به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۷۴۴۵۷

فغانی: با خدم و حشم به موفقیت نرسیده‌ام

گروه ورزشی: داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: من و دوستانم با تلاش خودمان به موفقیت رسیدیم و با لابی سیاسی و داشتن خدم و حشم به دنبال موفقیت نبودیم.
فغانی: با خدم و حشم به موفقیت نرسیده‌ام
علیرضا فغانی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود او و سه داور دیگر را حلال نمی‌کند، گفت: همیشه سعی کردم در زندگی و به خصوص داوری به این حرف‌ها توجه نکنم؛ چراکه اگر قرار بود به این حرف‌ها و آدم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند توجه کنم، این جایگاهی که در داوری که دارم نداشتم.همیشه اعتقاد دارم که این خداست که باید از من راضی باشد و نه بنده‌های خدا و این اعتقاد من است. به هر حال گذشت زمان همه چیز را درباره خیلی از افراد ثابت کرده و می‌کند. حرف‌هایی که الان می‌زنم هم ارتباطی به صحبت‌های این آقا ندارد؛ چراکه او مختار است هرچه می‌خواهد بگوید.داور بین‌المللی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در این فوتبال همواره سعی کرده‌ام خودم باشم و هیچ‌گاه به دنبال بازی‌های سیاسی، لابی با سیاسیون و داشتن خدم و حشم نبودم و هر کدام از دوستان مثل محسن ترکی، هدایت ممبینی و… که به جایگاه خوبی در این فوتبال رسیدند با تلاش خودشان بوده و هیچ کدام با لابی سیاسیون به این جایگاه نرسیدیم.

فغانی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در این حدود ۲۴،۲۵ سالی که در فوتبال هستم به این نتیجه رسیدم که اکثر کسانی که درباره مسائل پشت پرده و باندبازی حرف می‌زنند خودشان اصل این کار هستند و اتفاقات زیادی در این باره رخ داده که گذشته این افراد را مشخص کرده و گذشت زمان گواه حرف‌های من است. ارتباط پنهانی با برخی مربیان و بازیکنان و یا سیاه‌بازی یا لمپن‌بازی دیگر جوابگو نیست و نمی‌توان با این کارها به موفقیت رسید.وی در ادامه گفت‌ وگویش ادامه داد: همه کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، می‌دانند اگر تیمی که از داوری ضرر کرده و قطعا هم تیمی بوده که سود هم کرده باشد و این‌طور نبوده که اشتباهات عمدی در کار بوده باشد. من پیش خدا و وجدان خودم راضی هستم که اگر اشتباهی هم در داوری فوتبال انجام دادم کاملا سهوی و فوتبالی بوده است اما اگر کسی در عالم فوتبال مدرکی دارد که اشتباهی عمدی انجام شده آن را رو کند. ما همیشه تابع قانون بوده و هستیم.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: علیرضا فغانی