به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۱۷۶۷۴۸

عرب: پول برانکو را قبل از موعد می‌دهیم

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در حال تهیه پول برانکو هستیم و تا قبل از رسیدن موعد پرداخت این پول را به سرمربی تیم می‌دهیم.
عرب: پول برانکو را قبل از موعد می‌دهیم
 ایرج عرب در خصوص جلساتی که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با نمایندگان اسپانسر برگزار می‌کنند و اینکه احتمال قطع به همکاری طرفین وجود دارد، گفت: فعلا در خصوص قطع همکاری تصمیم قطعی گرفته نشده اما طی امروز یا فردا این مساله مشخص خواهد شد. در هیات مدیره باشگاه موضوعات مختلفی بررسی شد و فکر می‌کنم بزودی تصمیم نهایی در این باره اتخاذ می‌گردد.وی در پاسخ به این سوال که بحث پرداخت طلب برانکو به کجا رسید و آیا پول سرمربی تیم آماده شده، افزود: ما نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا پول آقای برانکو قبل از موعد پرداخت به او داده شود. تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته و جای نگرانی نیست. پول طلب برانکو در حال جور شدن است و بزودی به او پرداخت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آراء کمیته انضباطی درخصوص اتفاقات بازی تراکتورسازی و پیکان و همچنین پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: آنچه که به ما مربوط می‌شود این است که اگر مشخص شود حقی از پرسپولیس ضایع شده بلافاصله اعتراض خودمان را به این موضوع اعلام خواهیم کرد. اگر مشخص شود که حق پرسپولیس ضایع شده اعتراض کتبی خودمان را ارائه می‌دهیم.عرب در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره رای بازی تراکتورسازی و پیکان و اینکه این هفته باید در تبریز به میدان بروید، گفت: به نظر من اگر رأی قطعی صادر می‌شد این رأی می‌توانست بازدارنده باشد اما فکر می‌کنم رأی صادر شده بازدارنده نیست. ما این مسائل را بررسی می‌کنیم و مطمئنا اگر لازم باشد به این موضوع به صورت جدی ورود خواهیم کرد.
مرجع : فارس
برچسب ها: برانکو