کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منصوریان: برای نبرد با پرسپولیس کاملاً آماده‌ایم

ایسنا , 27 فروردين 1398 ساعت 19:53

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنانم به هیچ وجه انگیزه خود را در لیگ برتر از دست نداده‌اند و کاملاً آماده بازی با پرسپولیس هستیم.


 علیرضا منصوریان درباره دیدار فردای (چهارشنبه) تیمش برابر پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: فاصله بازی‌های ما خیلی نزدیک است و هر سه یا چهار روز یک بار بازی می‌کنیم و به همین دلیل کار برای مدیریت، برنامه‌ریزی و حفظ آمادگی بازیکنان و رسیدن به نتایج خوب بسیار سخت است.وی ادامه داد: این اتفاق برای تیم‌های کاملاً حرفه‌ای اروپایی در این سطح می‌افتد و ما هم تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که شبیه آنها رفتار کرده و در مسیر حرفه‌ای حرکت کنیم و تاکنون اجازه نداده‌ایم که بازی‌های فشرده و سختی کار روی نتایج ما تأثیر بگذارد و خوشبختانه و به لطف خداوند نتایج خوبی نیز کسب کرده‌ایم.سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: کیفیت تیم پرسپولیس نیاز به تعریف ما ندارد و اگر این تیم بسیار خوب، منظم و با کیفیت نبود، در فصول اخیر و در رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی نمی‌گرفت و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شد. فردا هم تمام بازیکنان ذوب‌آهن می‌دانند که کار سختی برابر این تیم دارند. با این وجود نباید فراموش کرد که ذوب‌آهن هم تیمی است که همواره با قدرت برابر حریفان ظاهر شده و از نظر کلاس حرفه‌ای در سطح ایران و آسیا بسیار خوشنام است.

منصوریان گفت: فردا نیز تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم بازی خوبی برگزار کنیم و برابر پرسپولیس بهترین نتیجه را کسب کنیم و نشان دهیم که یک تیم قدرتمند هستیم.وی درباره غایبان تیمش برابر پرسپولیس بیان داشت: محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و محمدرضا خلعتبری و رحیم زهیوی نیز که از قبل مصدوم هستند. بقیه بازیکنان در فرم خوب خودشان هستند و علی‌رغم فشردگی بازی‌ها، به دلیل ریکاوری، تمرینات مناسب و تمرکز بالا وضعیت خوبی دارند.سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی درباره حمایت هواداران اصفهانی از ذوب‌آهن در دیدار حساس فردا برابر پرسپولیس، اضافه کرد: زمانی که در تیم‌های پایتخت حضور داشتم، هر وقت به بازی‌های مهم برابر سپاهان و ذوب‌آهن می‌رسیدیم شاهد بودم که هواداران این دو تیم برای حمایت از هم می‌آمدند. اگر با سپاهان بازی داشتیم هواداران ذوب‌آهن نیز به ورزشگاه می‌آمدند و اگر باید برابر سپاهان قرار می‌گرفتیم، ذوب‌آهنی‌ها برای تشویق سپاهان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند. بازی فردا مصاف بسیار مهمی برای فوتبال اصفهان است و هر کس برای حمایت از ذوب‌آهن به ورزشگاه فولادشهر بیاید، برای نام اصفهان به استادیوم آمده است.

منصوریان اضافه کرد: در دیدار فردا حافظ منافع خودمان و امانت‌دار پرچم سبزقبای ذوب‌آهن هستیم. بازی سختی است. پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و برای قهرمانی می‌جنگد. پرسپولیس حریف سرسختی است چون عنوان قهرمانی لیگ برتر و نایب‌قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد و امسال هم برای دفاع از عنوان خود تلاش می‌کند.وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در ابتدای لیگ هجدهم مسیر خوبی را آغاز نکرده بود و در نیم‌فصل دوم روند رو به رشدی را آغاز کرد، ادامه داد: فردا ذوب‌آهن به عنوان یکی از شایسته‌ترین نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا پا به میدان می‌گذارد. برای ایستادن در جایگاه ششمی جدول می‌جنگیم و باید شخصیت و شأن باشگاه ذوب‌آهن را حفظ کنیم. با توجه به اینکه در نیم‌فصل نخست نتایج خوبی کسب نکردیم، قرار گرفتن در رده ششم نشان می‌دهد که روند خوبی را طی کرده‌ایم.سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان به هیچ وجه انگیزه خود را در لیگ برتر از دست نداده‌اند و کاملاً آماده بازی با پرسپولیس هستیم. به همان اندازه که لیگ قهرمانان آسیا را جدی می‌گیریم، شأن و منزلت باشگاه ذوب‌آهن در لیگ برتر را هم در نظر گرفته‌ایم.

منصوریان با بیان اینکه پرسپولیس را در تمام نقاط کاملاً آنالیز کرده است، گفت: حتی نیمکت‌نشینان و تعویض‌های احتمالی این تیم و نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم این تیم از چه نقاطی گل می‌زند و گل می‌خورد. دیدار فردا می‌تواند بازی بسیار خوبی برای ما و نقطه عطفی برای بازیکنان جوان ما باشد تا در میدانی بزرگ عرض اندام کنند. امیدوارم با کمک خداوند بتوانیم بهترین کیفیت خود را نشان دهیم و این قول را به هواداران فوتبال اصفهان به خصوص ذوب‌آهن می‌دهیم که با تمام وجود برای پیراهن سبز ذوب‌آهن می‌جنگیم و یک سانتی‌متر هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم. امیدوارم در یک بازی جوانمردانه و خوب کیفیت خود را نشان دهیم.وی با تشکر از مردم اصفهان که در هفته‌های اخیر از تیم‌های شهر خود حمایت می‌کنند، بیان داشت: مردم اصفهان نشان داده‌اند برخلاف تهران که تماشاگران در روزهای سخت با هم یکی نیستند، اصفهانی‌ها در روزهای سخت و در مواجهه با تیم‌های تهرانی بسیار با هم اتحاد دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: فشردگی مسابقات برای تیم‌هایی که علاوه بر لیگ برتر درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند، سخت است اما تلاش کردیم به این موضوع مثبت نگاه کنیم و جوانان خود را برای این شرایط پرورش می‌دهیم و آنها را مجاب می‌کنیم خود را با شرایط تمرینی وفق دهند. خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی داریم و در حوزه ریکاوری و تمرینات فشرده تیم را در وضعیت بالانس به پیش می‌بریم. تا پایان لیگ تلاش می‌کنیم همین شرایط و آمادگی بدنی بازیکنان را حفظ کنیم تا از جایگاهی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم عقب‌نشینی نکنیم و به همین دلیل در هر بازی بین ۵ تا ۶ تغییر داریم و با فرستادن نیروهای جوان به زمین، تلاش می‌کنیم از فشردگی مسابقات فرار کنیم.


کد مطلب: 176000

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/176000/منصوریان-نبرد-پرسپولیس-کاملا-آماده-ایم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir