به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۷۵۱۴۴

وضعیت آب و هوای کشور در ۱۳فروردین

گروه جامعه: وضعیت آب و هوای ۱۳ فروردین در نقاط مختلف کشور اعلام شد.
وضعیت آب و هوای کشور در ۱۳فروردین
امروز در جنوب فارس، شمال کرمان، غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، برخی نقاط آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غرب کردستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.در ارتفاعات شمال غرب کشور برف می‌بارد.بارش امروز در نواحی مرکزی و جنوبی فارس شدت بیشتری دارد.در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و یزد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.امروز در برخی ساعات در استان‌های قم، سمنان، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان و فارس وزش شدید باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.مرکز و شرق خلیج فارس امروز مواج است.

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ محدودیتهای ترافیکی امروز در شهر تهران را اعلام کرد.سرهنگ محمد رازقی درباره تمهیدات ترافیکی در روز طبیعت گفت: در این روز دو محدودیت عمده ترافیکی در شهر تهران وجود دارد. اولین محدودیت شامل جاده امام زاده داوود است، این جاده از میدان کوهسار مسدود است و نیروهای پلیس راهور به هیچ عنوان اجازه تردد به سمت جاده امام زاده داوود را نمی دهند.وی ادامه داد: این جاده به دلیل ریزش کوه و رانش زمین که در روزهای گذشته بر اثر بارندگی در این منطقه اتفاق افتاده، مسدود است.رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: محدودیت دوم ترافیکی شامل محدوده لواسانت می شود. از شهروندان خواهش می کنیم به هیچ عنوان به این منطقه مراجعه نکنند. در این محدوده به دلیل بارندگی در روزهای گذشته احتمال خطر وجود دارد.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: این منطقه از میدان زردبند به سمت فشم به طور کامل مسدود است و اجازه تردد به هیچ عنوان داده نمی شود.وی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: معابر شهر تهران تا حدودی خلوت است از رانندگان درخواست می کنیم تا سرعت مطمئنه و مجاز را حتما رعایت کنند. همچنین از مردم درتواست می کنیم تا همکاری لازم را با نیروهای پلیس راهور داشته باشند.رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تردد کلیه موتورهای سه چرخ و وسایل نقلیه سنگین بجز وسایل نقلیه حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی امروز در شهر تهران ممنوع است.
مرجع : برترین ها