کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکذیب اظهارات منسوب به احمدی‌نژاد درباره انقلاب

25 فروردين 1398 ساعت 11:51


گروه سیاسی: علی‌اكبر جوانفکر (مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد)، عباس‌امیری‌فر را تهدید به شکایت کرد و در كانال تلگرامی خود نوشت: رسانه های مدعی اصلاح  طلبی و اصولگرایی یک بار دیگر نشان دادند که برای نجات خود از گرداب ناکارامدی و سیل انتقادات به حق مردم، به هر مزدبگير دون مایه ای متوسل می شوند تا دکتر احمدی نژاد یعنی تنها نقطه امید و نجات مردم را به زعم خود تخریب کنند و از چشم مردم بیندازند. یک سایت خبری وابسته به برخی نهادهای امنیتی تحت عنوان "بصیرت"، هفته گذشته چنین ادعا و القاء کرد که رئیس جمهور سابق ، انگلیس را عامل پشت پرده اتفاقات گذشته و شکل گیری انقلاب معرفی کرده است.

امروز شنبه سایت انصاف نیوز (....) به نقل از يك فرد معلوم الحال به نام عباس امیری فر که او را به دروغ نزدیک ترین روحانی به دکتر احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری ایشان توصیف کرده ، همان ادعای کذب سایت امنیتی بصیرت را تكرار كرد که متعاقب آن بسیاری از رسانه های سرسپرده هر دو جناح سیاسی کشور در اقدامی هماهنگ به انتشار وسيع اين ادعاي بي اساس مبادرت ورزيدند. هرچند دستگاه قضايي تا كنون به شکایت دکتر احمدی نژاد درباره دروغ پردازي هاي برخی افراد از جمله آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دولت رسیدگی نکرده است اما با اين همه، کسانی مانند عباس امیری فر و رسانه های نشر دهنده اکاذیب وی بايد پاسخگوی اتهام زني هاي ناجوانمردانه خود در دادگاه باشند. قصد پاسخگویی به اکاذیب مطرح شده را ندارم اما رسانه هایی که از سر حقد و کینه نسبت به دکتر احمدی نژاد، به بلندگوی تبلیغاتی يك فرد هتاك و بدزبان تبدیل شده اند، باید متوجه عواقب رفتار موهن خود علیه خادم راستین ملت ایران و باتلاق بي اخلاقي كه وارد آن شده اند، باشند.

همچنین عبدالرضا داوری از فعالان رسانه‌ای نزدیك به احمدی‌نژاد در توییتر نوشت: امشب با آقای ⁧ #اميري_فر⁩ تلفني صحبت كردم. ايشان مطالبي كه سايت ⁧ #انصاف_نيوز⁩ از قولشان نقل كرده بود را تكذيب كرد و اظهار داشت كه اين مطالب را دیگران در گروه تلگرامی تحت مديريتشان گفته اند و سايت انصاف، مطالب مزبور را غيرمنصفانه به وي منتسب كرده است و قصد شكايت از انصاف نيوز را دارد.

گفتنی اینكه؛ روز گذشته سایت «انصاف‌نیوز» خبری مبنی بر تایید اظهارات منسوب به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه «انقلاب ۵۷ کار انگلیس بوده است» از سوی عباس امیری‌فر از روحانیون نزدیک به رئیس جمهوری سابق منتشر کرد. این سایت، ساعاتی بعد در توضیحی نوشت: «در خبر اولیه، کل متن در قالب موضع آقای امیری‌فر آمده بود در حالی که بخشی از آن، موضع شخصی دیگر در یک گروه تلگرامی بوده است. همچنین تصریح می‌شود که منبع جمله‌ی نسبت داده شده به احمدی‌نژاد، سایت بصیرت بوده است اما برداشت برخی این بوده که این جمله را آقای امیری‌فر گفته است.»

 


کد مطلب: 175807

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/175807/تکذیب-اظهارات-منسوب-احمدی-نژاد-درباره-انقلاب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir