به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۷۴۶۳۱
دو گزینه اروپایی برای تیم ملی نهایی شدند

هجوم ایرانیان به صفحه‌ی سرمربی فرانسوی

هجوم ایرانیان به صفحه‌ی سرمربی فرانسوی
گروه ورزشی: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی با اخبار ورزشی شبکه سه خبر از نهایی شدن مذاکرات با دو گزینه اروپایی برای سرمربیگری تیم ملی داد.
 
تاج در این  گفت و گو اعلام کرد دو گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی شدن هستند و از بین این دو، یک نفر هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. به گفته وی ممکن است نام سرمربی تیم ملی ایران که تا به حال پنهان نگه داشته شده به زودی اعلام شود. تیم ملی فوتبال ایران پس از کارلوس کی‌روش که در حال حاضر هدایت تیم کلمبیا را برعهده دارد، تئوری های مختلفی را پیش روی خود می دید که در نهایت تاج به این نتیجه رسید که سرمربی تیم ملی را هرچه سریعتر انتخاب کند. پیش از این هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش به عنوان گزینه اصلی تیم ملی مطرح شده اما هیچ کس در مورد صحت و سقم این خبر اظهار نظر رسمی انجام نداده است.

تیم ملی فوتبال مراکش خود را آماده بازی دوستانه در روزهای فیفادی پیش رو کرده است.
به گزارش ورزش سه این مربی  موفق فرانسوی که قهرمانی شیرهای اطلس در جام ملت‌های آفریقا را هدف قرار داده است امروز در گفت و گویی با روزنامه مراکشی المساء اعلام کرد که هدف اصلیش قهرمانی مجدد با تیم ملی فوتبال مراکش در جام ملت‌های آفریقا پیش روست. با این حال او نگرانی های خود را از تورنمنت دشوار پیش رو پنهان نکرد. به گفته او قهرمان شدن جام ملت های آفریقا بسیار سخت است اما او بدش نمی‌آید که تجربه اریک گرتس سرمربی بلژیکی را تکرار کند.

این رقابت ها از ۱۱ خرداد تا ۳۰ روز بعد در کشور مصر برگزار می شود و رنار برنامه آماده‌سازی دقیقی را برای تیم ملی فوتبال مراکش در نظر گرفته است. او که با زامبیا و ساحل عاج دو بار جام ملتهای آفریقا را فتح کرده دوست دارد در صورت پایان کار با شیرهای اطلس یک عنوان دیگر را در این رقابت ها کسب کرده باشد.

نکته جالب اینکه این مربی در روزهای گذشته بسیار مورد توجه علاقمندان فوتبال در ایران بوده و با توجه به مطرح شدن شایعاتی درباره حضورش در جای کارلوس کی روش همه برای حضور وی در ایران و پذیرش هدایت تیم ملی لحظه‌شماری می‌کند تا جایی که صفحات فیسبوک و اینستاگرام او نیز پر از کامنتهای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران است که خواستار حضور او در تهران هستند.
 
 رنار اما بی توجه به شایعات کار خود را در تیم ملی فوتبال مراکش پیش می برد و به هیچ کدام از سوالات پاسخی نداده است. تیم او در فیفادی پیش رو با مالاوی و آرژانتین مسابقه دارد. او در حال حاضر موقعیتی شبیه به کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران دارد که پیش از یک تورنمنت رسمی، جام ملتهای آسیا 2019 برای هدایت تیم ملی کلمبیا کاندید شده بود.