به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۷۵۴۶۳

دستور تخلیه شهر شیبان صادر شد

گروه جامعه: فرماندار شهرستان باوی دستور تخلیه شهر شیبان را در پی شکست سیل‌بند اول و احتمال وقوع سیل صادر کرد.
دستور تخلیه شهر شیبان صادر شد
ورناصری در رابطه با وقوع سیل در منطقه شیبان اظهار داشت: این تصمیم در پی شکسته شدن سیل بند اول رخ داده و هم اکنون نیروهای عملیاتی در حال احداث سیل بند دوم هستند. شیبان شهری 40هزار نفری، در ابتدای مسیر اهواز _شوشتر واقع شده است.

نماینده اهواز با بیان این که «تاکنون آب وارد شهر اهواز نشده است»، گفت‌: دبی رودخانه کارون لب به لب است ولی هنوز آب وارد شهر اهواز نشده است.
علی ساری، در مورد آخرین وضعیت شهر اهواز و حمیدیه، اظهار کرد: خروجی دو سد دز و گتوند به اهواز می‌رسد که علی‌رغم بالا بودن ظرفیت این سدها به دلیل رهاسازی های اخیر شاهد افزایش حجم آب این سدها بوده ایم. وی افزود: در حال‌ حاضر اخباری راجع‌ به ورود آب به اهواز منتشر شده است که صحت ندارد. آب وارد اهواز نشده است،‌ بلکه وارد شهر باوی شده است که دلیل آن هم شکسته شدن سیل‌بند می‌باشد که اکنون در حال کنترل این وضعیت هستند. نماینده اهواز درباره وضعیت شهر حمیدیه در استان خوزستان، گفت‌: رودخانه کارون لب به لب شده است و روستاهای اطراف را آب فرا گرفته است. در حال‌ حاضر مردم حمیدیه در میادین اطراف شهر چادر زده و اسکان داده شده‌اند برخی نیز از جمعیت هلال احمر چادر گرفته و به داخل جنگل رفته و یا این که به اردوگاهها منتقل شده‌اند.
 
برچسب ها: سیلاب