به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۷۴۸۷۱

پیشنهاد عجیب علی اصحابی به وزارت ارشاد

گروه فرهنگ و هنر: علی اصحابی در اظهار نظری عجیب گفت: پیشنهاد من به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که به جوانان زیر 30 سال مجوز خوانندگی ندهد!
پیشنهاد عجیب علی اصحابی به وزارت ارشاد
علی اصحابی، خواننده و آهنگساز جوان کشور دلیل کم کاری خود در سال های گذشته را بیان کرد و گفت: به دلیل اتفاقاتی که در تلویزیون رخ داد و به مزاج خیلی ها خوش نیامد خانه نشین شدم و تصمیم گرفتم مدتی دور باشم. اتفاقی که در اجرای بنده در تلویزیون افتاد الان در بسیاری از اجراهای زنده می بینیم و برای‌مان عادی شده است. خوشبختانه اینترنت در این سال‌ها ذهن مردم را باز کرده و دیگر افکار قدیمی را ندارند.وی  ادامه داد: پس از تمام این حواشی مدتی است که برگشتم و 5 قطعه را روانه بازار موسیقی کرده ام. امیدوارم در سال جدید کنسرت های‌مان را هم شروع می کنیم.علی اصحابی وضعیت موسیقی در سال 97 را فقط تجاری دانست و گفت: سالی که گذشت در کل خوب بود البته فقط برای تجارت. الان به موسیقی فقط به عنوان درآمد و سود نگاه می شود. تهیه کنندگان تلاش می‌کنند با سرمایه گذاری روی فرد خاص از آن درآمد کسب کنند.

وی به ترانه های آهنگ های جدید هم اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که ما فعالیت می کردیم سختگیری های بسیار زیادی بود اما الان شرایط خیلی آسان شده و به هر مضمون و ترانه ای مجوز می دهند. از نظر من شعر و ترانه بسیار مهم است و باعث مانا شدن افراد می شود. بسیاری از خوانندگانی که ما داریم و هنوز بعد از سال‌ها محبوب هستند و فراموش نشدند به دلیل شعرها و ترانه هایی است که می خوانند و در ذهن مردم باقی می مانند.علی اصحابی در اظهار نظری عجیب پیشنهاد داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم به جوانان زیر 30 سال مجوز ندهد! چراکه یک جوان 20 ساله تعریف درستی از ترانه و ادبیات ندارد و این نیاز به زمان دارد که پخته و کامل شود. وقتی به جوانی که هنوز سنی ندارد و به سواد بالایی دست نیافته مجوز داده می شود و یک شبه معروف می شود یک شبه هم از یادها می رود و این به ضرر خود خواننده هایی است که استعداد دارند اما آموزش ندیده اند.
مرجع : برنا