به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۷۱

بارش شدید باران در ۷ استان

گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۳ فروردین) بارش باران در جنوب کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر شدت بیشتری دارد.
بارش شدید باران در ۷ استان
احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده اظهارکرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز (۲۳ فروردین) برای نوار غربی، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.وی افزود: فردا (۲۴ فروردین) در اغلب مناطق به‌جز نوار غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطقی از جنوب، جنوب شرق، ‌شرق و بخش‌های از شمال شرق به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.وظیفه ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا (۲۴ فروردین) برای استان‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه شرقی استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که آبگرفتگی معابر و و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: روز یکشنبه (۲۵ فروردین) در نیمه شرقی کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. این شرایط در روز دوشنبه (۲۶ فروردین) برای نوار شرقی پیش‌بینی می‌شود. روز سه شنبه (۲۷ فروردین ماه) نیز این شرایط محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد بود.وظیفه درباره وضعیت آب و هوای تهران طی سه روز آینده نیز گفت: فردا (۲۴ فروردین) آسمان تهران نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با بیشینه دمای ۱۹ و کمینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی میشود. در  روز یکشنبه (۲۵ فروردین) آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و حداکثر دمای هوا ١٩ و حداقل آن ١١ درجه سانتیگراد پیش‌بینی میشود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بارش باران