به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۱۷۶۶۷۶

رکورد فروش «جنگ ستارگان» شکست

گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی «اونجرز-پایان بازی»در شب افتتاحیه‌ی خود در آمریکای شمالی 60 میلیون دلار فروخت. این فیلم با عبور از رکورد 57 میلیون دلاری فیلم جنگ ستارگان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکا در شب افتتاحیه‌ لقب گرفت.
رکورد فروش «جنگ ستارگان» شکست
این فیلم سینمایی تنها بعد از سه روز اکران با فروش جهانی 309 میلیون دلاری توانست تا رتبه هفتم پرفروش‌ترین فیلم سال 2019 میلادی صعود کند. انتظار می‌رود این فیلم در همان هفته اول از مرز یک میلیارد تومان فروش عبور کند.اونجرز-پایان بازی در حال برای گذر از مرز یک میلیارد فروش تنها محصول دیگر کمپانی مارول یعنی کاپیتان مارول را پیش رو می بیند. البته اونجرز چهار اگر قصد تغییر رکورد در پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را داشته باشد راه سختی در پیش دارد.اونجرز چهار برای صعود به رتبه اول پرفروشترین فیلم تاریخ سینما می بایست حداقل از فروش دو میلیارد دلاری عبور کند. رکوردی که پیش از این توسط نسخه قبلی اونجرز به دست آمده بود اما همچنان تایتانیک و آواتار رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند.در نسخه چهارم این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، کریس ایوانز، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، بنیسیو دل تورو ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

بعد از آن که در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس کشته شدند، باقی‌ماندهٔ انتقام‌جویان باید گرد هم بیایند و تلاش کنند تا در یک نبرد نهایی اقدامات تانوس را خنثی کنند.فیلمبرداری فیلم سینمایی «انتقام جویان (اونجرز) 4» به کارگردانی مشترک «آنتونی و جویی روسو» با بازی «رابرت داونی جونیور» در نقش «مرد آهنین» پنج ماه پیش در امریکا کلید خورد و در آستانه تابستان 2018 به پایان رسید.از جمله مهم‌ترین اتفاقاتی که می‌توان در خصوص «اونجر» یا همان «انتقام جویان 4» به آن اشاره کنیم احتمال غیبت شخصیت مطرح ابرقهرمانی جهان یعنی «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند است.
مرجع : میزان
برچسب ها: سینمای جهان