به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۷۵۹۹۱

«بازی تاج و تخت» رکورد شکست

گروه فرهنگ و هنر: قسمت نخست از فصل هشتم و آخر سریال «بازی تاج و تخت» با تعداد قابل توجه شمار بینندگان رکورد شکست.
«بازی تاج و تخت» رکورد شکست
پخش شب گذشته سریال محبوب «بازی تاج و تخت» از شبکه HBO درمجموع ۱۷٫۴ میلیون نفر بیننده داشته است که رکورد جدیدی برای این مجموعه به حساب می‌آید. رکورد قبلی را قسمت آخر فصل هفتم این سریال با ۱۶٫۹ میلیون بیننده در دست داشت.

پیش‌بینی هوش مصنوعی درباره فصل نهایی «بازی تاج و تخت»
یورونیوز هم درباره این سریال نوشت: اگر شما از هواداران «بازی تاج و تخت» هستید این مطلب را نخوانید زیرا ممکن است که سرنوشت داستان این سریال را برایتان افشا کند.دانشجویان دانشگاه فنی مونیخ برنامه‌ای برای پیش‌بینی سرنوشت آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت طراحی کرده‌اند. آنها از طریق این برنامه پیش‌بینی کردند که کدام شخصیت این سریال شانس بیشتری برای نشستن بر تخت آهنین حکمرانی را دارد.پیش از این الگوریتم دانشجویان کامپیوتر همین دانشگاه در سال ۲۰۱۶ زنده شدن جان اسنو در فصل شش را به درستی پیش‌بینی کرده بود.این برنامه ابتدا اطلاعات موجود درباه شخصیت‌های سریال را در وب‌سایت‌ها جستجو و ذخیره می‌کند. سپس از طریق الگوریتم هوش مصنوعی اطلاعات را تحلیل و شانس زنده ماندن و به تخت نشستن آنها را پردازش می‌کند .

اما چه کسی بر تخت بازی تاج و تخت می‌نشیند؟
این نرم افزار دانشجویان دانشگاه فنی مونیخ هواداران «کلیسی» در سریال بازی تاج و تخت را خوشحال می‌کند.گای یاشداف، مسئول پروژه بازی تاج و تخت در دانشگاه فنی مونیخ می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم که دنیس تارگارین یا مادر اژدها بیشترین شانس را برای زنده ماندن در دنیای بازی تاج و تخت دارد به همین دلیل به نظر ما او برنده تخت آهنین حکمرانی خواهد بود و بر مبنای الگوریتم طراحی شده، ما ۷۹ درصد از این موضوع اطمینان داریم.»
مرجع : بانی فیلم