کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی با ارزش ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان

20 اسفند 1397 ساعت 21:13

گروه ورزشی: شاگردان منصوریان اجازه ندادند النصر عربستان با وجود به دست آوردن دو پنالتی صاحب امتیاز شود و با گل لحظات پایانی به نخستین پیروزی آسیایی رسیدند.


 از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود ذوب آهن خاتمه یافت. ذوب‌آهن ایران که بعد از دو پیروزی برابر الکویت کویت و الغرافه قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، برای هفتمین بار به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یافت، در نخستین مسابقه خود که هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به تساوی بدون گل برابر الزوراء عراق رسید، اما سبزپوشان اکنون که به مصاف النصر عربستان رفتند، امیدوار به کسب برتری خارج از خانه هستند و تلاش می‌کنند تا حریف خود را که در بازی گذشته‌اش مقابل الوصل امارات باخته را شکست دهند و 4 امتیازی شوند. در این بازی گیولیانو (۵) و عبدالرزاق حمدالله از روی نقطه پنالتی (۵۸) گل زنی کردند و محمد نژاد مهدی، وحید محمد زاده و ارسلان مطهری در دقایق ۳۰، ۴۰ و ۹۰ گل‌های ذوب آهن را به ثمر رساندند. حادثه ویژه این بازی گرفتن دو ضربه پنالتی به ضرر ذوب آهن بود که یکبار رشید مظاهری پنالتی اول را مهار کرد و داور دستور تکرار ضربه را داد و حمدالله در مرتبه دوم پنالتی اش را تبدیل به گل کرد. داور بازی یک بار دیگر در دقیقه ۸۷ به سود النصر اعلام ضربه پنالتی کرد که این بار حمدالله این ضربه را به بیرون زد. با این نتیجه ذوب آهن ۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. النصر عربستان نیز بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

ذوب‌آهن ایران
محمدرشید مظاهری
محمد نژادمهدی
وحید محمدزاده
میلاد فخرالدینی
حمید ملکی
حمید بوحمدان
قاسم حدادی‌فر(66- محمدزبیر نیک‌نفس)
علیرضا چراغعلی(83- مهران درخشان‌مهر)
سید محمدرضا حسینی
محمدرضا عباسی(72- امیرارسلان مطهری)
کریستین اوساگوآنا
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
اخطار
میلاد فخرالدینی(24) و رشید مظاهری(56) و محمدرضا حسینی(4+90) از ذوب‌آهن
 
شرح گل
النصر 1 - ذوب‌آهن صفر (دقیقه 5: جولیانو): سعودی‌ها که بازی را هجومی آغاز کرده بودند، تنها پنج دقیقه پس از شروع مسابقه روی ارسال زمینی حامد المنصور از جناح راست زمین و قطع توپ خوب و ضربه تمام کننده جولیانو از مقابل تیرک اول و جلوتر از محمدزاده توانستند به گل اول برابر ذوب‌آهن برسند.
 
النصر 1 - ذوب‌آهن 1 (دقیقه 30: محمد نژادمهدی): خطایی که در سمت راست میانه زمین روی اوساگوآنا اتفاق افتاده بود را محمدرضا حسینی به زیبایی به مقابل دروازه النصر فرستاد که سانتر دقیق او را محمد نژادمهدی با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل تساوی ذوب‌آهن کرد.
 
النصر 1 - ذوب‌آهن 2 (دقیقه 39: وحید محمدزاده): پرتاب اوت بلند محمدرضا حسینی از سمت چپ زمین را عبدالعزیز الجبرین نتوانست دفع کند تا وحید محمدزاده، مدافع پیشتاخته ذوب‌آهن صاحب توپ شود و از زاویه بسته دومین گل نماینده ایران را بزند.
 
النصر 2 - ذوب‌آهن 2 (دقیقه 57: عبدالرزاق حمدالله): پنالتی تکرار شده النصر این بار از دست نرفت و شوت عبدالرزاق حمدالله به سمت چپ دروازه ذوب‌آهن تبدیل به گل تساوی تیم عربستانی شد.
 
النصر 2 - ذوب‌آهن 3 (دقیقه 90: امیرارسلان مطهری): پرتاب اوت بلند ملکی بعد از عبور از روی سر محمدزاده و اوساگوآنا به زمین خورد و در ادامه ضربه سر مطهری تبدیل به گل شد تا ذوبی‌ها درآستانه پیروزی قرار بگیرند.
 


کد مطلب: 174181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/174181/پیروزی-ارزش-ذوب-آهن-مقابل-النصر-عربستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir