به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۷۵۹۷

قیمت 6 داروی MS به سال قبل برگشت

گروه جامعه:​ مدیرکل روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه حدود 136 قلم داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج اصلاح قیمت شده و به قیمت سال قبل بازگشته‌اند، اظهار کرد: وزارت بهداشت برای حل مشکلات دارویی در تلاش است.
قیمت 6 داروی MS به سال قبل برگشت
عضو کمیته نظارت بر حسن اجرای تفاهم‌نامه دارویی بین وزارتخانه‌های بهداشت و تعاون از حل مشکلات دارویی بیماران ام.اس خبر داد و گفت: شش داروی پرمصرف بیماران ام.اس بر اساس تفاهم‌نامه دارویی میان دو وزارتخانه بهداشت و تعاون به قیمت سال قبل بازگشته است.دکتر سعدالله پرویزی در واکنش به گلایه‌ها و نارضایتی‌های بیماران ام.اس در خصوص عدم کاهش قیمت داروهایشان علی‌رغم وعده‌های مکرر وزارت بهداشت عنوان کرد: مشکلاتی برای اصلاح قیمت و پوشش بیمه‌ای این داروها وجود داشت که اکنون برطرف شده است و بیماران می‌توانند از این پس داروهای خود را با قیمتی که سال قبل عرضه می‌شد، تهیه کنند.وی ادامه داد: آوونکس،‌ سینووکس، رسیژن، اکتووکس، زیفرون و ربیف این شش دارو هستند که در پیش از این در قالب فهرست داروهای بیماران خاص (صعب‌العلاج) که مبنای پوشش بیمه‌ای آنها بر اساس نرخ‌های جدید اصلاح شده است، نیز اطلاع رسانی شده بودند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه حدود 136 قلم داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج اصلاح قیمت شده و به قیمت سال قبل بازگشته‌اند، اظهار کرد: وزارت بهداشت برای حل مشکلات دارویی در تلاش است.
مرجع : ايسنا

شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۱۱:۵۵
خدا خیرشون بده کسانی که واسه این ملت کار میکنند (142192)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۲:۴۲
لطفا" برای بتافرون هم اقدام کنید سال 91 قیمتش 220 هزار تومان بود امسال حدود 700 یا 800 هزار تومان البته در استان های برخوردار ارزانتر از مناطق محروم است !! (142634)