به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۷۵۵۱

تندرو‌ها با‌موفقیت‌روحانی به حاشیه رفته‌اند

گروه سياسي: مشاور رئیس دولت اصلاحات معتقد است، اگر وعده دکتر روحانی درخصوص برخورد با گروه‌های خودسر عملی شود هیچ قدرت و جایگاهی برای آن‌ها باقی نخواهد ماند.
تندرو‌ها با‌موفقیت‌روحانی به حاشیه رفته‌اند
مصطفی درایتی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تخریب شخصیت‌هایی همچون سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی گفت: افراد تندرو به خوبی دریافته‌اند آنچه طی ۸ سال گذشته مطرح کرده‌اند با بی‌اقبالی مردم روبرو شده است بنابراین به دنبال این هستند که صدایشان بیش از آنچه وزن و جایگاه آن‌ها است شنیده شود. وی افزود: افراطیون که خود جایگاه اجتماعی ندارند همواره سراغ تخریب شخصیت‌هایی می‌روند که از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند و از همین طریق خوانندگانی را برای مطالب خود پیدا می‌کنند چرا که دستمایه حرف‌های خود را افرادی قرار می‌دهند که مورد توجه مردم هستند این روند همواره روش تبلیغاتی افراطیون کشور بوده است. درایتی با تاکید بر اینکه انتظار ما از رسانه‌ها این است که پژواک صدای افراطیون کشور را به اندازه وزن و جایگاه اجتماعی آن‌ها منعکس کنند،تصریح کرد: نباید ما ابزاری برای افزایش بازتاب حرف‌های افراطیون باشیم. وی ادامه داد: تندرو‌ها که در بسیاری از موارد به ویژه در سیاست خارجی جهت گیری خود را با خصومت با دیگران تعریف می‌کنند با موفقیت آقای روحانی در عرصه سیاست خارجی و حمایت‌های رهبری از دولت به حاشیه رانده شده‌اند. به همین منظور همواره به حواشی می‌پردازند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: هماهنگی روحانی با سیاست‌های رهبری و موضع گیری سیدمحمد خاتمی و آیت الله هاشمی در حمایت از روحانی موجب عصبانیت افراطیون شده در حالیکه این موجب می‌شود آن‌ها همین پایگاه مختصر را نیز از دست بدهند. پیش از این زمینه‌هایی وجود داشت که آن‌ها توانستند از طریق آن جایگاهی برای خود پیدا کنند. اما با انتخابات اخیر این زمینه از بین رفت و آن‌ها در پی این هستند که با استفاده از روش‌های تخریبی خود را حفظ کنند.
مشاور رئیس دولت اصلاحات ادامه داد: باید مثل سایر گروه‌ها با افراطیون نیز برخورد شود. متاسفانه گمان می‌شود این عده از امنیت آهنین در توهین و تخریب دیگران برخوردارند در حالی که باید با رفتارهای غیرقانونی آن‌ها نیز مقابله شود.
درایتی با اشاره به اینکه تاکید هر چه بیشتر افراطیون بر مواضع تندشان باعث می‌شود تا اعتبار آن‌ها بیشتر زیر سوال برود گفت: عمر این رفتارهای افراطی در جامعه ایران به سر آمده بنابراین نباید نگران رفتارهای گروه‌های تندرو بود چرا که آن‌ها در آغاز انزوایی جدی در ایران هستند و به طور قطع اگر همین روش را ادامه دهند در انتخابات دور آینده مجلس حتی یک نفر از آن‌ها نیز رای نخواهد آورد. وی افزود: قطعا اگر وعده دکتر روحانی درخصوص برخورد با گروه‌های خودسر عملی شود هیچ قدرت و جایگاهی برای آن‌ها باقی نخواهد ماند.

علی
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۶:۱۷
همه ی اینها زیر عبای چند نفر پرورش یافته اند. اگر آن چند نفر مهار شوند اینها جیک هم نمی توانند بزنند... (141617)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۹
نخیر با رفتن روحانی به امریکا و برگشت با دستان خالی که البته آرزوی همین برادران هم بود آقایان تندرو با سرعت نور برگشتند. میگی نه؟ بشمار تا چند روز دیگه. (141626)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۸:۴۱
افراطی ها باید برند کله. موقه دونه چیدن تمومه. (141672)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۰:۰۹
یه خورده این دمشون بیرون مونده!! (141970)