کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطبی به لیدر فحاش: به شما دست نمی‌دهم

25 اسفند 1397 ساعت 21:27


گروه ورزشی: تیم فولاد در روزهای شیرین افتتاح ورزشگاه اختصاصی، حاشیه های عجیبی را هم پشت سر گذاشته است.
 
به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سپاهان به میدان رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک برابر این تیم رسید. بازی دیروز تحت الشعاع افتتاح ورزشگاه مدرن فولاد آره نا قرار داشت. در روزهایی که فوتبال ایران با کمبود امکانات در مقایسه با برخی کشورهای همسایه روبرو است، افتتاح این استادیوم مجهز یک گام بلند در راستای پیشرفت امکانات ساختاری فوتبال ایران، آن هم در یک منطقه استعدادخیز به شمار می رود اما در هیاهوی این اخبار خوب و مهم، مسائلی حاشیه ای که پیرامون تیم فولاد رخ داده بود، دیده نشد.
 
تیم فولاد علی رغم شروع فوق العاده ای که از هفته پانزدهم لیگ با افشین قطبی داشت، در فاصله بین هفته های 19 تا 21، سه باخت متوالی متحمل شد. این مسئله تا حدودی موجب نارضایتی برخی از هواداران فولاد شد و عده ای به نتایج معترض شدند.  این اعتراض ها از سوی برخی افراد که لیدرهای فولاد به شمار می روند، به شکل عجیبی مطرح شد. تعدادی از این لیدرها، در تمرین روز پنجشنبه فولاد حاضر شدند و شروع به اعتراض علیه کادر فنی سرخپوشان کردند. آنها به دلیل سه باخت متوالی از مربیان انتقاد کردند و همچنین به دلیل مصاحبه های برنامه نود، علیه ایمان مبعلی نیز اعتراضات تندی را بیان کردند. نقل و انتقالات و خریدهای قطبی هم سوژه این انتقادات شده بود. در نهایت اعتراض های عجیب این عده اندک، با دخالت ماموران امنیتی و خارج کردن آنها از محل تمرین خاتمه یافت. اما این لیدرها بار دیگر هم به تیم فولاد نزدیک شدند و در حاشیه بازی دیروز با سپاهان، به رختکن ورزشگاه فولاد آره نا رفتند. آنها ظاهرا می خواستند از افشین قطبی دلجویی کنند و با او دست بدهند ولی سرمربی فولاد خواسته آنها را نپذیرفت و به دلیل اهانت هایی که آنها در تمرین روز قبل کرده بودند، دست رد به سینه شان زد. قطبی به آنها گفت: شما دیروز به من اهانت کرده اید با شما دست نمی دهم.
 
حواشی تمرین تیم های اهوازی در فصل جاری کم نبوده و تیم استقلال خوزستان می توان گفت که در این زمینه سردمدار بوده است. در هفته های نخست لیگ هجدهم، داریوش یزدی و بازیکنان باتجربه این تیم مثل همین ایمان مبعلی و احمد آل نعمه درگیری های زیادی با افراد مختلف تحت عنوان تماشاگر و لیدر و... داشتند. قطعا سیستم کاری افشین قطبی طوری نیست که با چنین جوی بتواند در آرامش کار را پیش ببرد. او همانطور که دیروز در رختکن با این عده برخورد جدی داشته، در آینده نیز به همین شکل رفتار خواهد کرد و ادامه حواشی اینچنینی، شاید منجر به اندیشیدن تدابیری خاص از سوی سرمربی فولاد شود. ضمن اینکه صحبت های افشین قطبی در نشست خبری پس از بازی دیروز، مبنی بر لزوم اتحاد فولادی ها برای رسیدن به موفقیت و یادآوری شرایط ایران در زمان جنگ با صدام، به نوعی یک اشاره غیر مستقیم به همین اتفاقات حاشیه ای بود که در روزهای اخیر گریبان فولاد را گرفته بود.


کد مطلب: 174473

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/174473/قطبی-لیدر-فحاش-دست-نمی-دهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir