به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۱۷۵۷۳

نتايج هفته هفتم ليگ برتر انگليس

گروه ورزشی: شاگردان برندان راجرز با برتري مقابل کريستال‌پالاس موقتا به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر جزيره صعود کردند.
نتايج هفته هفتم ليگ برتر انگليس
در ادامه ديدارهاي شب نخست از هفته هفتم ليگ برتر انگليس عصر امروز (شنبه) 4 ديدار به طور همزمان برگزار شد. در يکي از اين بازي‌ها تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه آنفيلد پذيراي کريستال‌پالاس بود و موفق شد 3 بر يک از سد ميهمان خود بگذرد.  براي بندرنشينان لوئيز سوارز (13)، دنيل استوريچ (17) و استيون جرارد (38- پنالتي) گلزني کردند تا ليورپول موقتا با 16 امتياز به صدر جدول رده‌بندي صعود کند. تنها گل کريستال‌پالاس را هم دوايت گايل (77) به ثمر رساند.

در ديداري ديگر فولام که فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر را خوب آغاز نکرده در ورزشگاه کريون کاتيج ميزبان استوک‌سيتي بود. شاگردان مارتين يول که در اين بازي اشکان دژاگه، هافبک ايراني خود را به دليل مصدوميت ماهيچه پشت ساق پا در اختيار نداشتند با نتيجه يک بر صفر مقابل ميهمان خود به برتري رسيدند. تنها گل سفيدپوشان غرب لندن را درن بنت (82) به ثمر رساند تا اين تيم کمي از بحران فاصله بگيرد.

در آخرین بازی امشب از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد میهمان ساندرلند بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود منچستر یونایتد به پایان رسید. گاردنر در دقیقه 5 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت اما در ادامه و در دقایق 61 و 62 یانوزای موفق شد دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند تا نتیجه 2 بر یک به سود منچستر شود. منچستر با این برد 10 امتیازی شد و پس از چند هفته ناکامی موفق شد سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

در دو ديدار ديگر هم نتايج زير رقم خورد:
* هال‌سيتي صفر..................آستون‌‍‌ويلا صفر
* کارديف‌سيتي 1................... نيوکاسل 2