به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۷۵۸۰۴

شانس قهرمانی پرسپولیس بیش از۷۰درصد است

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم گفت: تکرار موفقیت‌های گذشته نیاز به تمرکز بالای اعضای تیم دارد.
شانس قهرمانی پرسپولیس بیش از۷۰درصد است
بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل سایپا گفت: یکی از بهترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را شاهد بودیم. سایپا تیم جوان و جنگجویی دارد. بضاعت این تیم کم بود اما جرأت کافی برای حمله کردن داشت. با این حال پرسپولیس هم با توجه به تجربه بالای بازیکنان خود موفق شد گلی که در همان دقایق نخست دریافت کرده بود را جبران کند تا این تیم بازی رو به جلوی خود را انجام دهد.پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راجع به عملکرد بازیکنان پرسپولیس افزود: مورد قابل توجهی که در بازی به چشم می‌آمد، نگرش بازیکنان بود. فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس تحلیل لازم را برای بازی‌های داخلی نداشتند. آنها نباید حریفان خود در لیگ برتر را دست‌کم بگیرند. همین موضوع باعث اشتباهات فردی و تاکتیکی پرسپولیس شد.

وی در ادامه راجع به بالا رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس بالای ۷۰ درصد شانس قهرمانی دارد. حالا همه چیز دست خود این تیم است. کار پرسپولیس سخت است چون باید تا پایان فصل پیروز شود و امتیازات خود را حفظ کند. رقیب اصلی پرسپولیس همچنان تراکتورسازی است. دیدار این تیم مقابل سایر مدعیان هم می‌تواند خطرساز شود.ذوالفقار نسب با اشاره به حساسیت بازی‌های پرسپولیس در اردیبهشت ماه اذعان داشت: فشردگی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تمرکز بالای اعضای تیم دارد. اگر پرسپولیس می‌خواهد موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کند باید خواسته‌هایش را بشناسد و مسیر درست را برود.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس