به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۷۶۰۶۵
زیباکلام:

«عادل» را فقط بخاطر محبوبیتش حذف كردند

فروغی (سمت راست) رییس شبكه 3 سیما، كه بدون بیان هیچ دلیلی برنامه 90 را كه پر بیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است توقیف كرد!
فروغی (سمت راست) رییس شبكه 3 سیما، كه بدون بیان هیچ دلیلی برنامه 90 را كه پر بیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است توقیف كرد!
گروه سیاسی: حذف عادل فردوسی‌پور و برنامه نود از کنداکتور دوشنبه شب‌های شبکه 3 واکنش‌های زیادی به همراه داشته است، حتی از سوی چهره‌های غیر ورزشی. فروغی، رییس شبكه 3 سیما، كه بدون بیان هیچ دلیلی برنامه 90 را كه پربیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است توقیف كرد!

به گزارش ایلنا، هنوز هم بحث حذف عادل یکی از مباحث جدی در بین اهالی فوتبال، علاقه‌مندان به هواداران اوست که دوست و دشمن نتوانسته‌اند این موضوع را هضم و باور داشته باشند. در این میان خیلی‌ها از جمله صادق زیباکلام عامل حذف عادل فردوسی‌پور را محبوبیت و استقلال او می‌داند که تفکرات صداوسیما نتوانست آن را بپذیرد و در نهایت چنین تصمیمی گرفت. در این خصوص با صادق زیباکلام یکی از فعالان رسانه ای در این زمینه همکلام شدیم:
عادل فردوسی‌پور را صداوسیما بالاخره حذف کرد و برنامه 90 بعد از چندین سال پخش آن تعطیل شد.
طبیعی بود که تلویزیون اجازه ندهد یک نفر مثل عادل فردوسی‌پور که محبوبیت داشت و مستقل بود، بماند. اتفاقی که پیش از این در جریان کمک رسانی مردمی به زلزله زدگان برای علی دایی و دیگر افراد مطرح به وجود آوردند و اجازه ندادند در سیل اخیر با دستور دادستانی کاری انجام داده و پا جلو بگذارند. عادل هم دقیقا مشمول این قانون شد.
درخصوص فردوسی‌پور حتی صداوسیما به نظر مردم هم احترام نگذاشت.
بله متاسفانه به نظرشان احترام نگذاشتند.
قبول دارید این برخوردهای صداوسیما منجر به کاهش مخاطب آن خواهد شد.
باور کنید به واسطه همین رفتارهای صداوسیما نبود بعید بود شبکه‌های فارسی زبان می‌توانستند مخاطب جذب کنند. درست است که این رفتارها باعث ریزش مخاطب می‌شود اما چیزی که برای این مجموعه اهمیت ندارد داشتن یا نداشتن مخاطب است. ای کاش یک بار صداوسیما از خودش می‌پرسید چرا ما این همه نیرو و بودجه داریم اما اینقدر ریزش داریم؟ عادل نه سیاسی است و نه تفسیر سیاسی می‌کند و نه به حزب و گروهی وابسته است فقط محبوبیت داشت و این محبوبیت را برنتابیدند.