به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۷۴۶۳۲

شکایت ٩٠٠هزاردلاری كارلوس کی‌روش از ایران

گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با توجه به عدم بر آورده نشدن مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران اقدامات به شکایت از فیفا کرده است.
شکایت ٩٠٠هزاردلاری كارلوس کی‌روش از ایران
 به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اخیرا اعلام کرده بود که دستمزد کارلوس کی روش قرار است توسط کنفدراسیون فوتبال پرداخت شود اما گویا این موضوع صورت نپذیرفته است .  مهدی تاج در گفتگویی که چند روز گذشته در میان خبرنگاران انجام داد اعلام کرده بود: پول کی روش آماده است و تنها مانده انتقال آن به حساب او. منابع آگاه فاش کردند چندی قبل هم فدراسیون تلاش کرد تا از طریق دبی پولی به حساب کارلوس واریز کند اما این پول خیلی زود به حساب فدراسیون برگشت خورد.
گفته می شود فدراسیون فوتبال چیزی حدود 900 هزار دلار به کارلوس کی روش بدهکار است. سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرآنلاین این موضوع را تائید کرد. او اعلام کرد علی رغم میل باطنی مجبور به این کار شده است. مربی پرتغالی گویا توقع داشت بعد از خداحافظی از ایران بتواند سریعا پول باقی مانده از قراردادش را دریافت کند. این در حالی است که بخش عمده طلب کی روش به حد فاصل همکاری جام جهانی تا جام ملت‌ مربوط است که او قراردادش را 6 ماهه تمدید کرد. بخش دیگری از طلب او هم مربوط به قبل از جام جهانی روسیه است. باید صبر کنیم و در آینده ببینیم که آیا فدراسیون فوتبال می تواند رضایت کی روش را جلب کند یا خیر؟
 
واکنش مازیار ناظمی به شکایت کی‌روش از ایران
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال ایران با انتشار توئیتی وی را زیر سوال برده است . پس از انتشار خبر شکایت کارلوس کی روش از ایران، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در توییتر خودش نسبت به این خبر واکنش نشان داد. وی که در گذشته هم با انتشار تویئت های از این دست نشان داده بود که نسبت به حضور کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی دل خوشی ندارد این بارهم با انتشار این توئیت نسبت به شکایت این سرمربی پرتغالی اینگونه واکنش نشان داد:
برچسب ها: کارلوس کی روش