به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۷۶۴۵۹

سفری خاطره‌انگیز و راحت با اتوبوس داشته باشید

 بلیط ارزان هواپیما علی بابا
گروه گردشگری: قطعا همه‌ی ما تجربیاتی از سفر های مختلف با اتوبوس را داشته‌ایم؛ این سفر‌ها ممکن است به کوتاهی جابه جایی‌های درون شهری، برای مسافت‌های کوتاه بوده باشد، یا در زمان دانش آموزی، هنگام رفتن به اردوهای گردشی و تفریحی دوران مدرسه! شاید این خاطرات برای شما، تلخ یا شیرین بوده باشد؛ به هر حال امروزه سفر با اتوبوس تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید اتوبوس های راحت تر و سریع تر بسیاری از مشکلاتی که در گذشته مسافران با آن دسته پنجه نرم می کردند، تا حد زیادی بر طرف و تعدیل شده است. به عبارت دیگر، توسعه سریع صنعت اتوبوسرانی در ایران، افزایش امکانات رفاهی برای مسافران را در پی داشته است. دیگر از اتوبوس های پر صدا و آلوده خبری نیست. اکثر سرویس های وی ای پی هستند و امکانات متنوعی را ارائه می دهند. صندلی های بزرگ و راحت، اینترنت مسیر، رسانه برای سرگرمی و … را در اختیارتان قرار می دهد.
در هر صورت سفر با اتوبوس مزایایی دارد که افراد را بیش از پیش به استفاده از این وسیله نقلیه عمومی، تشویق می کند. ما به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سفر با اتوبوس ارزان تر است : نه تنها خرید بلیط اتوبوس در مقایسه با دیگر روش های سفر ارزان‌تر می باشد. بلکه اکثر شرکت‌های اتوبوسرانی و مسافربری تقریبا برای تمامی مناسبت‌های داخلی و اعیاد و تعطیلات، تخفیفات زیادی در نظر می گیرند.

نیازی نیست زود تر در ترمینال حاضر بشویم: برای سایر سفرها مخصوصا با هواپیما باید چند ساعت زودتر در فرودگاه حاضر باشیم ولی برای مسفارت با این وسیله نقلیه نیازی به این کار نداریم.

سرگرمی بیشتر، قابلیت استفاده از اینترنت : هم اکنون اکثر سرویس های خوب شرکت‌های مسافربری خدمات رفاهی مانند پنل پخش فیلم و موزیک و اینترنت در طول مسیر را برای شما فراهم می‌کنند.

برای سفر با اتوبوس نیازی به برنامه ریزی دقیق نیست: افرادی که زیاد سفر هوایی می کنند برای گرفتن بلیط ارزان و به صرفه‌تر باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و ساعت حرکت خود را به ناچار عوض کنند و یا استرس بلیط لحظه آخری را به جان بخرند. این درحالی است که تخفیف‌های سامانه آنلاین اتوبوسرانی برای تمامی ساعت‌ها و سرویس‌ها قابل مشاهده است.

دسترسی : یکی دیگر از مزیت های خرید بلیط اتوبوس آنلاین، مربوط به دسترسی‌ها است. اصولا فرودگاها به خاطر آلودگی صوتی در اطراف شهر ساخته می شوند. این در حالی است که ترمینال‌ها اصولا پایانه‌های اتوبوس، تاکسی و بی‌ار‌تی هم دارند و دسترسی به آنها بسیار راحت و سریع است.

در سفر با اتوبوس شما با مسیر همراه هستید: یکی از جنبه‌های خوب مسافرت خود مسیر است. دیدنی‌های طبیعت، کوه‌ها و دشت‌ها چیزهایی هستند که در زندگی شهری و روزمره فرصت دیدن آنها را نداریم.

کیف شما گم نمیشود و سالم می ماند: شاید خیلی از ما ها تجربه گم کردن کیف خود در بار هواپیما را داشته باشیم. ولی سیستم حمل بار اتوبوش بسیار ساده است و کیف شما همراه شما خواهد بود. همچنین دیگر نیازی نیست که نگران سلامت و یا امنیت چمدان خود باشید.
 بلیط لحظه آخری علی بابا
 
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، امروزه با پیشرفت فناوری‌هایی مانند اینترنت، سایت‌ها و مراکز زیادی وجود دارند، که امکان خريد بليط اتوبوس VIPرا به سادگی برای همه‌ی افراد در هر زمانی و در تمامی مسیر‌های بین شهری فراهم  می کنند. علی‌بابا به عنوان رتبه‌ی یک فروش آنلاین بلیط‌های اتوبوس در این زمینه است. شما می توانید قبل از سفر خود با چند کلیک ساده، خرید راحتی را، حتی در زمان‌های شلوغ و پر سفر داشته باشد. همچنین امکان رزرو بلیط اتوبوس، انتخاب صندلی مناسب، زمان سفر و ... از جمله خدماتی است که می توانید آن را را در خرید خود لحاظ کنید. اگر سفرتان طولانی است و می‌خواهید خستگی راه به حداقل برسد، اتوبوسی را انتخاب کنید که شرایط رفاهی مناسبی را برای شما فراهم کند. به این گروه از اتوبوس‌ها که امکانات فوق‌العاده‌ای دارند، اتوبوس‌های VIP گفته می‌شود. امکان کنسلی بلیط و استرداد وجه پرداختی توسط مسافر، پس از کسر درصد کمی از آن نیز فراهم است. پس نگرانی خاصی از این بابت هم نباید داشته باشید.

 در نهایت برای داشتن یک سفر راحت، همیشه نیاز نیست که هزینه‌ی زیادی بپردازید. با کمی برنامه‌ریزی می‌توانید سفری خوشایند و لذت‌بخش و در عین حال راحت و امن، با اتوبوس را تجربه کنید. همانطور که اشاره شد با وجود امکانات گسترده‌ی امروزه و شرایط مناسب چه قبل از سفر و هنگام خرید بلیط اتوبوس‌، رزرو و تنوع انتخابی نوع وسیله نقلیه، زمان سفر و ... که برای شما فراهم شده است و چه در حین سفر، نگرانی خاصی شما را تهدید نمی‌کند. پس بیایید از اتوبوس برای سفر های دور و نزدیکمان بیشتر استفاده کنیم.
در پایان می توان گفت، شما می توانید برای خرید اینترنتی بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما به سایت علی بابا به نشانه https://www.alibaba.ir مراجعه کنید و بلیط خود را به صورت آنلاین برای تمامی مسیرهای ممکن خریداری کنید.