به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۷۴۷۴۵

صیقل روح با دانلود آهنگ

گروه فرهنگ و هنر: شنیدن یک آهنگ علاوه بر لذت بخش بودن تاثیراتی بر احساسات و عکس العمل‌های فرد دارد مثلا گاها پیش آمده که با یک قطعه انرژی بگیرید یا گریه کنید؛ این راز قدرت موسیقی است.
موسیقی حتی روشی درمانی برای کنترل اضطراب و بالا بردن سلامتی بوده که باعث آرامش فکر شده و انرژی دهنده است؛ بعضی معتقدند گونه شخصیتی افراد از سلیقه موسیقی قابل تشخیص است.
مزایای دانلود آهنگ جدید را در ادامه مطالعه کنید ....

1.پیشرفت کارها

اگر هنگام کار و دقت روی عملی موسیقی گوش دهید نتیجه کار بهتر شده و درک شما افزایش پیدا می‌کند. در واقع موسیقی با هر سبک و سرعتی منجر به پردازش بهتر و بهبود حافظه می‌شود حتی بهتر است حین فعالیت، موزیک بی‌کلام گوش داده تا تمرکز و دقت‌تان مختل نشود.

2.پایین آوردن اضطراب
موسیقی قدرت کاهش اضطراب و تقویت سیستم عصبی را دارد. ثابت شده، اشخاصی که به موسیقی آرام گوش می‌دهند، مدیریت بحران بهتری در موقعیت پر استرس دارند.
پیشنهاد میکنیم با دانلود آهنگ شاد به دغدغه های روزمره خود پایان دهید!

3.سریع‌تر سیر شدن

ارتباط بین موسیقی و اشتها جالب و کاملا علمی است اگر دقت کرده باشید مردم در محیطی با نور و موزیک لایت زودتر سیر می‌شوند؛ دلیل آن فقط نور و موسیقی است که باعث ایجاد شرایط آرام و ریلکس بودن می‌شود تا انسان آهسته‌تر غذا ‌خورده و سریع‌تر سیر شود.

4.بهبود افکار
افراد دلایل متفاوتی برای گوش دادن به موسیقی در حین مطالعه دارند مثلا تقویت حافظه، بهتر شدن جو محیط مطالعه و یا برای حواس پرت کردن؛ این کار ممکن است مفید باشد و به سبک موسیقی، میزان لذت بخشی و اطلاعات ما از موسیقی وابسته است.
طبق بررسی‌ها، یادگیری لغات جدید با آهنگ برای زبان آموزان نتیجه بهتری نسبت به وقتی که کلمات عادی خوانده شده‌ داشته است. ولی اگر موسیقی باعث اختلال تمرکز شما می‌شود، سکوت و یا موزیک بی‌کلام گزینه بهتری است.

5.تاثیر درمانی
موسیقی در روند کاهش درد موثر بوده و افراد مبتلا به فیبرومیالژیا متوجه کم‌تر شدن درد و ناراحتی خود در طی مدتی که به موسیقی گوش می‌دادند شده‌اند این تحقیق بیانگر اثر موسیقی بر درد است. همچنین افرادی که برای جراحی استرس داشته‌اند با شنیدن موسیقی، دلهره‌شان کاهش یافته و حتی عمل نتیجه بهتری داشته، همچنین مسکن کم‌تری استفاده کرده‌اند و بهترین باز‌خورد از فردی بود که موزیک مورد علاقه‌اش را گوش داده بود.

6.خواب با‌کیفیت
رایگان و بی‌ضرر با موسیقی مشکل بی‌خوابی (اینسومنیا) را برطرف کنید؛ تحقیقات ثابت کرده بین گروهی که هنگام خواب موسیقی کلاسیک و گروهی که کتاب صوتی گوش داده یا هیچی گوش نداده‌اند، خواب آرام و با‌کیفیت از آن موسیقی گوش‌دهندگان بوده است.

7.انرژی دهنده بودن موسیقی
شنیدن آهنگ با ریتم تند هنگام ورزش باعث سرعت عمل، انگیزه، تلاش مضاعف و بهبود عملکرد می‌شود؛ اگر مایل به ورزش هستید موسیقی را ضمیمه آن کنید.

8.تحول روحیات
احساس شادی وصف ناپذیر و تغییر خلقیات انسان در اثر حضور پر‌رنگ موسیقی بدیهی است؛ اگر دائما به موزیک‌های مثبت و خوب گوش دهید نتیجه مطلوبی می‌گیرید.

9.دوری از افسردگی
ارتباط با موسیقی یک روش آسان و بدون ضرر برای بیماری‌هایی نظیر افسردگی یا مشکلات نورولوژیکی مثل پارکینسون و غیره است و آهنگ‌های آرام و کلاسیک بر‌عکس سبک هوی متال و تکنو امتحان خود را در این زمینه پس داده‌اند.
با دانلود آهنگ عاشقانه ٬ حسی و حالی متفاوت را تجربه کنید!

10. بهبود عملکرد ورزشی 

حضور آهنگ در ورزش سبب انگیزه برای ادامه دادن و سرعت بیشتر می‌شود. تناسب بین ورزش و ریتم موزیک باعث افزایش هیجانات فکری و فیزیکی حتی بیشتر از مواد مخدر می‌شود. در واقع موسیقی در حین تمرینات مغز را درگیر کرده و بدن متوجه خستگی نمی‌شود در نتیجه فرد به فعالیت هرچه بیشتر خود ادامه داده و به ندرت متوجه خستگی و افزایش تنفس و درد ماهیچه‌ها و غیره می‌شود.

سایت دی موزیک با دسته بندی های مختلف میزبان تمام سلیقه ها است:
دانلود آهنگ آذری
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ مازندرانی
دانلود آهنگ هندی
دانلود آهنگ بندری
آهنگ های موضوعی
دانلود آهنگ سنتی
دانلود آهنگ شاد
دانلود آهنگ غمگین
دانلود آهنگ عروسی
دانلود آهنگ تولد
دانلود آهنگ ولنتاین
دانلود آهنگ روز عشق
دانلود آهنگ عاشقانه
دانلود آهنگ احساسی
دانلود آهنگ آرام
دانلود آهنگ بی کلام
دانلود آهنگ بیس دار
دانلود آهنگ چهارشنبه سوری
دانلود آهنگ عید نوروز
دانلود آهنگ تراکتور
دانلود آهنگ ماشین
دانلود آهنگ ورزشی
دانلود دکلمه
 
هم اکنون به سایت daymusics.com مراجعه کنید و آرشیو دلخواه تان را رایگان و باکیفیت دانلود کنید.
دی موزیک ، دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت 320