به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۷۴۷۴۴

سفارش تبلیغات پاپ آپ به صورت هدفمند!

گروه فناوری: تبلیغات پاپ آپ یکی از قدیمی‌ترین و البته پرطرفدار‌ترین نوع تبلیغاتی است که در بین وبمستران استفاده می‌شود و هنوز هم بنا به کاربرد‌هایی که برای حوزه‌های مختلف دارد بسیار محبوب است.
 برخی گاها تبلیغات پاپ آپ را منسوخ شده می‌دانند و یا فکر می‌کنند که این مدل تبلیغات دیگر باعث دلزدگی کاربران می‌شود اما حقیقت این است که اگر بتوانید تبلیغات پاپ آپ را اصولی و هدفمند در موارد صحیح آن بکار ببرید هنوز هم می‌توانید بازدهی عالی از آن کسب کنید. اما چگونه می‌توان به این هدف دست یافت؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است تا انتهای این مطالب با ما باشید.

مزایای تبلیغات پاپ آپ
قبل از پرداختن به بازدهی تبلیغات پاپ آپ بهتر است مروری بر بازدهی و کارکرد این گونه تبلیغات در فضای مجازی داشته باشیم.
تبلیغات پاپ آپ دارای مزایای بی شماری است که در هیچ مدل تبلیغاتی دیگر نمی توان آن را یافت از جمله آن‌ها می‌توان به حجم بسیار کم آن اشاره کرد. این تبلیغات تنها با چند کد جاوا اسکریپت باز می‌شوند و لذا هیچ گونه حجم اضافی بابت بنر و... استفاده نخواهد شد.
این امر در سرعت لود وبسایت‌ها بسیار تاثیر گذار است چون سایت‌هایی که از تبلیغات بنری استفاده می‌کنند همگی با مشکل سنگین شدن صفحات و دیر لود شدن آن‌ها مواجه هستند در حالی که این مشکل در تبلیغات پاپ آپ وجود ندارد. افزایش سرعت تاثیر مستقیمی در سئو سایت دارد.

مزیت دوم خرید پاپ آپ عدم محدودیت در ابعاد صفحات بنر می‌باشد. شما می‌توانید بنر را با هر اندازه ای که می‌خواهید طراحی کنید و سپس آن را با تبلیغات پاپ آپ نشان دهید. این چیزی نیست که بتوانید با یک تبلیغ بنر ثابت به آن دست یافت از این رو شما می‌توانید زیبا‌ترین لندینگ را برای دریافت بهترین نتیجه طراحی نمایید.
یکی دیگر از مزایای تبلیغات پاپ آپ باز شدن آن در پنجره ی پشت مرورگر می‌باشد به این صورت که شخص بعد از بستن پنجره می‌تواند محتوای تبلیغاتی را مشاهده کند و بدین طریق تبلیغات شما برای آن‌ها آزار دهنده نخواهد بود. البته تمام این موارد منوط به این است که شما بتوانید به یک منبع عالی برای این کار دسترسی داشته باشید ما در ادامه این منبع را به شما معرفی می‌کنیم.

سفارش پاپ آپ
کار شما صرفا با سفارش تبلیغات پاپ آپ تکیل نمی شود. شما باید بتوانید این تبلیغات را مدیریت کنید و آن را برای موارد مناسب بکار ببرید. برای مثال تبلیغات پاپ آپ در معرفی کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرام و یا معرفی محصولات و مسابقات بهترین گزینه است و نمی توان جایگزین بهتری برای آن پیدا کرد.
 علاوه بر این نمایش تبلیغات شما در سایت مناسب با مطالب نزدیک به محتوای تبلیغ شما می‌تواند بازدهی را دو چندان کند.
تمامی این موارد نیاز به تجربه و تخصص دارد که شما می‌توانید برای بهره مندی از این مهارت‌ها از تیم پاپ گذر درخواست مشاوره و کمک نمایید تا کمپین تبلیغاتی شما را به بهترین شیوه ایجاد و مدیریت نمایند. آن هم با کمترین هزینه !
خرید ارزان انواع پاپ آپ ویژه موبایل و دسکتاپ با تعرفه‌های عالی در سایت پاپ گذر!

خدمات گروه پاپ گذر در یک نگاه:
کاهش رتبه الکسا کاملا تضمینی
افزایش بازدید سایت کاملا واقعی
خرید و فروش انواع پاپ آپ
خرید و فروش انواع پاپ باکس
افزایش تضمینی ممبر کانال‌های تلگرامی
و...
هم اکنون به سایت popgozar.com  مراجعه نماید.