به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۱۷۵۶۴۹

دست‌نشان: تراکتورسازی مهیای قهرمانی است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تقابل با تراکتورسازی را جدال با تیمی دانست که مهیای قهرمانی است.
دست‌نشان: تراکتورسازی مهیای قهرمانی است
 نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدورد در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: تراکتورسازی از هر نظر برای قهرمانی مهیاست. بازیکنان کاملی دارد و یک مربی خارجی آورده که از مربیان خوب محسوب می‌شود. روبروی این تیم ما هستیم که برای نام سپیدرود با تمام وجود می‌جنگیم که بهترین نتیجه را بگیریم.وی ادامه داد: فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم و محکوم به پیروزی هستیم. کمبودها را فراموش کرده و تلاش می‌کنیم مانند دیدارهای قبل، بازی‌های باکیفیتی به نمایش بگذاریم. حضور پرتعداد هواداران عاشق سپیدرود می‌تواند انگیزه و انرژی زیادی برای ارائه یک بازی باکیفیت به ما بدهد. امیدوارم بتوانیم دست به دست هم بدهیم و این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. می‌دانیم تراکتورسازی در فاز هجومی خطرناک است و برای خنثی کردن آن برنامه داریم. سپس باید از نقاط ضعفی که در هر تیمی از جمله تراکتورسازی وجود دارد، استفاده کنیم.سرمربی سپیدرود درخصوص اهمیت فراوان نتیجه بازی فردا برای بقا یا سقوط این تیم گفت: پیروزی یا شکست در بازی فردا، تضمینی برای ماندن یا ناامیدی از بقا نیست. پس از دیدار فردا، یک بازی تعیین‌کننده با نفت در مسجدسلیمان داریم که این مسابقه مهمتر و حساس‌تر است. ما باید در این 6 بازی بتوانیم بیشتر از حریف خود که فعلاً نفت است، امتیاز جمع کنیم. شاید تیم‌های دیگر هم خطر سقوط را احساس کنند.

« به این فکر نمی‌کنم که بازی با تراکتورسازی، بازی مرگ و زندگی است.»، دست‌نشان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: پیروزی در زمین خودمان و در حضور این همه هوادار، راحت‌تر از شهرهای دیگر است، چون ورزشگاه‌های شهرهای دیگر در ارتفاع هستند. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی با کیفیتی مطلوب ارائه کنیم. مطمئنم بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و مردم رشت را درک می‌کنند. دو سوم بازیکنان سپیدرود بومی هستند و با عشق بیشتری بازی می‌کنند.وی در مورد کنار گذاشتن رومن چاچوا از تیم سپیدرود تصریح کرد: او از لحاظ فنی به هیچ وجه در حد و اندازه تیم اصلی نبود. ما در دفاع راست بازیکنانی داشتیم که می‌توانستند در ترکیب اصلی بازی کنند یا به عنوان جانشین وارد زمین شوند.سرمربی سپیدرود با بیان اینکه چاچوا نفر نوزدهم این تیم بود و جایی در لیست 18 نفره تیم نداشت، اظهار داشت: با توجه به اینکه این بازیکن هزینه‌های دیگری هم داشته، از من خواستند اگر از او استفاده نمی‌شود با او تسویه حساب کنند. من به جوانان بومی و ایرانی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم زمانی بازیکن خارجی باید به فوتبال ما بیاید که فیکس یا تأثیرگذار باشد وگرنه نباید او را روی نیمکت تیم بنشانیم. من چاچوا را در اختیار باشگاه قرار دادم تا هر تصمیمی می‌خواهند درخصوص او بگیرند.

دست‌نشان با اشاره به مصدومان تیمش گفت: تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند که این به شرایط نامساعد ما از نظر امکانات برمی‌گردد. هفته گذشته با اتوبوس به اصفهان رفتیم و با اتوبوس به رشت بازگشتیم. کسانی که فوتبال بازی کرده یا از علم پزشکی آگاه باشند، متوجه می‌شوند چه عوارض و مصدومیت‌هایی در پی سفرهای اتوبوسی ایجاد می‌شود.وی در ادامه افزود: مسائل استراحتی و ریکاوری بازیکنان و رفت و آمد آنها تأثیر زیادی دارد که ما به همین خاطر، چند بازیکن تیم‌مان را از دست دادیم، البته جوانان خوبی داریم و از این بابت نگران نیستیم. امیدوارم بتوانیم از جوانی این بازیکنان استفاده کرده و جای غایبان سپیدرود را پُر کنیم.سرمربی سپیدرود در پاسخ به پرسشی در مورد غایبان تیمش برای دیدار برابر تراکتورسازی تصریح کرد: بازیکن محروم که نداریم. اشتباهاتی در باشگاه رخ داده و مصدومان تیم، جلو جلو اعلام شدند که کار کاملاً آماتور یکی از عوامل باشگاه بود. او با این کار، دست ما را برای تیم‌های رقیب رو کرده است. کوروش ملکی، حسین ابراهیمی و لوکا نوزادزه مصدومان ما هستند. محمد علیزاده هم مشکل سربازی دارد و مشکلش را پیگیری می‌کند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: تراکتور سازی