به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۱۷۶۵۰

توقیف خودروي​هیوندا با250کیلومترسرعت

گروه حوادث:​ یک‌دستگاه خودروی سواری هیوندا با سرعت 250 کیلومتر بر ساعت در استان مرکزی توقیف شد.
توقیف خودروي​هیوندا با250کیلومترسرعت
فرمانده پلیس راه استان مرکزی در این‌باره گفت: در راستای اجرای طرح انضباط ترافیکی درسطح محورهای استان مرکزی، مأموران انتظامی پلیس هنگام گشت زنی در محور اراک - قم به یک دستگاه خودرو هیوندا با سرعت بالا دستور ایست دادند که این خودرو بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار از محل کرد.سرهنگ مهدی حسنی با بیان اینکه سرعت خودرو 250 کیلومتر در ساعت گزارش شده است، افزود: خودرو متخلف در پاسگاه مشک آباد توسط یگان های مستقر در آنجا متوقف شد.رییس پلیس راه استان مرکزی اظهارکرد: خودرو پس از توقف و اعمال قانون توسط عوامل این پلیس به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل در وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد که خطای رانندگان بیش از عواملی چون نقص فنی خودروها، ایرادات جاده ها و سایر عوامل است و به همین منظور ضمن کنترل تخلفات حادثه ساز به تمامی رانندگان توصیه می کنم از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در هنگام رانندگی خودداری کرده و با رعایت قوانین و حفظ همه جوانب احتیاط به رانندگی بپردازند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۲:۵۸
این جور افراد را باید تو زندان انداخت زیرا با جان مردم بازی میکنند. برای همیشه هم از گواهینامه محروم کرد. (142651)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۰۰:۳۲
کاملا با شما موافقم. اینا کمتر از جنایتکار نیستن. افسوس که قوانین سفت و سخت و عادلانه ای برای اینجور افراد نداریم. (142714)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۰۰:۳۲
آقا در اینکه این حرکت اشتباهه و سرعت زیاد اصلا خوب نیست و خطرات غیر قابل جبرانی داره که هیچ بحثی نیست . اما چند روز پیش مستندی که در مورد جرایم رانندگی از یکی از شبکه های داخلی پخش شد راننده یک خودرو در محور گردنه حبران بعد از چند تخلف و سبقت های غیر مجاز توسط ماموران و با فرمان ایست به کنار جاده ایستاد و به غیر از جریمه خودروی او به پارکینگ انتقال داده شد و بنده خدا هرچهالتماس و تمنا می کرد هیچ تاثیری نداشت .

ولی آیا واقعا درسته که خودروی یک خانواده که با هزار امید و برنامه ریزی و هزینه اقدام به سفر کرده اند ازشون گرفته بشه اونم وسط جاده . یک خانواده با بار و اثاثیه باید کلی پول خرج کنند وبرن به شهر مورد نظرشون و شایدم با این خاطره بد و خراب شدن سفر اصلا از ادامه سفر صرف نظر کنند و کلی هزینه پارکینگ و رفت و آمد و دردسرهایی که ترخیض خودرو اون هم در شهر های دیگه داره . آیا بهتر نیست با جریمه سنگسن با تخلفات برخورد کنند و اقدام به توقیف خودرو نکنند ؟؟؟؟ (142716)
آرسام
Netherlands
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۰۱:۳۸
نمیره...!
عین ثبت سرعت 260 کیلومتر برای ماکسیمای 201 اسب بخاری...!!!

پلیس باید دوربینش رو عوض بکنه ;) (142739)