به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۱۷۵۷۲

ردپای‌مافیای‌رسانه در لیست‌جدید تیم‌ملی

گروه ورزشي: پروژه تثبیت دعوت از دانیال داوری در تیم ملی که به قیمت حذف کامل سیدمهدی رحمتی از تیم ملی انجام شد حالا دیگر برای فوتبال ایران عادی شده.
ردپای‌مافیای‌رسانه در لیست‌جدید تیم‌ملی
به گزارش طنین ورزش، انگار از مدت‌ها پیش مقرر شده بود که این دروازه بان دو رگه که از ایرانی بودن فقط قرمه سبزی دوست داشتن را بلد است تجربه جام جهانی پیدا کند اما کار حضور دور رگه‌ها در جام جهانی به همین جا ختم نمی شود. چون از آنجائی که باید این انتظار را داشته باشیم که اگر نام هر بازیکن دو رگه ای را تحت هر شرایطی در برنامه بشنویم، انتظار دعوت از او را در لیست تیم ملی هم داشته باشیم، دعوتی که شاید دیر یا زود داشته باشد اما سوخت و سوز قطعا نخواهد داشت.

مهرداد بیت آشور هم مي‌تواند یکی از این دست بازیکنان. بازیکنی که چندی پیش خیلی گذرا نام او از برنانود شنیده شد و حالا نام او را در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای بازی با تایلند مي‌بینیم. اتفاقی که باعث مي‌شود این شائبه ایجاد شود که رد پای مافیائی موسوم به مافیای رسانه در لیست تیم ملی هم مشاهده مي‌شود.

بعد از اضافه شدن اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد که البته انصافا این دو بازیکن بسیار هم مفید برای تیم ملی ایران ظاهر شدند، اما خب صاحب کارنامه در فوتبال اروپا بودند، حالا و با اضافه شدن دانیل داوری و مهرداد بیت آشور تعداد دورگه‌هاي تیم ملی افزایش مي‌یابد. با این تفاوت که این دو آخری با کارنامه‌هاي قابل قبولی هم صاحب پیراهن تیم ملی ایران نشدند.

پیش از و در سنوات گذشته هم شاهد بودیم که یک مربی دو سه رگه به اسم افشین قطبی توسط همین مافیای رسانه که برنامه‌هاي تلویزیونی با مخاطبان قابل توجهی هم در اختیار داشتند وارد فوتبال ایران شد و به شدت مورد حمایت قرار گرفت تا جائی که سرانجام سرمربی تیم ملی کشورمان نیز شد. اما وقتی همین افشین قطبی در زمانی که سرمربی تیم ملی شد دیگر خواسته‌هاي این افراد را جامه عمل نپوشانید، همین برنامه‌ها به شدت مقابل او موضع گرفته و با او به مقابله پرداختند.

اما به غیر از بازیکنان دو رگه بدون کارنامه لیست تیم ملی ابهامات دیگری هم دارد. مثل دعوت از مهرداد پولادی که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت هنوز مشخص نیست که آسیب دیدگی را کامل پشت سر گذاشته یا خیر. یا اینکه با توجه به آمادگی خوبی که مهاجمان با تجربه ای مثل سیدمهدی سیدصالحی، رضا نوروزی، محمد غلامی و... از خود نشان داده‌اند چرا باید سردار آزمون که صد البته یک مهاجم جوان و صاحب آینده است اما هنوز در قواره‌هاي تیم ملی ایران نیست به این تیم دعوت شود؟

آیا دعوت از سردار آزمون به تیم ملی با حضور او در برنامه نود ارتباطی مستقیم با هم دارد یا کاملا بر حسب اتفاق و تصادف بوده؟ همچنین دیده شدن نام محمدرضا خانزاده هم در این لیست جای تعجب دارد. خانزاده هنوز نه از نظر سنی و تجربه ای و نه از نظر بلوغ فوتبالی به آن حدی نرسیده که نام او در لیست تیم ملی هم دیده شود.

الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۸:۴۸
من متوجه منظورتون نمیشم ؟؟؟؟!!!! یعنی به نظر شما این اشتباهه که یه ایرانی بزرگ شده در خارج برای این مرزوبوم بازی کنه؟؟؟؟؟ هزاران کشور مثل : ژاپن بازکنانی از کشورهای خارجی با تابعیت ژاپنی جذب میکنند و بهشون افتخار میکنن اما تو ایران نه !!!!! یه سوالم برام پیش اومد از کی تا بحال شما ها سرمربی شدید و آقای کی روش یه مربی خام و بی پخته؟؟؟؟ (142088)
م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۱:۴۹
به طنین ورزش باید عرض کنم خود شما و امثال شما تا دیروز غر می زدید که کیروش جوون گرایی نمی کنه و یه مشت پیر و با سابقه راداره استفاده می کنه در حالی که ما با توجه به سابقه او و جوون گرایی که از اون سراغ داشتیم او را به تیم ملی اوردیم و ... حالا که ایشون دارن جوون گرایی می کنن شما می گی چرا جوون گرایی می کنن؟؟؟؟!!!!عجبا عجبا عجبا!!!شما و هم فکرات مافیایی عزیزم که فقط فکر لفت و لیس خودتی و برنامه سازنده ای مثل 90 را به مافیا تبدیل می کنی. کیروش بهترین گزینه تیم ملی است (142189)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۲:۱۱
به نظر من هیچ اشکالی نداره که یه ایرانی که تو خارج بزرگ شده تو تیم ملی ایران بازی کنه بر عکس باعث افتخار که ایرانی بودنشون رو از یاد نبردن، اما نکته اینجاست که با این تفکر ما تبدیل به تیمی میشیم فقط به دنبال استفاده از کار بقیه ایم کشور های دیگه بازیکن بسازن ما استفاده کنیم! (142204)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۳:۴۰
زمانی که لیگ ما حرفی برا گفتن نداره چه بهتر بازیکنان ایرانی خارج از کشور بیان تیم ملی (142290)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۸:۴۸
از جباری که چند هفته است بازی نمی کند و تجارت می کنند هم بگویید! (142089)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۹:۰۳
هر کی میاد ایران توی این کارا حرفه ای میشه..اون از قطبی اینم از کیروش (142095)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۹:۰۶
آقا بزاريد تيم ملي پوست بندازه. با اين بازيكناني كه بودند ما نه جام جهاني مي رفتيم نه حتي ميتونستيم قطر و لبنان و .. شكست بديم. بازيكنان فعلي من جمله رحمتي خيلي مغرور شده اند. انصافا اگر قوچان نژاد و دژاگه نبودند فكر ميكرديد ميتونستيم به جام جهاني بريم؟ (142098)
حجازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۹:۱۱
خیلی بد بینانه نوشته بودین!! (142101)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۲:۲۰
نه برادر من بد بینانه نیست! برنامه نود خیلی ساله که این رویرو داره فقط هم تیم ملی نیست! تیم های باشگاهی رو ببینید، این برنامه خیلی هارو بالا و پایین میکنه. الان دو فصله که فولاد خوزستان داره فوتبال واقعی بازی میکنه اما تو این برنامه با این تیم مثل یه تیم معمولی شهرستانی برخورد میشه اگه واقعا از این تیم تو رسانه ها تقدیر میشد الان کیروش نمیتونست به این راحتی از کنار این تیم بگزده! فردوسی پور فقط ادعای عدالت داره!! (142210)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۹:۱۲
پیام صادقیان که به نظر اکثر کارشناسان بهترین بازیکن لیگ هستش دعوت نشده!!!!!از تیم فولاد که الان در صدر جدول هستش هم کسی دعوت نشده!!!! (142102)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۹:۲۸
همون بهتر که رحمتی رو راه ندادن. (142106)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۰:۱۰
بهار این چه مقاله ای بود؟به نظرت یه مربی در حدو اندازه کی روش به خاطر رسانه ها اعتبار خودشو میبره زیر سوال؟در مورد دانیال داوری گفتی که سابقه خوبی نداره.ببخشید یعنی بازی تو بوندس لیگا سابقه درخشان حساب نمیشه ولی بازی تو لیگ در و پیت ایرن سابقه درخشانه؟در مورد بیت اشور.بازی تو سطح اول فوتبال امریکا سابقه درخشا نیست؟حالا اون هیچ.دعوت به تیم ملی امریکا اون هم توسط کلینزمن.این هم چیز کوچیکیه؟در مورد سردار ازمون.بازیکنی که تو 19 سالگی به اروپا میره حقش اینه که پای ثابت اردوها باشه.ازمون گل ماهه روبین کازان رو زد و تو تیم جوانان هم 4 تا گل زده.در مورد خانزاده.هر کی بازیش رو دیده صد در صد میدونه که مدافعی تو این سن و سال چطور اینهمه باهوشه و سوتی نمیده.شما با این حرفاتون میگین که بازیکن جوون نباید دعوت بشه چون تجربه نداره.خوب تجربه از همین جاها به دست میاد دیگه.در مورد مصدوم ها هم اقای نبی پریروز گفتن این اردو برای ریکاوری و زیر در نظر نگه داشتن بازیکنای مصدوم ملی پوشه.صادقیان و عالیشاه و مسلمان هم که به تیم امید دعوت شدن.تنها کسی که جاش خالیه تو لیست بختیار رحمانی هست.این بدترین مقاله ای بود که تاحالا اینجا خونده بودم.به قول خودتون توش نشانه هایی از مافیای بعضی بازیکن ها و مربی ها هستش (142134)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۰:۱۶
