضی نگه دارند.
مرجع : ایسنا