به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۷۵۶۰۸
مهدی ترابی بهترین بازیکن زمین شد

اولین جایزه آسیایی ستاره جوان پرسپولیس ایران

گروه ورزشی: وینگر شماره 9 پرسپولیس با بازی خوبی که در برابر الاهلی انجام داد در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
اولین جایزه آسیایی ستاره جوان پرسپولیس ایران
مهدی ترابی ستاره جوان خط تهاجمی پرسپولیس امروز علاوه بر سانترش که منجر به گل اول این تیم شد عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ترابی در حالی جایزه بهترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و الاهلی را گرفت که در هفته های اخیر در ترکیب برانکو به خوبی جا افتاده و تبدیل به بازیکنی تاثیر گذار در این تیم شده است. او در بازی برابر استقلال و سپیدرود هم برای پرسپولیس پاس گل های حساس و امتیازآوری را داده بود. ترابی که در نیم فصل دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد خیلی زود توانست با سیستم مورد نظر برانکو به هماهنگی برسد. او امروز هم در بازی تهاجمی و در ساختار تدافعی پرسپولیس نقش ایفا کرد و یکی از بهترین های تیمش بود.
 
ترابی: چاره ای جز بردن الاهلی نداشتیم
ستاره تیم پرسپولیس می گوید که سرخپوشان چاره ای جز کسب سه امتیاز از دیدار مهم با الاهلی عربستان نداشته اند. مهدی ترابی که در پایان دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری همراه برانکو ایوانکوویچ حاضر شد. او در حضور خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم چون چاره ای جز برد نداشتیم. قبل از بازی نقاط ضعف و قوت تیم الاهلی را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. تشکر می کنم از هوادارانمان که در کشور امارات هم ما را تنها نگذاشتند و خدا را شکر که خوشحال از ورزشگاه رفتند.  من همه تلاشم را می کنم که در درجه اول رضایت کادر فنی را به دست آورم و بعد دل هواداران را هم شاد کنم. ما یک تیم هستیم و مهم این است که بتوانیم نتیجه خیلی خوبی در بازی ها بگیریم.

     
برچسب ها: مهدی ترابی