اتفاقا برعکس مافیای فوتبال که شامل رسانه هم هست به همانهائی وصل است که حامی رحمتی هستند و می گویند اتفاقی تیم به جام جهانی رفت. هدایت کروش بود که تیم به جام جهانی رفت لطفا مزاجم نشوید. (142139)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۰:۱۸
ولاسکو فقط بخاطر مسائل انضباطی نادی و فکر کنم بازارگرد را از تیم ملی کنار گذاشت.چرا کی روش باید سید مهدی رحمتی را که با سرمربی اختلاف دارد به تیم ملی دعوت کند.آیا این مطلبی که شما نوشته اید میدانید که در جهت برآورده شدن خواسته های همان مافیای رسانه ای است؟
یکبار هم که شده بگذارید بدون فشار سرمربی بازیکنان خود را انتخاب کند
بنده بعنوان یکی از مشتاقان فوتبال و نه کاسبان آن این مطلب را آورده ام.متشکرم (142142)
Mehdi
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۰:۲۳
بهار جان من احساس می کنم این مقاله با یه خرده غرض ورزی نوشته شده..شما یه سرچ تو اینترنت در مورد بیت اشور انجام بدین،فقط 21 سال سنشه،و از طرف کلیزمن هم یه زمانی به تیم ملی امریکا دعوت شده،حتما بازیکن خوبی بوده که به یکی از تیم های خوب ملی جهان دعوت میشه،بعدش در ضمن شما سن مدافعان مارو یه نگاهی بندازین،تقریبا همه مسن!!!خب این خیلی بده..من فقط از مقاله بالا،دعوت خانزاده به تیم ملی رو کار اشتباهی می دونم و به شما حق میدم..بقیش نه!!! (142148)
پیرپکاجکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۶
نویسنده محترم چ کارنامه ای بهتر از فیکس بازی کردن در بوندسلیگا؟بیت اشور هم که به تیم ملی امریکا توسط کلیزمن دعوت شده اونم حتما باید مرد سال امریکا میشد تا کارنامه داشته باشه؟بعدشم هی میگید دورگه دو رگه فک کنم یادتون رفته که همین دورگه ها ما رو بردند به جام جهانی !همین قوچان نژاد تو لیگ بلژیک به زور بازیش میدن ولی بهترین مهاجم ایرانه از کجا معلوم آزمون بهتر از اون نباشه.سید مهدی رحمتیتون هم که انگار خیلی بهش برخورده بود که یکی بهتر از خودش داره به تیم ملی دعوت میشه انگار دروازه تیم ملی ارث فامیلیشونه !نمیدونم کسی که این مقاله رو نوشته تا به حال تو عمرش فوتبال دیده میفهمه که بوندسلیگا یعنی چه؟لیگ ایران یعنی چه؟به نظر من اگه میفهمید این چیزا رو اصلا از دروازبان فیکس بوندسلیگا کارنامه نمیخاست و میرفت بازیهای فصل قبل داوری رو یه نگاه مینداخت یا نه همین بازی اول فصل با دورتموند که فک کنم کیکر بهش نمره یک داد رو یه نگاه کوچولو مینداخت .بعدشم فک کنم خیلی دیگه تند رفتید که به نود و فردوسی پور میگید مافیا چونکه در این اشفته بازار رسانه ضرغامی همچین برنامه ای واقعا نعمت و غنیمته.اخرن خواهشن شما که همه چیز رو سیاسی میبینید به ورزش کاری نداشته باشید (142160)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۱:۰۶
بهار نیوز بعضی وقت ها خیلی بی انصافی!
در وصف افشین قطبی همین بس که الان سه ساله تو لیگی مربی گری میکنه که آرزوی همه مربی های وطنیه... (142166)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۷:۰۹
و البته این تیم و هواداراش را بدبخت کرده. (142473)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۲:۵۹
واقعا خیلی بی انصافیه
با تلاش همین دو رگه ها و گلزنی اونا ایران تونست به جام جهانی بره (142232)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۳:۴۹
بهار آبروي خودتون رو با اين مطالب سخيف و غرض ورزانه نريزيد به نظر مي رسد همين سايت طنين ورزش كه تا حالا اسمش نبود هم جزو مافياي رسانه انتخاب بازيكن هستند (142303)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۱:۳۰
بازیکنان زیادی بیجهت پشت در تیم ملی مانده اند ولی من فکر میکنم کیروش در تاریخ فوتبال ما کمتر از بقیه تحت تاثیر فشارها قرار گرفته.
مثلا مهدی رحمتی که از یک دروازبان آماتور هم بی کیفیت تر است ولی از سوی خیلی رسانه ها و گزارشگران حمایت میشود را راحت کنار گذاشت و البته تاثیر آن هم مشخص بود. (142586)