کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آتش‌سوزی مرگبار در خط لوله گاز اهواز

23 اسفند 1397 ساعت 15:04


گروه جامعه: لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شد که بر اثر این حادثه تاکنون ۵ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شده‌اند.
 
علی تراب‌پو، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با تایید این خبر ‌اظهار داشت: براثر این آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار حریق شدند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز از حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل حریق لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر خبرداد و گفت: تمام سعی خود را برای کاهش میزان خسارت انجام می‌دهیم. وی خاطرنشان کرد: به دلیل نشت گاز لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس‌راه دچار انفجار شد که تعداد کشته‌شده‌ها به 5 نفر افزایش یافت.

نشتی و فرسودگی لوله‌های گاز علت آتش‌سوزی خط لوله در برومی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: این حادثه به علت نشتی در لوله‌های گاز ناشی از فرسودگی خط لوله اتفاق افتاد. کیامرث حاجی‌زاده در رابطه با انفجار خط لوله گاز در منطقه برومی اهواز اظهار کرد: این حادثه به علت نشتی در لوله‌های گاز ناشی از فرسودگی خط لوله اتفاق افتاد. وی بابیان اینکه چند دستگاه خودروی عبوری به علت حرارت ناشی از آتش‌سوزی دچار حریق شدند، گفت: کشته‌شدگان شامل 2 نفر از خودروی سمند، 2 نفر از خودروی بونکر گزارش شد؛ اتوبوس مسیر اهواز -کرمان تلفات جانی نداشت. مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: آتش سوزی خط لوله گاز در منطقه برومی اهواز خاموش و به طور کامل مهار شد. کیامرث حاجی زاده اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای عملیاتی در حال خنک سازی محل هستند و همچنین مسیر بازگشایی شده  است.
انفجار در خط لوله نفت اهواز


کد مطلب: 174338

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/174338/آتش-سوزی-مرگبار-خط-لوله-گاز-اهواز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir