به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۷۴۲۶۷

کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو

گروه ورزشی: منچسترسیتی با گلباران شالکه به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و یوونتوس به لطف درخشش ستاره پرتغالی‌اش، اتلتیکومادرید را ناکام گذاشت.
کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو
 شب سوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری پرگل و صعود قاطعانه تیم فوتبال منچسترسیتی و حذف شدن اتلتیکومادرید به دست یوونتوس و کریس رونالدو پیگیری شد.یوونتوس با هت‌تریک کریس رونالدو در خانه، شکست 2 بر صفر بازی رفت مقابل اتلتیکومادرید را جبران کرد و ضمن کسب پیروزی 3 بر صفر راهی دور بعد شد. رونالدو در نیمه اول با گلزنی در دقیقه 27، تیمش را پیروز به رختکن فرستاد و در نیمه دوم هم دو گل دیگر در دقایق 49 و 86 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. یووه به این ترتیب شکست 2 بر صفر بازی رفت را جبران کرد و با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی جشن صعود برپا کرد.

کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو

کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو
منچسترسیتی هم سه‌شنبه در بازی ورزشگاه اتحاد یک جشنواره گل به راه انداخت و با برتری 7 بر صفر شالکه را تحقیر کرد. آگوئرو در دقایق 35 (از روی نقطه پنالتی) و 38 و سانه در دقیقه 42 سه گل اول سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با برتری 3 بر صفر به رختکن برود.گواردیولا، سرمربی میزبان که از پیروزی تیمش مطمئن بود، بازیکنان اصلی خودش را تعویض کرد اما این موضوع هم مانع تداوم گلزنی تیمش شد و صدرنشین لیگ برتر چهار بار دیگر توسط استرلینگ در دقیقه 56، برناردو سیلوا در دقیقه 71 ، فودن در دقیقه 78 و ژسوس در دقیقه 84 به گل رسید و با پیروزی 7 بر صفر در این بازی و برتری مجموع 10 بر 2 قاطعانه راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: یوونتوس رونالدو