کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیگ برتر باشگاه‌های کشور؛

تراکتور در تبریز شكست خورد و كم امید شد

30 فروردين 1398 ساعت 22:46

گروه ورزشی: هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تراکتورسازی و پدیده مشهد به پایان رسید.


 در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید. عیس آل‌کثیر در دقیقه 51 تک گل این دیدار را روی ریباند شوت بازیکنان پیکان و اشتباه محمدرضا اخباری به ثمر رساند تا تراکتورسازان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند. با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌و‌ششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت. تراکتورسازی پیش از این به دلیل باخت مقابل سپیدرود رشت محسن فروزان دروازه‌بان خود را اخراج کرد و اکنون بدون فروزان و با حضور محمدرضا اخباری هم شکست خورد. موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه و اکبر ایمانی از تیم تراکتورسازی و سیدمهران موسوی، مگو باتیستا و امیرحسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفته بودند، اما در شروع نیمه دوم و در دقیقه 46 مجتبی ممشلی توانست دروازه پدیده را باز کند. قضاوت دیدار نساجی مازندران - پدیده شهر خودرو بر عهده محمدحسین زاهدی‌فرد بود که در نیمه دوم مسابقه به حامد لک، دروازه‌بان تیم نساجی کارت زرد نشان داد. با این نتیجه، تیم پدیده که میان تیم‌های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و البته قهرمانی لیگ برتر می‌جنگید، 46 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند تا از رقبای خود فاصله بگیرد.

کار بزرگ صنعت نفت برابر فولاد/ زردها یک گل را با ۴ گل جواب دادند
بازی تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در پایان نود دقیقه با برتری نماینده آبادان به پایان رسید.
 رقابت دو تیم فولاد و صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در اهواز آغاز شد که این دیدار با برتری ۴ بر یک صنعت نفت به پایان رسید. در این دیدار ابتدا شاگردان افشین قطبی در نیمه نخست توسط لوسیانو پریرا به گل دست یافتند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم زرد پوشان آبادانی دست به کار بزرگی زدند و توانستند یک گل میزبان را با ۴ گل پاسخ داده تا با کامبکی رویایی برنده این بازی باشند. جاناتان بالوتلی ۳ و طالب ریکانی یک گل برای صنعت نفت به ثمر رساندند. با این نتیجه فولاد با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. صنعت نفت نیز ۲۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به ماشین سازی در همان رده سیزدهم باقی ماند.


کد مطلب: 176147

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/176147/تراکتور-تبریز-شكست-خورد-كم-امید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir