کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غفوری:

کی‌روش اشتباه کرد مرا به جام جهانی نبرد

ایسنا , 25 اسفند 1397 ساعت 13:02

گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید کشیدگی عضله‌اش تا چند روز آینده بر طرف می‌شود و می‌تواند در تمرینات شرکت کند.


وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: متأسفانه من در این دو، سه هفته اخیر از نظر مصدومیت مشکلاتی داشتم و نتوانستم در همه تمرینات شرکت کنم. همین مساله باعث شد در بازی آخر به خاطر یک فشار ناگهانی عضله‌ام دچار کشیدگی شد که خوشبختانه در دو، سه روز آینده رفع می‌شود و من به تمرینات برمی‌گردم.او درباره شرایط استقلال و این که این تیم در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول شد هم بیان کرد: در این سه سالی که حداقل من در خدمت استقلال بودم همیشه شرایط اینگونه بوده است. نمی‌دانم دلیلش چیست. ما اول فصل را خوب شروع نمی‌کنیم و رفته رفته تیم به شرایط خیلی خوبی می‌رسد و در آخر فصل خیلی بهتر می‌شویم. امسال فاصله با صدر جدول خیلی نزدیک است و من فکر می‌کنم ما جز مدعیان هستیم. ان‌شاءالله بازی امروز را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر فصل دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

او درباره نبودنش در جام‌جهانی هم، گفت: می‌توانم بگویم بدترین خاطره ورزشی من نرفتن به جام‌جهانی بود چون من خیلی تلاش کرده بودم و در تک تک لحظات زندگی وقت گذاشته بودم تا بتوانم به جام‌جهانی بروم. من دلیلش را نمی‌توانم بگویم. نمی‌دانم دلیلش چه بود یک بازیکن با آن شرایط و آمار به جام‌جهانی نرفت و جز فهرست نبود. به نظر من سلیقه آقای کی‌روش بود و من حرف خاصی نمی‌توانم بزنم اما به نظرم او اشتباه کرد و من می‌توانستم در آن مقطع به او کمک کنم.


کد مطلب: 174430

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/174430/کی-روش-اشتباه-مرا-جام-جهانی-نبرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir