به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۷۴۵۵۶

محاسبه هزینه در چرمی و تعمیر مبل با خرید و هزینه آن در دکوراسیون داخلی

گروه جامعه: زمانی که شما وارد یک محیط اداری می شوید در نگاه اول دکوراسیون داخلی آن شرکت و یا سازمان به چشم می آید. داشتن یک دکوراسیون داری شیک و زیبا مستلزم رعایت نکات ظریفی می باشد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی به دو دسته طراحی باز و طراحی بسته تقسیم می شود. طراحی دکوراسیون داخلی بسته شامل پارتیشن ها و دیوار ها می باشد که در واقع محیط اداره و یا شرکت را به قسمت های مختلف تقسیم می کند اما طراحی دکوراسیون باز که بین افراد جوان بسیار پر طرفدار می باشد به صورتیی است که همه همکاران به راحتی باهم در ازتباط می باشند و از دیوار و پارتیشن به صورت بسیار محدود استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون اداری جدید هزینه های زیادی وجود دارد ولی می توانیم با چند کار ساده این هزینه ها را کاهش دهیم.
  • به جای خرید درب جدید درب چرمی بسازید، درب قدیمی خود را به در چرمی جدید ولی با هزینه کم تبدیل کنید.
    به جای خرید مبل جدید تعمیر مبل، مبل خود را تعمیر کنید. تعمیر مبل هزینه های شما را کاهش خواهد داد.
در ادامه همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید.

راه کار های ساده برای داشتن دکوراسیون داخلی بهتر با کمترین هزینه؟
1.استفاده از نورپردازی یکی از مهمترین نکات برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا، نورپردازی می باشد. به طور کلی نورپردازی در دکوراسیون داخلی به 4 دسته تقسیم می شود:
  • نورپردازی تاکیدی: که برای جلب توجه افراد بخش مخصوصی را نورپردازی می کنند.
    نورپردازی عمومی: که برای روشنایی تمام فضا مورد استفاده قرار می گیرد.
    نورپردازی تزئینی: که برای زیباتر جلوه دادن فضای شرکت ها در بخش های مورد نظر استفاده می شود.
    نورپردازی وظیفه ای: که برای روشن کردن سطوح کار مورد استفاده می باشد.
پس یرای داشتن یک دکوراسیون داخلی بی نظیر هیچگاه از نورپردازی ها چشم پوشی نکنید!

2.استفاده از رنگ های متناسب: رنگ متناسب نیز یکی از عوامل مهم برای داشتن دکوراسیون جذاب و چشم نواز می باشد. منظور از رنگ متناسب در واقع متناسب بودن رنگ با رنگ ارگان یا سازمان می باشد. به این منظور که اگر شما دارای ارگانی هستید که از رنگ خاصی تشکیل شده است می بایست در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی حتما از آن رنگ استفاده کرد. اما اگر از رنگ سازمانی خاصی برخوردار نیستید می بایست متناسب با شغل و حرفه خود و افرادی که در آن مکان رفت و آمد دارند، رنگ مورد نظر را انتخاب کرد.

3.استفاده از مبلمان اداری: مبلمان اداری درواقع نیاز هر شرکت و یا سازمانی می باشد. انتخاب مبلمان اداری متناسب جلوه ویژه ای به دکوراسیون داخلی خواهد بخشید که شامل میز اداری، صندلی اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه کتاب، میز مدیریت، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس و ... خواهد شد. رعایت ارگونومیک بودن مبلمان اداری نیز بر کارایی پرسنل و کارکنان می افزاید که امری بسیار مهم می باشد.
 
گیاها در کنار در چرمی چه تاثیر خواهند داشت؟

4.استفاده از گیاهان: اگر به دنبال راهی کم هزینه برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا هستید می توانید از گیاهان استفاده کنید و طراوت و شادابی را به محیط و خودتان هدیه دهید. از جمله گیاهان مناسب برای دکوراسیون داخلی می توان به گیاه پیچک، درخت اژدها، گیاه عنکبوتی، گیاه آلوئه ورا، گیاه بامبو، انواع کاکتوس و ... اشاره نمود.
اما یکی از راه های پیشنهادی دیگر برای داشتن دکوراسیون داخلی متفاوت در چرمی می باشد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم:
در چرمی یکی از وسایلی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثر مدیران برای طراحی دکوراسیون داخلی خود از آن استفاده می کنند.

از آن جایی که برای داشتن یک در چرمی می بایست هزینه زیادی تقبل کرد به شما پیشنهاد می کنیم از تبدیل درب چوبی قدیمی به در چرمی جدید استفاده کنیم.
فراموش نکنید در صورتی که درب قبلی شما از جنس چوب باشد می توانید این تبدیل را انجام دهید؛ زیرا برای تبدیل باید از     mdf 6  استفاده شود که تنها در صورت چوبی بودن درب قدیمی این عمل انجام می پذیرد. بهترین نوع mdf  مصرفی در تبدیل به در چرمی نوع 6 آن می باشد و باید هنگام اقدام از استادکار اطمینان حاصل نمایید که از این نوع استفاده خواهد کرد.

با چه روشی یک در چرمی با کیفیت و کم هزینه در دکوراسیون داخلی داشته باشیم
آیا می خواهید دو طرف درب را چرمی کنید یا فقط یک طرف آن را؟ درب شما دارای چه ابعادی می باشد؟
که به وضوح این موارد در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد.
یکی از مواردی که باعث زیبایی  در چرمی می باشد استفاده از سوزن های گل میخ می باشد که در طرح های مختلف بسته به طراحی استادکار، زده می شوند و زیبایی در چرمی را دو چندان می کنند.
جنس چرم مناسب ترین نوع روکش برای درب چرم می باشد که می توان در سال های بیشتری از آن استفاده کرد اما روکش های پارچه ای اصلا برای این کار مناسب نیستند و بیشتر در معرض آسیب می باشند.
در چرمی علاوه بر عایق صدا بودن، عایق حرارتی نیز می باشد و همچنین می توان آن را به درب آکوستیک تبدیل کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی نق به سزایی دارد استفاده از مبلمان اداری متناسب با سازمان و یا حرفه خود می باشد. یکی از زیر شاخه های مبلمان اداری مبل اداری می باشد که امروزه لازمه هر شرکت و سازمانی می باشد. اما به دلیل نوسانات قیمت بازار و هزینه های زیاد برای خرید مبل اداری پیشنهاد می کنیم به هزینه تعمیر مبل بپردازید و با صرف هزینه ای کمتر دارای مبل هایی جدید و نو باشید.
شما می توانید در صورت داشتن مبل هایی قدیمی اقدام به تعمیر مبل کنید و مبل های محل کار و یا منزل خود را به مبل هایی جدید تبدیل نمایید.

چه نکته هایی باید در زمان هزینه تعمیر مبل به آن اشاره کرد؟
رویه کوبی و تقویت کلاف مبل پرهزینه ترین مراحل در تعمیر مبل می باشند.
اطمینان حاصل کنید که کلاف یا بدنه مبل شما ارزش تعمیر را دارد و سپس اقدام به تعمیر مبل نمایید.
برای انتخاب رویه مبل می توانید به مراکز خرید پارچه مبلی که در یافت آباد، بازار بزرگ، خیابان ولیعصر(ع)، خیابان زرتشت و ... مراجعه نمایید و یا انتخاب را به تعمیرکار بسپارید.
اگر خود می خواهید پارچه مبلی را انتخاب کنید حتما از تعمیرکار جنس و نوع پارچه متناسب با مبل خود را پرس و جو کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

قبل از اقدام به تعمیر حتما نمونه کار تعمیرکار را مشاهده نمایید تا نسبت به تمیزکاری و دوخت مرتب پارچه مبل مطمئن شوید.
بهترین نوع فوم مورد استفاده در تعمیر مبل فوم سرد می باشد.
هیچگاه در روزهای پایانی اسفند ماه برای تعمیر مبل اقدام نکنید زیرا به دلیل حجم بالای کار نتیجه مطلوب را نمی‌گیرید.