کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیمیایی:

قرار بود مشایخی در فیلم جدیدم بازی کند

انتخاب , 21 فروردين 1398 ساعت 17:16

گروه فرهنگ و هنر: کیمیایی خبر داده که در فیلم جدیدش قرار بود با مشایخی بار دیگر همکاری کند: «در فیلمنوشتی که الان دارم، قرار بود یک نقش اساسی را بازی کند. صحبت کوتاهی هم با او کرده بودم. گفت اگر حالم اجازه بدهد که بتوانم سر صحنه باشم که حتما می‌توانم، می‌آیم.»


مسعود کیمیایی یک روز بعد از درگذشت جمشید مشایخی از بازی او در فیلم «قیصر» تقدیر کرده و گفته او در نقش خان دایی این فیلم حضور خوبی داشت. این کارگردان همچنین اعلام کرده که مشایخی در فیلم جدیدش قرار بود بازی کند.کیمیایی درباره همکاری با این بازیگر درگذشته در دومین فیلم بلند خود گفته است: «در «قیصر» خان دایی خیلی خوبی بود. یک آدم کنار گذاشته‌ای که همینجور در ذهن خودش غلت می‌زند. در ذهنش می‌گوید آدمی که روبه‌رویش قرار گرفته راست می‌گوید یا خودش راست می‌گوید.»او در پاسخ به سوالی درباره نحوه انتخاب مشایخی برای فیلم «قیصر» توضیح داده: «زیاد یادم نمی‌آید. به هر حال خودم نزدیک ۸۰ سال دارم و این اتفاق هم حدود ۵۰ سال پیش بود. یادم می‌آید رفتم اداره تئاتر و در ذهنم اینطور بود که عباس جوانمرد نقش خان دایی یا قیصر را بازی کند… بعدها دیدم محمدعلی کشاورز هم گفت به من هم پیشنهاد شده بود.

وی گفت: حتما شده بود ولی یادم نمی‌آید. به هر جهت مشایخی را انتخاب خوبم می‌دانستم.»او در بخش دیگر این مصاحبه کوتاه به کارنامه مشایخی هم اشاره کرده است: «خیلی دلگیرم که وقتی می‌خواهند مشایخی را معرفی کنند، چند فیلمفارسی را که بازی کرده بود، به رخ سینمای امروز می‌کشند. در حالی که مشایخی آن موقع خیلی سینما را نمی‌شناخت.»کیمیایی همچنین خبر داده که در فیلم جدیدش قرار بود با مشایخی بار دیگر همکاری کند: «در فیلمنوشتی که الان دارم، قرار بود یک نقش اساسی را بازی کند. صحبت کوتاهی هم با او کرده بودم. گفت اگر حالم اجازه بدهد که بتوانم سر صحنه باشم که حتما می‌توانم، می‌آیم.»


کد مطلب: 175615

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/175615/قرار-مشایخی-فیلم-جدیدم-بازی-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir