به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۷۶۶۱

گوشیHTC ONE برنده بهترین گجت سال

گروه علمی وفناوری: گوشی HTC One توانست جایزه نخست بهترین گجت سال ۲۰۱۳ جوایز T3 را کسب کند.
گوشیHTC ONE برنده بهترین گجت سال
این گوشی توانست در جریان رقابت با رقبایی از اپل، سامسونگ، سونی، نوکیا و بلک‌بری مقام نخست را کسب کند. در واقع طی ۱۲ ماه گذشته گوشی‌های متعددی در بازار تلفن همراه عرضه شدند، اما این HTC One بود که توانست در این دوره T3 هم نظر هیات داوران هم نظر خوانندگان (این مجله) را به خود جلب کند.

HTC One در واقع در پی آن طراحی شد که این شرکت تصمیم گرفت مشکلات مالی و اقتصادی خود را با یک محصول جدید و با کیفیت حل کند و به نظر می رسد که تیم مهندسی این محصول کار خود را به خوبی انجام داده است تا این شرکت به جایگاه دوباره خود بازگردد. این گوشی چهارهسته‌ای در ماه فوریه امسال به بازار معرفی شد. وزن آن ۱۴۳ گرم است و صفحه نمایش آن از نوع گوریلا گلاس سوپر LCD3 با ۱۶ میلیون رنگ و 7/4 اینچ (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰) است.

این گوشی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم ارائه شده و جالب آنکه از یک دوربین ۴ مگاپیکسلی که البته HTC آن را اولتراپیکسل می‌نامد که کیفیت آن به هیچ وجه کمتر از مدل‌های ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی نیست، برخوردار است. این گوشی به یک دوربین جلویی 1/2 مگاپیکسلی هم مجهز است. گوشی HTC One از یک پردازنده چهارهسته‌ای 7/1 گیگاهرتزی از نوع Snapdragon 600 و یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است.

سایربرندگان
اپل نیز امسال دو جایزه در این رویداد به دست آورد تبلت سال ( برای آی‌پد مینی) و کامپیوتر سال برای مک‌بوک ایر ۱۱ اینچ. سونی هم دو جایزه دریافت کرد یکی برای بهترین دوربین سال و دومی برای بهترین تلویزیون سال.
گوگل به خاطر عینک گوگل جایزه بهترین نوآوری سال را به دست آورد و سامسونگ نیز بهترین برند تکنولوژی سال را به دست آورد. نت‌فلیکس هم برنده دیگر جوایز امسال بود که جایزه بهترین سرویس دیجیتالی سال را از آن خود کرد.
مرجع : آی تی ایران