به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۱۷۴۳۵۲
تراکتورسازی تبريز 1 ......... پدیده مشهد 0

تراکتورسازی تبريز در صدر جدول ليگ برتر

گروه ورزشي: سرخ پوشان تبریزی با تک گل استوکس به برتری مقابل پدیده رسیدند و موقتا صدرنشین لیگ برتر شدند.
تراکتورسازی تبريز در صدر جدول ليگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی تبريز  بعد از روند فوق‌العاده‌ای که با دو تساوی و چهار پیروزی در نیم‌فصل دوم داشت، فاصله خود را با مدعیان قهرمانی کمتر کرد و تا پایان هفته بیست و یکم تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال رده سومی، در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت، اما آنها امروز که میزبان پدیده بودند، سعی داشتند همانند دو دیدار خانگی اخیرشان که استقلال و سپاهان را شکست دادند، از سد پدیده عبور کنند و در یک مسابقه 6 امتیازی دیگر صاحب برتری شوند که در انجام این کار موفق بودند و توانستند با پاس گل اشکان دژاگه و گلزنی آنتونی استوکس از سد مشهدی‌ها عبور کنند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز فرصت داشتند با برتری مقابل تراکتورسازی، به رده دوم جدول صعود کنند ولی آنها در انجام این کار ناموفق بودند و برابر 30 هزار تماشاگر تبریزی نتیجه را واگذار کردند تا در جایگاه پنجم جدول بمانند تا از سوی دیگر تراکتوری‌ها با این برد ارزشمند 42 امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و استقلال، موقتا صدرنشین شوند.
هفته بیست و دوم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 97/12/23 ؛ ساعت: 16
استادیوم: یادگار امام- تبریز؛ تماشاگر: 29700 نفر
داور: بیژن حیدری؛ کمک‌ها: علیرضا میرزابیگی و جواد مداح؛ داور چهارم: سید وحید کاظمی/ کمک داوران خط: جواد مداح و پیام حیدری/ ناظر داوری: نادر جعفری.
تراکتورسازی تبریز
 
  • محسن فروزان
    ایمان سلیمی
    محمد طیبی
    دانیال اسماعیلی‌فر
    احسان حاج‌صفی
    مهدی مهدی‌پور
    اکبر ایمانی
    مسعود شجاعی
    اشکان دژاگه
    یوکیا سوگیتا(77- ساسان انصاری)
    آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لیکنز
 

پدیده شهرخودرو مشهد
میلاد فراهانی
  • علی نعمتی
    محمدحسین مرادمند
    مرتضی منصوری
    محمد آقاجان‌پور
    مسعود ریگی
    اکبر صادقی
    سعید صادقی(73- یونس شاکری)
    محمد قاسمی‌نژاد
    امین قاسمی‌نژاد
    بهنام برزای(65- محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 
اخطار:
 مسعود شجاعی(80) از تراکتورسازی
 محمد آقاجان‌پور(5+90) از پدیده
 
شرح گل:
تراکتورسازی 1 - پدیده صفر (دقیقه 21: آنتونی استوکس): سانتر بدون نقص اشکان دژاگه از روی کرنر سمت راست زمین را آنتونس استوکس بالاتر از مدافعان پدیده با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
 
بهترین بازیکن
اشکان دژاگه مثل همیشه نمایش کم‌نقصی در ترکیب تراکتورسازی داشت و علاوه بر آنکه کنترل میانه زمین را در دست داشت و نفوذهای خطرناکی از جناح راست زمین انجام داد، با پاس‌های در عمق و ارسال‌های خود بارها خلق موقعیت کرد که بازی موثر او روی تک گل برتری تیمش مشاهده شد که توانست با سانتر دقیق، پایه‌گذار گل استوکس شود.
 
اتفاق ویژه
بالاخره روند درخشان تراکتورسازی در این فصل و به ویژه دور برگشت آنها را به صدر جدول رساند و آنها که در بازی‌های خانگی در ورزشگاه یادگار امام فوق‌العاده ظاهر شده و توانسته بودند برابر تیم‌های بالانشین سپاهان و استقلال به پیروزی دست پیدا کنند، امروز هم یک مسابقه حساس دیگر در راه قهرمانی را از پدیده بُردند تا به جایگاهی که به دنبال آن بودند، برسند و موقتا بالاتر از دیگر مدعیان قرار بگیرند.
 
نفت مسجدسلیمان 0 - سایپا 1؛ دایی 9 نفره می‌برد
در یک دیدار حساس از هفته بیست و دوم سایپا در حالی که نه نفره بود موفق شد به یک برد خارج از خانه دست پیدا کند .
دیدار حساس بین نفت مسجد سلیمان و سایپا در  حالی که در نیمه اول به برتری نسبی نفتی ها دنبال می شد  اما در نیمه دوم داستان به کلی متفاوت بود  . این دیدار که 3 اخراجی و بالا 5 کارت زرد را به همراه داشت در نیمه دوم  بسیار درگیرانه پی گیری شد و در یک غافل گیری در دقایق انتهایی این علی دشتی بود که باز هم تکنیک خود را به رخ کشید و با یک حرکت زیبا پای گذار تک گل تیمش شد.
نفت مسجدسلیمان-سایپا تهران– ساعت ۱۷:۴۵  – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
رضا عادل-حسن ظهیری-یعقوب سخندان-روح اله شریفی-احمد محمدی-جلیل شعرانی-ناظر:یداله جهانبازی
 
ترکیب نفت مسجد سلیمان برابر سایپا:
مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی(68 - هیثم هاشمی زاده)، صادق صادقی، ، علیرضا علیزاده، محمد شادکام(60-امیر حسین امیری )، محمد پاپی و میلاد میداوودی( 80- فرشید پاداش ) سرمربی: علیرضا مرزبان
 
ترکیب سایپا برابر نفت مسجد سلیمان:
حامد فلاح زاده، ساموئل سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر( 9-محمد صادق بارانی ) ، امید خالدی، معین عباسیان(84 - ابوالفضل جلالی)، امید دره، آرمان رمضانی، سید پیمان میری(73 - رضا جعفری) و امیرحسین حسین زاده سرمربی: علی دایی
 
 
کارت زرد:
معین عباسیان( 24) رضا اسدی (63)  امید خالدی (64) و(82) سایپا
محمد پاپی (33)  فرشیذد پاداش(64)  میلاد خدایی  (79) نفت مسجد سلیمان
 کارت قرمز:
مجتبی بیژن(53)  نفت مسجد سلیمان
 ساموئل سارفو(66) و امید خالدی (82) سایپا
 
شرح گل:
 نفت مسجد سلیمان 0- سایپا 1(  دقیقه 87 امیر حسین حسین زاده  )علی دشتی بعد از عبور از چند بازیکن  از نفت مسجد سلیمان با یک حرکت زیبا در یک موقعیت عالی توپ را  به حسین زاده رساند  و او در مصافی تک به تک دروازه طهماسبی راباخونسردی باز کرد.