به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۷۶۳۳۳

نقاط ضعف و قوت استقلال مقابل الهلال

گروه ورزشی: یک پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که آبی‌پوشان باتوجه به رفع شدن مشکلات روانی‌ای که در گذشته داشتند، می‌توانند دوباره الهلال را شکست دهند.
نقاط ضعف و قوت استقلال مقابل الهلال
مجید رضایی، پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال ایران درباره شرایط آبی‌پوشان در آستانه دیدار با الهلال عربستان اظهار کرد: خوشبختانه استقلال با توجه به این که در یکی، دو بازی اخیر لیگ نتایج مورد نظر را کسب کرده و هم‌چنین نتایجی که برای مدعیان رقم خورده، به لحاظ شرایط روانی مشکلات قبلی را ندارد.در ضمن جابه‌جایی‌هایی که به تشخیص کادر فنی و شفر در تیم انجام شده قابل قبول بوده است. با این حال بازی با الهلال یک بازی متفاوت از لیگ برتر ماست و این تیم عربستانی بازیکنانی دارند که تاثیرگذارتر و حرفه‌ای‌تر هستند.او افزود: فقط نکته نگران‌کننده درباره استقلال که در بازی اخیر هم شاهد آن بودیم، پاس‌های نادرست زیادی بود که در جریان بازی داده می‌شد. قطع شدن این پاس‌ها و دادن فرصت ضدحمله به تیم حریف، هواداران و پیشکسوتان را نگران کرده بود. امیدواریم در بازی پیش‌رو این نکات گوشزد و در بحث مالکیت توپ کار شود. به اعتقاد من استقلال با توجه به شرایطی که در لیگ ایران پیدا کرده و هم‌چنین بازی قبل با الهلال، می‌تواند دوباره مقابل این تیم عربستانی موفق باشد.

رضایی ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که باعث از دست رفتن مالکیت توپ و دادن پاس‌های اشتباه در استقلال شده، تغییر در ترکیب اصلی آن‌ها است. البته این‌ها فلسفه مربیان است.این بازیکن پیشین استقلال در ادامه درباره طولانی شدن مدت محرومیت فرشید باقری بیان کرد: این بحث‌ها، درون‌تیمی است و به فلسفه مربیان برمی‌گردد. در پرسپولیس، برانکو بازیکنانی که در فلسفه او نگنجیدند را حذف کرد. در استقلال، شفر انعطاف‌پذیرتر است. اشتباهات بازیکنان هم از نظر فنی واخلاقی با هم تفاوت دارند ولی موافقم که باید زودتر تکلیف فرشید باقری مشخص می‌شد.شاید نمایش ابتدایی او در استقلال باعث شد که هواداران کم‌تر به او اعتقاد داشته باشند اما در ادامه، در بازی‌های سخت سخت به درد استقلال خورد. امیدوارم این برگشت، او را به دوران شروعش در استقلال نبرد. امیدوارم فرشید به روزهای خوبش در استقلال بازگردد.

او در پاسخ به این سوال که آینده استقلال در لیگ برتر را چگونه پیش‌بینی می‌کند، توضیح داد: پیش‌بینی سخت است. به غیر از پرسپولیس که خودش را از تیم‌های مدعی جدا کرده، باقی تیم‌ها فاصله کمی با یکدیگر دارند. به نظر من قهرمانی لیگ برتر به روزهای آخر کشیده می‌شود. هر بازی حکم فینال گونه دارد و این را هم بازیکنان و کادر فنی می‌دانند. این موضوع در تیم‌های مدعی اضطراب ایجاد می‌کند. با این که پرسپولیس در حال حاضر شرایط بهتری دارد اما فوتبال بازی سه امتیازی است و در ادامه لیگ هر تیمی که به بازی‌ها به دید حذفی نگاه کند، موفق‌تر است.رضایی در پایان گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و باید مجموعه مدیریتی و کادر فنی در روزهای پایانی لیگ به نوعی مدیریت شوند که تماشاگران خوب و فهیم استقلال از عملکرد همه راضی باشند. باید بازی‌های خوب و دلچسب توسط استقلال به نمایش گذاشته شود تا شادی و لذت به هواداران داده شود. امیدوارم استقلال هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استقلال